با انواع مدل مبل چستر مدرن برای خانه های امروزی آشنا شوید

0 4,682

راهنما خرید مبل چستربرای ساخت مبل چستر هم مثل تمام مبل ها باید از چوب با کیفیتی مثل روس یا راش استفاده شود. همچنین فوم باکیفیت برای نشیمن مبل باید از نوع سرد و اسفنج آن باید از نوع 30 یا 35 کیلویی باشد تا مبل شما کیفیت مطلوبی داشته باشد. مهم ترین جز مبل چستر پارچه روکش آن است

برای دیزاین زیبای اتاق پذیرایی از مدل مبل های مختلفی استفاده می شود. مدل مبل چستر با توجه به ابعاد متنوع برای اتاق های بزرگ در نظر گرفته می شود. در ادامه مجموعه ای از زیباترین نمونه مدل های مبل چستر را به شما دوستان عزیز تقدیم کرده ایم.

برای زیبایی اتاق و بزرگ شدن فضا در محیط منزل، نکات مهمی در نظر گرفته می شود. اگر در منزل ابعاد بزرگی برای اتاق پذیرایی در نظر گرفته اید، می توانید از مبلمان چستر استفاده کنید.

انواع مدل مبل چستر با طراحی شیک و مدرن

مبلمان چستر در طراحی و بافت خود به راحتی مشتری اهمیت زیادی داده است. این مبلمان در بیشتر دورهمی های خانوادگی نقش مهمی ایفا می کند. این نو پع مبل در دکوراسیون های زیبا و شیک به کار می رود.

در مبلمان چستر از پارچه های پرز دار استفاده می شود. این پارچه ها با دکمه های زیبایی معرفی می شوند. شاخص ترین ویژگی مبلمان چستر این است که در قسمت دسته ها با لوله های استوانه دیده می شوند. به همین خاطر از مبلمان چستر بیشتر در اتاق پذیرایی کلاسیک استفاده می گردد.

طراحی عالی اتاق نشیمن با مبل چسترچستر فیلد با سبک کلاسیک

مبلمان چستر با تم آلبالویی

مبل چستر

کاناپه چستر با تم قرمز

چستر فیلد

مدل مبل چستر فیلد

مبل چستر در اتاق نشیمن

طراحی مجلل با مبلمان چستر

طرح زیبا برای مبل چستر

مدل مبل چستر

اتاق پذیرایی با مبل چستر

مبل چستر در طرح لاکچری

مبل چستر با طراحی لاکچری

دکوراسیون عالی اتاق پذیرایی

مدل مبل چستر از جهاتی سبک مبل سلطنتی را یادآوری می کند. نوع پارچه های به کار رفته برای کاناپه چستر و دسته های آن شما را به یاد سبک اتاق های کلاسیک می اندازد.

برای طراحی مبل چستر از پارچه های خاصی چون مخمل استفاده می شود. در بسیاری از موارد سعی می کنند که این پارچه ها را با تزیین زیبا به کار ببرند. تنوع رنگ در این مبلمان به خوبی رعایت شده و فرصت زیادی برای انتخاب به شما می دهد.

نمونه های چرمی این نوع مبل به میزان قابل توجه در دکوراسیون منازل استفاده شده است. طرفداران مبلمان چرمی برای طرح چستر نیز از مدل های چرمی بهره مند می شوند.

دکوراسیون سلطنتی با مبل چستر

دیزاین عالی اتاق نشیمن با تم خاکستری

طرح زیبای مبل چستر

طرح زیبای قلب برای مبل چستر

مبل زیبای چستر فیلد
دکوراسیون مبل چستر

طراحی زیبای اتاق با مبل چستر

چیدمان زیبای اتاق با مبل چستر

مبل چستر فیلد

طراحی مبل چستر در خانه های امروزی

طراحی متفاوت اتاق پذیرایی با مبل چستر

مدل مبل چستر در تم خاکستری

مدل مبل چستر در تم رنگی

کاناپه چستر

مدل کاناپه چستر

مبل چستر با تم سفید

طراحی شیک مبل چستر

مدل مبل چستر

دیزاین لوکس با مبل چستر

مبل چستر برای اتاق نشیمن

مدل مبل چستر

مبلمان چستر فیلد

face mask

مبل های چستر از تشک نرمی تهیه می شوند. معمولاً ست این مدل مبل ۷ نفره است. برای این ست هفت نفره از کاناپه های دو نفره، تک نفره و یا سه نفره استفاده می شود. برای تهیه این مبلمان جنس های مختلف پارچه، چرم و یا هر دو کاربرد دارد.

در بعضی از این مبلمان ها فقط چرم به کار رفته و در بعضی دیگر پارچه برای تهیه مبلمان مورد استفاده قرار گرفته است. افرادی نیز تمایل دارند این دو بافت چرمی و پارچه ای را در کنار یکدیگر به صورت ترکیبی به کار ببرند.

نمونه های دیگر از مدل مبل چستر در جنس های کتان و … قابل سفارش است و این موضوع به سلیقه مشتریان برمی گردد. تنوع رنگ مبلمان به شما قدرت انتخاب بالایی می دهد. این مبلمان را متناسب با رنگ اتاق پذیرایی انتخاب کنید. در این صورت یک دکوراسیون زیبا و همگون در منزل خلق خواهید کرد.

توجه داشته باشید که نمونه کاناپه تک نفره این مبلمان برای اتاق های کوچک قابل استفاده است. ضمن اینکه برای اتاق های بزرگ از نمونه های سه نفره استفاده می شود. بهتر است برای پس زمینه های سفید رنگ از مبل رنگی بهره مند شوید تا زیبایی منزلتان دو چندان گردد.

منبع:زیبایی خانه

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود