چطور مبلمان و سرویس چوب را بدون واسطه بخریم و بفروشیم؟

0 77
کابینت و لوازم خانگی زیروف

اگر جزء افرادی هستید که لوازم نو و یا لوازم کارکرده و سالم برای فروش دارید، می توانید از دنیای مجازی که کار را بسیار راحت کرده است، استفاده کنید. برای فروش لوازم نو و یا دست دوم خود بهتر است از سایت های معتبر مثل سایت زیروف استفاده کنید. در ادامه مطلب همراه ما باشید.

درباره زیروف

زیروف از سال ۱۳۹۶ شروع به خرید و فروش آنلاین انواع مبلمان و سرویس چوب، بدون واسطه را شروع کرد. در این سایت کالاهای خود را به صورت رایگان ثبت کنید و حتی می توانید بدون هیچ هزینه ای و به صورت آنلاین فروشگاه اینترنتی خود را راه انداخته و محصولاتتان را به فروش برسانید. هدف از راه اندازی این فروشگاه آنلاین ایجاد یک تجارت الکترونیکی در سرتاسر کشور می باشد. با کلیک بر روی زیروف از این سایت کاربردی دیدن نمایید.

خرید مبلمان استیل و سلطنتی در زیروف

فروشگاه لوازم خانگی زیروف

فروشندگان لوازم خانگی نو

سایت زیروف این امکان را برای تمام فروشگاه ها ایجاد کرده که بتوانند سریع و آسان محصولات خود را در صفحه ای شخصی، در معرض دید و فروش هزاران هزار مشتری در سرتاسر ایران، قرار دهند. برای ثبت محصولات فروشگاه، هیچ گونه محدودیتی وجود نداشته و به صورت رایگان نیز انجام می شود.

لوازم خانگی کارکرده سالم در زیروف

میز و صندلی زیروف

میز نهارخوری جدید زیروف

لوازم خانگی دسته دوم زیروف

تخت خواب دونفره زیروف

فروشندگان محصولات دست دوم

این افراد می توانند با ایجاد حساب کاربری در سایت زیروف و با ورود به آن، آگهی خود را در صفحه ثبت آگهی رایگان(ثبت نام) ، بدون هیچ هزینه ای ثبت کرده و بدون واسطه محصولات را هم به فروش برسانند.

سرویس چوب زیروف

مبلمان اداری دسته دوم زیروف

خریداران لوازم خانگی

افرادی که به دنبال خرید محصولات و لوازم خانگی دست دوم و یا فروشگاه های لوازم خانگی نو هستند، می توانند در این بازارچه مجازی با مراجعه به صفحات دسته بندی محصولات که عبارتند از انواع مبل راحتی و اداری، مدل های تخت خواب، انواع میز تلویزیون و میز ناهارخوری، و انواع کمد و شلف می باشد، محصول مورد نیاز خود را در بین آگهی های ثبت شده توسط فروشگاه ها و افراد دیگر جست و جو کنند و در صورت پسند، برای طی کردن مراحل خرید با آنها تماس بگیرند.

خرید و فروش لوازم خانگی زیروف

کمد و شلف زیروف

فروش مبل راحتی در زیروف

ثبت آگهی در زیروف

راه ارتباطی

اگر پیشنهاد یا انتقادی دارید و یا می‌خواهید مدیران زیروف را از وجود مشکلی در سیستم آگاه کنید، می‌توانید از طریق  ایمیل info@ziroof.com  اقدام نمایید.

 کاربران گرامی می توانند برای ورود به وب‌ سایت زیروف بر روی لینک http://ziroof.com کلیک نماید و از خدمات رایگان و فوق العاده این سایت بهره مند گردند.

منبع:زیبایی خانه

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود