دکوراسیون اتاق خواب مهمان با چیدمان زیبا (۲۴ طراحی)

0 200
اتاق خواب مهمان

معمولا آخرین جایی که در هنگام دیزاین دکوراسیون داخلی منزل مورد توجه قرار می گیرد اتاق مهمانها است در صورتی که برای دیزاین داخلی دکوراسیون اتاق خواب مهمان باید حساسیت لازم به خرج دهد تا مهمانها در فضای اتاق احساس راحتی بیشتری داشته باشند.

دکوراسیون اتاق خواب مهمان با دیزاین های زیبا

قبل از طراحی دکوراسیون اتاق خواب ابتدا باید وسایل مورد نیاز را تهیه نمایید سپس فضایی آرامش بخش و در عین حال کاربردی را در اتاق ایجاد کنید. در مطالب قبلی طراحی دکوراسیون داخلی اتاق هتل را پیش رو داشتید در ادامه توجه شما را به انواع روش ها برای دیزاین داخلی اتاق خواب جلب خواهیم کرد.

طراحی داخلی اتاق مهمان

طراحی داخلی اتاق خواب برای مهمانها

تختخواب یکی از مهم ترین وسایل در دکوراسیون اتاق خواب به شمار می رود از این رو بهتر است شما ابتدا تختخواب و دراور و کمد لباسی شیک و مناسب را تهیه کنید سپس هر یک از این وسایل را در فضای اتاق بچینید.

اگر فضای اتاق خواب بزرگ می باشد بهتر است دو تختخواب مجزا را در فضای اتاق قرار دهید همچنین می توانید در فضای اتاق مهمان تختخواب دو نفره ای را قرار دهید. اگر فضای اتاق کوچک است می توانید برای صرفه جویی در فضای اتاق از تختخواب تاشو استفاده نمایید همچنین مبلمان تخت خواب شو نیز برای اتاق خواب های کوچک انتخابی مناسب می باشد.

قرار دادن پتویی اضافه در فضای اتاق مهمان از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است پتو اضافه را روی تختخواب یا صندلی قرار دهید تا در صورت لزوم مهمان هایتان بتوانند به راحتی پتو را پیدا کنند.

هیچ مهمانی تمایل ندارد نصف شب برای نوشیدن آب به آشپزخانه برود از این رو بهتر است شما روی پاتختی یا میز شیشه ای کنار تختخواب شیشه آب را به همراه لیوان قرار دهید.

یکی از ضروری ترین وسایل برای طراحی دکوراسیون اتاق مهمان ساعت می باشد و بهتر است شما در قسمت مناسبی از دیوار ساعت دیواری را نصب نمایید.

دکوراسیون داخلی اتاق خواب مهمان دکوراسیون شیک اتاق مهمان دیزاین اتاق خواب مهمان طراحی داخلی اتاق مهمان دکوراسیون شیک اتاق مهمان نورپردازی اتاق مهمان نورپردازی اتاق مهمان دکوراسیون داخلی اتاق مهمان دکوراسیون شیک اتاق مهمان دکوراسیون اتاق مهمان طراحی شیک اتاق مهمان دکوراسیون زیبا برای اتاق خواب مهمان

اگر اتاق مهمان دارای حمام اختصاصی نیست بهتر است آینه ای دکوراتیو و شیک را روی دیوار نصب نمایید همچنین آینه باعث می شود تا فضای اتاق بزرگ و روشن تر به نظر برسد.

چراغ خواب یا آباژور نیز از انواع وسایل کاربردی در فضای اتاق خواب به شمار می روند از این رو بهتر است شما این وسایل را برای اتاق مهمانها یتان فراهم کنید.

بخشی از فضای کمد را خالی نگه دارید و تعدادی چوب لباسی در فضای کمد لباس قرار دهید تا مهمانها یتان بتوانند لباس های خود را به راحتی در فضای کمد قرار دهند همچنین فضای برخی از کشوها را برای قرار دادن لباس های راحتی و لباس زیر خالی نگه دارید. در صورت تمایل می توانید قسمتی از فضای اتاق مهمان یا کمد لباس را برای قرار دادن چمدان و کیف اختصاص دهید.

قرار دادن سطل زباله در مکانی مناسب به مهمانها این اجازه را می دهد تا به راحتی بتوانند زباله های خود را دور بریزند از این رو بهتر است شما سطح زباله با طراحی کاربردی را در فضای اتاق قرار دهید.

دیزاین داخلی اتاق مهمان دکوراسیون شیک اتاق مهمان طراحی داخلی اتاق مهمان دکوراسیون شیک اتاق مهمان طراحی اتاق مهمان نورپردازی برای اتاق مهمان دیزاین داخلی اتاق مهمان دکوراسیون بی نظیر اتاق مهمان دیزاین اتاق مهمان طراحی داخلی اتاق مهمان

در این مطلب با نحوه طراحی دکوراسیون اتاق مهمان آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید اتاقی با فضای شیک و کاربردی را برای پذیرایی از مهمان هایتان دیزاین کنید.

منبع:زیبایی خانه

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود