آشنایی با دکوراسیون فرانسوی و نگاهی به طراحی های زیبای این سبک

0 4,002

دکوراسیون فرانسوی جزء دیزاین های داخلی است که با یک نگاه گذرا و ساده قابل تشخیص برخی از افراد نمی باشد و این سبک دیزاین خاص و شیک به نظر می رسد و اگر شما تمایل دارید طراحی داخلی بخش های مختلف منزل تان لاکچری و بی نظیر باشد بهتر است از این نوع دکوراسیون ایده بگیرید.

طراحی دکوراسیون فرانسوی برای قسمت های مختلف منزل

چیدمان فرانسوی دارای تنوع زیادی در اجزاء می باشد و این سبک دیزاین داخلی شیک و قابل تحسین است و اگر شما طرفدار طراحی داخلی غربی هستید می توانید این نوع دیزاین را انتخاب کنید و تغییرات مثبتی را در بخش های مختلف منزل خود ایجاد نمایید.

طراحی داخلی فرانسوی

طراحی داخلی فرانسوی

در طراحی داخلی فرانسوی احساس راحتی فضا و رفع کردن نیازهای چیدمان و ذخیره سازی وسایل مختلف به صورت اصل اساسی شناخته می شود و اگر شما به فکر یک دیزاین داخلی بدون دردسر هستید می توانید سبک فرانسوی را انتخاب نمایید همچنین مطابقت با نیازهای گوناگون و ایده های اصلاحی توانسته است این سبک را زنده و فعال نگه دارد.

برای دیزاین داخلی قسمت های مختلف منزل به سبک فرانسوی باید وسایلی که انتخاب می شوند کاربردی باشند همچنین در این سبک فضای شلوغ کارآیی ندارد و آرامش بصری بر فضای منزل حکمفرما است. در دکوراسیون داخلی فرانسه از وسایل قدیمی و عتیقه استفاده زیادی می شود.

مبلمان و سرویس خواب در دیزاین داخلی فرانسوی باید دارای طراحی خاصی باشند همچنین از میزها با پایه های گرد و نازک و مبل های راحتی با پارچه های گران قیمت در طراحی خانه فرانسوی استفاده می شود. انتخاب رنگی مناسب برای مبلمان از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید مبلمان پذیراییی را یک رنگ انتخاب نمایید یا رنگ های آن ها را به گونه ای انتخاب کنید که با یکدیگر همخوانی و مطابقت داشته باشند. تخت خواب های سنتی و چوبی با رنگ و روکش های جذاب و قدیمی از انواع وسایل مناسب برای طراحی داخلی اتاق خواب فرانسوی می باشند.

دیزاین داخلی فرانسوی دکوراسیون سالن پذیرایی فرانسوی دکوراسیون داخلی فرانسوی دکوراسیون پذیرایی فرانسوی دیزاین فرانسوی نورپردازی خانه فرانسوی دکوراسیون لوکس فرانسوی نورپردازی فرانسوی طراحی داخلی فرانسوی دکوراسیون رنگ روشن فرانسوی دیزاین فرانسوی دکوراسیون خانه فرانسوی طراحی داخلی فرانسوی طراحی سالن پذیرایی فرانسوی طراحی زیبا و شیک فرانسوی دکوراسیون داخلی فرانسه طراحی داخلی پذیرایی فرانسه دکوراسیون پذیرایی رنگ روشن دکوراسیون پذیرایی لاکچری دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی فرانسوی دکوراسیون پذیرایی دکوراسیون پذیرایی شیک و لوکس دکوراسیون فرانسه دکوراسیون زیبا و شیک فرانسه دکوراسیون لوکس فرانسوی دکوراسیون لوکس طراحی داخلی فرانسوی دکوراسیون پذیرایی فرانسوی طراحی داخلی فرانسوی دکوراسیون پذیرایی سفید و لوکس نورپردازی خانه فرانسوی دکوراسیون پذیرایی فرانسه

اتاق خواب فرانسوی دکوراسیون اتاق خواب فرانسوی دکوراسیون زیبا و شیک اتاق خواب فرانسوی دکوراسیون فرانسوی دکوراسیون فرانسه دکوراسیون فرانسوی اتاق خواب فرانسوی اتاق خواب فرانسه

اگر همه قسمت های منزل تان را به کمک سبک دکوراسیون فرانسه طراحی کرده اید برای آشپزخانه نیز باید از این دکوراسیون داخلی استفاده نمایید. در طراحی دکوراسیون اغلب آشپزخانه ها با سبک فرانسه کابینت های چوبی و خاص به چشم می خورند همچنین فضای آشپزخانه به صورت کاربردی و لاکچری طراحی می شود.

رنگ سفید در دکوراسیون فرانسه به طور عمده استفاده می شود و شما می توانید این رنگ زیبا را به راحتی با سایر رنگ ها ترکیب نمایید همچنین رنگ های خنثی نظیر خاکستری و سیاه و آبی کم رنگ و قهوه ای و نعنائی و قهوه ای خاکستری نیز در این سبک مورد استفاده قرار می گیرند و در کشور فرانسه برای ترکیب این رنگ ها با سایر رنگ ها اغلب مردم هیچ واهمه ای ندارند.

برای طراحی نورپردازی منزل در دکوراسیون فرانسه از وسایل متنوعی نظیر شمعدان های دیوارکوب و آباژورهای ایستاده و کریستالی استفاده می گردد همچنین توجه به این نکته دارای اهمیت زیادی است که پنجره ها بزرگ باشند و سقف نیز به صورت بلند باشد تا در طول روز بتوان از نور طبیعی در قسمت های مختلف منزل استفاده کرد.

دکوراسیون داخلی اتاق خواب دکوراسیون فرانسه دکوراسیون اتاق خواب با رنگ روشن دکوراسیون اتاق خواب طراحی داخلی اتاق خواب فرانسه دکوراسیون فرانسه دکوراسیون اتاق خواب فرانسوی دکوراسیون اتاق خواب فرانسه دکوراسیون اتاق خواب شیک فرانسه دکوراسیون اتاق خواب لوکس

دکوراسیون فرانسوی شیک دکوراسیون آشپزخانه به سبک فرانسه دکوراسیون فرانسه آشپزخانه فرانسوی دکوراسیون آشپزخانه سفید طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه فرانسوی دکوراسیون آشپزخانه فرانسوی دکوراسیون شیک فرانسوی دکوراسیون آشپزخانه لوکس دکوراسیون فرانسوی زیبا و شیک دکوراسیون داخلی آشپزخانه فرانسوی

در این مطلب با ایده هایی برای طراحی داخلی فرانسوی آشنا شدید که امیدواریم این سبک مورد توجه شما همراهان عزیز و همیشگی قرار بگیرد و بتوانید با الگوبرداری از آن دیزاینی متفاوت را در بخش های مختلف منزل خود ایجاد نمایید.

منبع:زیبایی خانه

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود