۱۰ قدم برای تبدیل آشپزخانه قدیمی به آشپزخانه مدرن

0 224
تبدیل آشپزخانه قدیمی به آشپزخانه مدرن با کمک 10 روش کاربردی

اگر دکوراسیون داخلی آشپزخانه شما قدیمی است می توانید با کمک روش های مدرن و خلاقانه دکوراسیون آشپزخانه خود را به دکوراسیونی مدرن و جدید تبدیل کنید. در ادامه این مطلب روش هایی برای تبدیل آشپزخانه قدیمی به آشپزخانه مدرن را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم.

یکی از مهم ترین بخش ها در هر خانه ای آشپزخانه است طراحی دکوراسیون مدرن و زیبا برای آشپزخانه از اهمیت زیادی است زیرا کدبانوی خانه بیشتر وقت خود را در آشپزخانه سپری می کند از این رو بهتر است در طراحی دکوراسیون آشپزخانه حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید.

تبدلی کردن دکوراسیون قدیمی آشپزخانه به آشپزخانه جدید

تبدیل آشپزخانه قدیمی به آشپزخانه مدرن با ۱۰ روش مختلف و کاربردی

روش های زیادی برای تبدیل دکوراسیون آشپزخانه های قدیمی به دکوراسیون آشپزخانه مدرن وجود دارد که در ادامه این مطلب ۱۰ روش کاربردی و ساده را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

 طراحی دکوراسیون مدرن آشپرخانه

۱٫ ارتقاء فلزات آشپزخانه

شما می توانید با ارتقاء دادن فلزات آشپزخانه دکوراسیون شیک و مدرنی را در آشپزخانه منزل خود ایجاد کنید. عوض کردن دستگیره های فلزی کابینت و تعویض شیر آب آشپزخانه می تواند ایده مناسبی برای ایجاد یک دکوراسیون مدرن در آشپزخانه باشد.

10 ایده مدرن برای تبدیل آشپزخانه قدیمی به آشپزخانه مدرن

۲٫ تغییر در کفپوش آشپزخانه

کفپوش آشپزخانه تاثیر زیادی در مدرن به نظر رسیدن دکوراسیون داخلی آشپزخانه دارد. در سال های اخیر از کاشی و سرامیک با طرح پارکت و چوب برای کفپوش در آشپزخانه ها استفاده می شود.

طراحی زیبا آشپزخانه

۳٫ حذف کابینت های بالایی آشپزخانه

اغلب اوقات کابینت ها در ردیف بالا باعث شلوغ به نظر رسیدن فضای آشپزخانه می شوند که شما می توانید با برداشتن این کابینت ها دکوراسیونی مدرنی را در آشپزخانه منزل خود بوجود آورید.

طراحی نورپردازی آشپزخانه

۴٫ استفاده از گلدان در آشپزخانه

شما می توانید با نصب انواع شلف های دیواری چوبی و قرار دادن گلدان های زیبا روی شلف های دیواری فضای آشپزخانه خود مدرن و زیباتر از همیشه کنید.

استافده از گلدان های تزیینی در آشپزخانه

۵٫ استفاده از صندلی اپن در اطراف اپن آشپزخانه

صندلی اپن تاثیر زیادی در مدرن به نظر رسیدن دکوراسیون آشپزخانه های قدیمی دارد. شما می توانید با چیدن این نوع صندلی ها در اطراف اپن آشپزخانه خود از آن به عنوان میز غذاخوری استفاده کنید.

مدل صندلی بار

۶٫ استفاده از لوازم کاربردی و مدرن در آشپزخانه

مدل وسایل آشپزخانه در مدرن به نظر رسیدن دکوراسیون داخلی آشپزخانه تاثیر زیادی دارد شما می توانید با چیدمان صحیح وسایل در آشپزخانه و استفاده از وسیله های مدرن فضای آشپزخانه خود را مدرن و زیباتر از همیشه کنید.

تبدیل آشپزخانه های قدیمی به آشپزخانه مدرن با کمک 10 ایده مختلف

۷٫ تغییر در رنگ و مدل کابینت های آشپزخانه

کابینت های آشپزخانه تاثیر زیادی در جذابیت دکوراسیون داخلی آشپزخانه دارد از این رو شما می توانید با تغییر دادن طرح و رنگ کابینت های آشپزخانه دکوراسیون مدرنی را در فضای آشپزخانه منزل خود ایجاد کنید.

روش هایی برای تبدیل کردن آشپزخانه قدیمی به آشپزخانه مدرن

۸٫ طراحی نورپردازی مدرن در آشپزخانه

نورپردازی و روشنایی آشپزخانه از مهم ترین نکات تاثیرگذار در مدرن به نظر رسیدن دکوراسیون داخلی آشپزخانه است.

طراحی دکوراسیون داخلی

۹٫ استفاده از عناصر تزیینی در آشپزخانه

برای تبدیل کردن دکوراسیون آشپزخانه های قدیمی به آشپزخانه مدرن می توانید از انواع وسایل تزیینی در دکوراسیون آشپزخانه استفاده کنید.

استفاده از عناصر تزیینی در فضای آشپزخانه

۱۰٫ طراحی اپن برای آشپزخانه های قدیمی

امروزه در ساخت آشپزخانه های مدرن از دیوار اپن استفاده می شود شما می توانید با طراحی اپن شیک و کاربردی برای دکوراسیون آشپزخانه منزل خود دکوراسیون مدرن و متفاوتی را در فضای آشپزخانه بوجود آورید.

   طراحی اپن آشپزخانه

در این مطلب ۱۰ ایده کاربردی و خلاقانه برای تبدیل آشپزخانه قدیمی به آشپزخانه مدرن را مشاهده کردید که امیدواریم با به کارگیری این ایده ها بتوانید دکوراسیونی مدرن و شیک را در فضای آشپزخانه منزل ایجاد کنید.

منبع:زیبایی خانه

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود