طراحی سوئیت شیک و کاربردی ۴۰ تا ۵۰ متری

0 478
طراحی سوئیت

سوئیت ها به صورت جمع و جور ساخته می شوند و با وجود فضای کوچکی که دارند می توان دکوراسیون داخلی قابل توجهی را درون آن ها پیاده سازی کرد. در ادامه ایده هایی برای طراحی سوئیت ۴۰ تا ۵۰ متری را در اختیاری شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این دیزاین های داخلی نهایت لذت را ببرید.

طراحی سوئیت با ایده های کاربردی

در دکوراسیون خانه های کوچک با به کار بردن کمی خلاقیت می توانید فضایی کاربردی و شگفت انگیزی را خلق کنید تا احساس آرامش و نشاط بیشتری داشته باشید و علاوه بر این در دیزاین این خانه ها اغلب از سبک دکوراسیون مینیمالیستی استفاده می شود.

دکوراسیون سوئیت

دکوراسیون داخلی ۴ سوئیت ۴۰ تا ۵۰ متری

این سوئیت کوچک را طراحان با استعدادی دیزاین کرده اند و این آپارتمان کوچک متعلق به زن و شوهری جوان است.
برای ایجاد فضایی دلنشین در این سوئیت کوچک از رنگ های روشن و خط های ساده استفاد شده به همین دلیل است فضای اتاق نشیمن بزرگ و دلبازتر به نظر می رسد.
دیوار یک طرف اتاق نشیمن با کمک کاغذ دیواری طرح دار پوشانده شده است و برای پوشش دیوارهای دیگر از پنل های چوبی با رنگ روشن استفاده شده است.
در روی یکی از دیوارها تخت خواب تاشو و دیواری با رنگ روشن نصب شده است که از قسمت پایینی آن برای نگهداری و چیدمان وسایل ضروری استفاده شده و گوشه کناری این تخت خواب تاشو به عنوان اتاق کار در نظر گرفته شده است.

دکوراسیون خانه آپارتمانی کوچک

دکوراسیون اتاق نشیمن کوچک

دکوراسیون خانه آپارتمانی شیک و کوچک دکوراسیون سفید
در طراحی آشپزخانه نیز کابینت ها با رنگ روشن به چشم می خورند و برای ایجاد فضایی دلنشین و جالب روی سطح کابینت های آشپزخانه گلدان های سفید با گیاهان سرسبز قرار داده شده اند.
دکوراسیون حمام به صورت متفاوت تر از سایر مکان های این آپارتمان کوچک طراحی شده است و همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید این حمام کوچک دارای طراحی زرق و برق داری است و در دیزاین داخلی آن رنگ های منسجم و خط های واضح به چشم می خورند.

دکوراسیون آشپزخانه کوچک دکوراسیون حمام کوچک

این خانه آپارتمانی کوچک نیز برای یک زوج جوان طراحی شده است و دارای ۴۰ مترمربع می باشد و هر یک از بخش های این خانه دارای فضایی بی نظیر و عملکردی متفاوت می باشند.
برای طراحی سوئیت همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید از طیف های مختلف رنگ خاکستری استفاده شده  و فضای اتاق نشیمن و اتاق خواب توسط پرده ای از یکدیگر جدا شده اند.
برای طراحی نورپردازی در فضای این آپارتمان کوچک از لوستر و لامپ های ساده و آویز استفاده شده و همه بخش های منزل از نورپردازی مناسبی برخوردار هستند.
در بخش هایی از این خانه کوچک که بیشتر در معرض دید هستند از رنگ های روشن استفاده شده است و این رنگ های روشن در کنار پالت های تیره تر فضای متفاوتی را ایجاد کرده اند.

طراحی داخلی سوئیت

دیزاین داخلی سوئیت

طراحی داخلی خانه آپارتمانی کوچک
طراحی دکوراسیون اتاق خواب کوچک

طراحی زیبا و شیک سوئیت

دکوراسیون زیبا و مدرن سوئیت دکوراسیون اتاق نشیمن

دکوراسیون خانه کوچک

دیزاین داخلی سوئیت دیزاین خانه آپارتمانی کوچک
آپارتمان سوم نیز داری ۴۳ متر مربع است و در طراحی داخلی آن از ترکیب رنگ های سفید و سیاه به چشم می خورد و این دکوراسیون سیاه و سفید باعث خلق فضایی متفاوت در این خانه آپارتمانی کوچک شده است.
در بخشی از اتاق نشیمن مبلمانی عتیقه با پارچه ای خاص و زیبا به چشم می خورد و در طراحی داخلی آشپزخانه نیز از وسایل زرق و برق دار و متفاوت استفاده شده است.

دکوراسیون سوئیت دکوراسیون خانه کوچک طراحی زیبا و شیک خانه کوچک
دیزاین داخلی سوئیت طراحی داخلی خانه آپارتمانی دیزاین داخلی سوئیت دکوراسیون سوئیت دکوراسیون اتاق خواب کوچک دکوراسیون زیبا و شیک خانه آپارتمانی دکوراسیون خانه آپارتمانی کوچک و مدرن طراحی داخلی سوئیت

آپارتمان چهارم نیز دارای ۴۳ متر مربع است و برای طراحی سوئیت از سبک دکوراسیون مینیمالیستی استفاده شده است.
گیاهان سرسبز در دکوراسیون این خانه کوچک آپارتمانی فضایی متفاوت را خلق کرده اند به طوری که افراد می توانند در فضای خانه احساس آرامش و امنیت بیشتری داشته باشند.
بخشی از فضای خانه به عنوان اتاق کار در نظر گرفته شده است و طراحی داخلی اتاق خواب نیز به صورت ساده انجام شده است.

دکوراسیون اتاق نشیمن کوچک دکوراسیون مدرن و شیک خانه آپارتمانی

دکوراسیون زیبا و شیک خانه کوچک دکوراسیون اتاق خواب کوچک دکوراسیون زیبا و شیک خانه آپارتمانی دکوراسیون خانه آپارتمانی کوچک

در این مطلب روش هایی برای طراحی سوئیت با دکوراسیون های کاربردی و جذاب را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها فضایی متفاوت را در خانه آپارتمانی کوچک خود ایجاد کنید.

منبع:زیبایی خانه

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود