دکوراسیون خانه ۷۰ متری به سبک اروپایی ها

0 531
دکوراسیون خانه 70 متری

امروزه اغلب خانه ها در متراژ های ۷۰ متری ساخته می شوند و اگر شما در طراحی داخلی این خانه ها ترفندهایی را رعایت کنید می توانید دیزاینی متفاوت را در قسمت های مختلف منزل ایجاد نمایید. در ادامه دکوراسیون خانه ۷۰ متری برای دو آپارتمان مختلف را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

طراحی دکوراسیون خانه ۷۰ متری

برای طراحی دکوراسیون خانه های آپارتمانی ایده های زیادی وجود دارد و اگر خانه آپارتمانی شما در متراژهای ۷۰ یا ۸۰ متری ساخته شده است می توانید به راحتی دکوراسیون داخلی متفاوت و در عین حال کاربردی را در بخش های مختلف آن ایجاد نمایید. توجه داشته باشید که برای طراحی دکوراسیون خانه ۷۰ متری می توانید از سبک های کلاسیک و مدرن استفاده نمایید که انتخاب هر یک از این سبک دکوراسیون ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

دکوراسیون خانه 70 متری

دکوراسیون خانه اول

آپارتمان اول به صورت نیمه دوبلکس ساخته شده است و دارای ۶۶٫۵ متر مربع مساحت می باشد. در این خانه آپارتمانی راه پله های صورتی در کنار مبل خاکستری قرار دارند و هارمونی خاص و متفاوتی را در اتاق نشیمن ایجاد کرده اند. در دیوار پشت مبلمان تابلوی هنری سفید و چراغ دیوارکوب با رنگ سفید نصب شده است که این رنگ ها در کنار رنگ صورتی باعث ایجاد تعادل در فضای دکوراسیون اتاق نشیمن صورتی شده اند.
در طراحی دکوراسیون این خانه ۷۰ متری میز جلو مبلی با رنگ سفید در جلوی مبلمان قرار داده شده است و روی این میز به کمک وسایل تزیینی سفید و طلایی تزیین شده است.

طراحی دکوراسیون نشیمن صورتی

 

طراحی راه پله فلزی نیز به صورت برجسته و سوراخ شده است و راه پله های به صورت زیگزاگ ساخته شده اند و باعث ایجاد جذابیت در فضای داخلی اتاق نشیمن شده اند.

دکوراسیون خانه آپارتمانی دیزاین داخلی آپارتمان

فضای آشپزخانه و اتاق نشیمن توسط میز بار از یکدیگر جدا شده اند و در اطراف میز بار صندلی های چوبی قرار داده شده است که فضایی مناسب را برای نشستن و سرو صبحانه و نهار در اختیار افراد منزل قرار می دهند.
برای طراحی آشپزخانه از دکوراسیون مینیمالیستی استفاده شده است و کابینت ها به رنگ خاکستری باعث ایجاد فضایی متفاوت در آشپزخانه شده اند.
نورپردازی کابینت ها نیز به صورت کاربردی انجام شده است و نور مناسبی را در هنگام شب برای انجام فعالیت های مختلف در اختیار کدبانوی خانه قرار می دهد.
در کنار سینک ظرفشویی گیاهان طبیعی به همراه گلدان شیشه ای زیبا و ساده ای قرار داده شده است که وجود این گیاهان در فضای آشپزخانه باعث ایجاد حس آرامش شده است.

دکوراسیون آشپزخانه مدرن دکوراسیون آشپزخانه دکوراسیون داخلی آشپزخانه

برای طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی از ترکیب رنگ های سفید و سیاه استفاده شده است همچنین دو روشویی صورتی در فضای سرویس بهداشتی نصب شده اند. در قسمتی از سرویس بهداشتی روی چهارپایه ای ساده و سفید رنگ گلدان زیبایی به چشم می خورد.
برای نورپردازی سرویس بهداشتی نیز از چراغ های آویز و پرنور استفاده شده است که این چراغ ها نورپردازی کاربردی را در فضای سرویس بهداشتی ایجاد کرده اند.

طراحی سرویس بهداشتی

طراحی داخلی آپارتمان 70 متری دکوراسیون سرویس بهداشتی

در قسمتی از این خانه آپارتمانی اتاق کار با دکوراسیون ساده ای طراحی شده است که کمد دیواری و قفسه های کتاب باعث نظم بخشیدن به فضای این اتاق کار شده اند. در قسمت انتهایی اتاق کار یک اتاق خواب با فضایی دنج به چشم می خورد که فضای بین اتاق کار و اتاق خواب توسط پارتیشن از یکدیگر جدا شده اند.

دکوراسیون اتاق کار

دکوراسیون اتاق کار

طراحی داخلی اتاق خواب

دکوراسیون خانه دوم

خانه آپارتمانی دوم مساحتی بزرگتر از ۷۰ مترمربع دارد و در سن پترزبورگ روسیه واقع شده است. برای طراحی دکوراسیون این خانه آپارتمانی از ترکیب رنگ های صورتی و خاکستری و طلایی استفاده شده که این رنگ ها هارمونی مناسبی را در قسمت های مختلف این خانه ۷۰ متری ایجاد کرده اند. فضای بین اتاق نشیمن و آشپزخانه توسط میز باری سنگی از یکدیگر جدا شده است و در اطراف میز بار صندلی هایی به رنگ مشکی و طلایی به چشم می خورند.

دیزاین داخلی خانه 70 متری

دکوراسیون خانه 70 متری

دکوراسیون آشپزخانه این خانه ۷۰ متری به سبک کلاسیک است و برای کاربردی بودن فضای کوچک آشپزخانه و جلوگیری از شلوغ شدن فضای آن کابینت ها تا سقف امتداد داده شده اند. برای ایجاد فضایی آرامش بخش و دلباز در آشپزخانه از گیاهان و گلدان های زیبا استفاده شده است.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

اتاق غذاخوری بین اتاق نشیمن و آشپزخانه قرار دارد و میز ناهارخوری سفید همراه با صندلی صورتی فضایی مناسب را برای سرو غذا در اختیار اهل منزل قرار داده اند. برای تزیین دیوار پشت میز ناهاری  نیز از آینه های گرد استفاده شده است همچنین در کنار میز ناهارخوری مبلمان خاکستری رنگی به چشم می خورد که دیوار پشت مبلمان نیز توسط تابلوی هنری فانتزی و زیبایی تزیین شده است.

طراحی داخلی خانه 70 متری

دکوراسیون آپارتمان 70 متری

برای طراحی دکوراسیون راهروی بین اتاق های این خانه ۷۰ متری از دیزاینی متفاوت استفاده شده است و در راهروی بین اتاق ها نیز میز کنسولی طلایی و کمد آینه دار و طلایی قرار داده شده است که این کمد نور را به فضای راهروی بین اتاق ها منعکس می کند. برای نورپردازی راهروی ورودی نیز از لوسترهای آویز و کلاسیک استفاده شده است.

دکوراسیون خانه آپارتمانی

اتاق خواب دارای فضایی آرامش بخش و کلاسیک است و در طراحی اتاق خواب از رنگ های کرم و قهوه ای روشن و بژ استفاده شده است که این ترکیب رنگی بی نظیر و جذاب می باشد.
برای تزیین دیوار پشت تخت آینه ای کلاسیک و طلایی روی دیوار نصب شده و در کنار تخت خواب نیز میز مطالعه ای کاربردی به همراه صندلی خاکستری به چشم می خورد.

دکوراسیون زیبا و شیک اتاق خواب دکوراسیون اتاق خواب کلاسیک

دکوراسیون اتاق خواب

در روبروی تخت خواب کمدهای دیواری کوچک و با درب شیشه ای به چشم می خورند که از این کمدها برای قرار دادن کتاب و وسایل شخصی استفاده شده است همچنین در فضای بین کمدها وسایل تزیینی قرار داده شده اند.

دیزاین خانه 70 متری دکوراسیون اتاق خواب

قسمتی از فضای اتاق خواب به طراحی کمدی بزرگ اختصاص شده است و در فضای این کمد قفسه بندی های مجزایی برای قرار دادن لباس و کفش و … ایجاد شده اند.

دکوراسیون خانه آپارتمانی

دکوراسیون خانه 70 متری شیک و خاص دیزاین خانه آپارتمانی طراحی داخلی شیک خانه 70 متری

دکوراسیون سرویس بهداشتی نیز به صورت کلاسیک می باشد و در طراحی سرویس بهداشتی از ترکیب سنگ و رنگ های صورتی و طلایی استفاده شده است.
برای ایجاد فضایی مناسب و به دور از شلوغی روی دیوار قفسه های دیواری نصب شده اند که این قفسه ها فضایی مناسب را برای قرار دادن وسایل مورد نیاز ایجاد کرده اند همچنین برای ایجاد نورپردازی مناسب نیز لوسترهای شاخه ای و کلاسیک در قسمت بالایی روشویی نصب شده اند.

دکوراسیون سرویس بهداشتی

طراحی سرویس بهداشتی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی دکوراسیون حمام کلاسیک

در این مطلب با طراحی دکوراسیون خانه ۷۰ متری آشنا شدید که امیدواریم این دیزاین ها مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها طراحی داخلی بی نظیری را در خانه آپارتمانی خود ایجاد نمایید.

منبع:زیبایی خانه

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود