۶۰ مدل مبل استیل با طراحی چشم نواز و مجلل

0 5,670

راهنما خرید مبل استیل و سلطنتیکلاف مبل سلطنتی از چوب های راش، گردو و بلوط ساخته می شود و لازم است چوب کلاف و چوب نما این مبل (تاج و پایه ها) از یک نوع باشند. منبت کاری ها در این مبل بسیار اهمیت دارند از این رو دقت کنید که منبت کاری ها با هم هماهنگ و همخوانی داشته و در آن ها شکستگی وجود نداشته باشد.

مدل مبل استیل یا سلطنتی از انواع مبلمان زیبا و لاکچری محسوب می شود که از زمان های گذشته تا به امروز توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده است و اگر شما تمایل دارید دکوراسیون منزل تان لاکچری و بی نظیر به نظر برسد بهتر است این مدل مبلمان را برای چیدن در سالن پذیرایی انتخاب نمایید.

مدل مبل استیل با طرح و رنگ های متنوع

مبلمان سلطنتی یا استیل به مبلمانی اطلاق می شود که اغلب از کلاف چوب ساخته شده اند و منبت کاری های زیبایی روی سطح چوب و تاج این مبلمان وجود دارد که همین منبت کاری ها باعث لوکس تر به نظر رسیدن طرح این مبلمان شده اند. در مطالب قبلی تصاویری از انواع مدل مبلمان نیمه سلطنتی و مدل مبلمان نیمه استیل را مشاهده کردید در ادامه تصاویری از انواع مدل مبل استیل با طراحی بی نظیر و خاص را گردآوری کرده ایم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

 مدل مبل استیل

طرح های مبلمان استیل

در هنگام انتخاب مبل استیل بهتر است به اندازه فضای سالن پذیرایی و رنگ و طرح سایر وسایل موجود در سالن پذیرایی و نوع چیدمان مورد نظر و جنس و کیفیت مبلمان توجه داشته باشید.
برای چیدمان مبلمان استیل اندازه فضای سالن پذیرایی از اهمیت زیادی برخوردار است و این مدل مبلمان برای سالن های پذیرایی با ابعاد بزرگ انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند همچنین اگر فضای سالن پذیرایی منزل شما بزرگ می باشد بهتر است در قسمتی از پذیرایی برای ایجاد فضای نشیمنی مناسب یک دست مبل راحتی چیده شود.
مدل مبل استیل در ابعاد بزرگ ساخته می شود و پشتی های این مدل مبلمان به صورت بلند و صاف می باشند همچنین این طرح مبلمان به دلیل فرم شیک و مجلسی که دارد در پذیرایی ها با ابعاد بزرگ از آن استفاده می شود.

مدل مبل کلاسیک مدل مبل زیبا و کلاسیک مدل مبل زیبا و کلاسیک  مدل مبل استیل مبلمان زیبا و کلاسیک مدل مبل کلاسیک و سفید مدل مبلمان کلاسیک مبل کلاسیک مبلمان زیبا و کلاسیک مدل مبلمان زیبا و شیک مدل مبل استیل مدل مبل سفید مبلمان استیل مدل مبلمان زیبا و شیک مبلمان زیبا و استیل
اگر ابعاد سالن پذیرایی برای چیدمان مبل کلاسیک مناسب و ایده آل باشد دکوراسیون داخلی پذیرایی چشم نواز و خیره کننده به نظر می رسد توجه داشته باشید که اگر فضای سالن پذیرایی کوچک باشد ممکن است بعد از چیدمان مبلمان استیل به نتیجه دلخواه خود نرسید.
انتخاب طرح و رنگ پارچه مبلمان استیل از اهمیت زیادی برخوردار است و بهتر است شما رنگ و طرح مبل سلطنتی را به گونه ای انتخاب نمایید که با طرح و رنگ سایر وسایل در پذیرایی منزل تان مطابقت و همخوانی داشته باشد.
برای ساخت مبلمان استیل از پارچه های طرح دار و گلدار و ساده استفاده می شود که انتخاب طرح پارچه به ابعاد دکوراسیون پذیرایی و طرح پرده و فرش و … بستگی دارد.
اگر سالن پذیرایی منزل شما کوچک است بهتر است مبلمان استیل با پارچه های ساده براق یا مخمل را انتخاب نمایید همچنین می توانید کوسن های این مدل مبلمان را از بین طرح های گلدار انتخاب نمایید.

مدل مبلمان زیبا و شیک مبلمان کلاسیک مبلمان سلطنتی مبل استیل مدل مبل زیبا و استیل مبلمان استیل مبلمان زیبا و شیک مبل کلاسیک مبلمان کلاسیک مدل مبلمان زیبا و شیک مبلمان زیبا و شیک استیل مدل مبل زیبا و لوکس مدل مبل کلاسیک و لاکچری مبلمان زیبا و کلاسیک مبلمان سلطنتی مبلمان سفید و زیبا
مبلمان استیل با پارچه های طرح دار و گلدار برای سالن های پذیرایی با ابعاد بزرگ انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند.
هماهنگی و مطابقت رنگ مبلمان با رنگ دیوارها باعث جذابیت بیشتر دکوراسیون داخلی پذیرایی می شود و اگر شما تمایل دارید رنگ مبلمان را از بین رنگ های روشن انتخاب نمایید بهتر است دیوارهای سالن پذیرایی تان رنگ خنکی نظیر سبز یا صورتی داشته باشد و اگر رنگ دیوارهای سالن پذیرایی منزل تان را از بین رنگ های خاموش نظیر بژ و سفید و خاکستری انتخاب کرده اید مبلمان با رنگ های تیره می توانند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل محسوب شوند.
اگر برای چیدمان مدل مبل استیل در فضای پذیرایی مکان مناسب و بزرگی را در اختیار دارید بهتر است رنگ مبلمان را از بین رنگ های شکلاتی و خاکستری یا قهوه ای انتخاب نمایید و اگر فضای پذیرایی منزل شما کوچک است بهتر است رنگ مبلمان استیل از بین رنگ های کرم و سفید یا دارچینی انتخاب شود تا فضای پذیرایی بزرگ تر و دلبازتر به نظر برسد.

مبلمان کلاسیک مدل مبل سفید مدل مبل استیل مبل کلاسیک و شیک مبلمان سفید و استیل مدل مبل رنگ روشن مدل مبل کلاسیک و شیک مدل مبل کلاسیک و شیک مدل مبل سلطنتی مدل مبل کلاسیک و شیک مدل مبل طرح دار کلاسیک مدل مبل استیل و لاکچری مدل مبمان لوکس مدل مبلمان زیبا و لوکس مدل مبلمان زرشکی مبلمان استیل
توجه داشته باشید که قسمت زیادی از مبلمان سلطنتی را چوب تشکیل می دهد از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب مبلمان استیل به کیفیت و رنگ چوب های آن توجه داشته باشید تا بتوانید مدت زمان زیادی از مبلمان استفاده نمایید.
برای ساخت مبلمان استیل از چوب های مختلف نظیر توسکا و ممرز و گردو و افرا و راش استفاده می شود که بهترین نوع این چوب ها، راش و گرو هستند و از کیفیت زیادی برخوردار می باشند.

مدل مبل زیبا و جدید مبلمان زیبا و لوکس مدل مبلمان زیبا و لاکچری مدل مبل استیل مدل مبل استیل و شیک مبلمان شیک و لاکچری مبلمان استیل مدل مبلمان زیبا و شیک مبلمان سلطنتی مدل مبلمان شیک و لاکچری

مبلمان زیبا و استیل

در این مطلب تصاویری از انواع مدل مبل استیل با طراحی بی نظیر و زیبا را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها مبلمان با طرح و رنگی مناسب را برای فضای سالن پذیرایی منزل خود انتخاب نمایید.

 

منبع:زیبایی خانه

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود