چند دکوراسیون زیبا و مدرن در خانه هایی با فضای کم

0 3,932

با گسترش زندگی آپارتمان نشینی امروزه اغلب افراد در خانه با فضا کم زندگی می کنند که فضای کوچک خانه ها یکی از بزرگترین دغدغه ها برای طراحی دکوراسیون داخلی است و شما می توانید برای حل این معضل بزرگ با رعایت نکات و فوت و فن هایی بهترین دکوراسیون را برای خانه کوچک خود طراحی کنید.

بهتر است برای طراحی دکوراسیون ایده آل و مدرن در خانه های کوچک از همه فضای خانه استفاده بهینه ای را داشته باشید در ادامه این مطلب طراحی دکوراسیون ۵ خانه با فضای کم را مشاهده خواهید کرد شما می توانید با الگوبرداری از این دیزاین های شیک دکوراسیون جذاب و متفاوتی را در منزل خود ایجاد کنید.

دکوراسیون خانه کوچک و زیبا

طراحی دکوراسیون خانه با فضای کم

اولین آپارتمانی که در تصویر مشاهده می کنید ۵۰ متر مربع است و این آپارتمان متعلق به یک خانم جوان است. در طراحی دکوراسیون داخلی این آپارتمان کوچک همانطور که در تصویر مشاهده می کنید برای استفاده بهینه از فضا تلویزیون روی دیوار نصب شده است و همچنین آشپزخانه طرح جزیره طراحی شده است. فضای بین اتاق نشیمن و آشپزخانه با کمک میز ناهار خوری و صندلی ها با رنگ های متفاوت از یکدیگر جدا شده اند. برای زیبایی و جذابیت بیشتر فضای خانه از گیاهان و گلدان های طبیعی استفاده شده است که وجود این گیاهان زیبا به دکوراسیون این خانه با فضای کم شور و نشاط خاصی را بخشیده است.

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن کوچک دکوراسیون شیک و زیبا خانه با فضای کم   دکوراسیون داخلی آشپزخانه کوچک دکوراسیون زیبا و شیک خانه با فضای کم

دکوراسیون شیک و زیبا خانه با فضای کم دکوراسیون شیک و زیبا خانه با فضای کم دیزاین داخلی اتاق خواب با فضای کم

آپارتمان دوم خانه ای با فضای کم است که برای زوج جوانی طراحی شده است در این آپارتمان کوچک برای ایجاد فضایی طبیعی و متفاوت، پنل های چوبی و گیاهان طبیعی زیبا مورد استفاده قرار گرفته است. طراحی نورپردازی این خانه کوچک به شیوه ای مدرن و اصولی طراحی شده که همین نورپردازی شیک و ایده آل فضایی متفاوت را در این خانه کوچک و شیک ایجاد کرده است.

دکوراسیون اتاق نشیمن کوچک

دکوراسیون زیبا و شیک خانه با فضای کوچک

طراحی شیک و زیبا دکوراسیون خانه کوچک

دکوراسیون آشپزخانه کوچک دکوراسیون داخلی اتاق خواب کوچک دکوراسیون زیبا و متفاوت اتاق خواب با متراژ کوچک

طراحی دکوراسیون خانه با فضای کم دکوراسیون اتاق خواب کوچک

دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک

دکوراسیون سرویس بهداشتی

طراحی دکوراسیون داخلی خانه سوم کمی متفاوت تر است در طراحی این خانه زیبا از ترکیب رنگ خاکستری با پنل های چوبی استفاده شده است. در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه کوچک این خانه زیبا از میز ناهار خوری و کابینت ها چوبی با رنگ روشن استفاده شده است و علاوه بر این آشپزخانه به صورت طرح جزیره است و برای استفاده بهینه از فضای خانه دیوار اپن حذف شده است.

دکوراسیون اتاق نشیمن کوچک  طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن کوچک دکوراسیون داخلی آشپزخانه با متراژ کوچک

دکوراسیون زیبا و متفاوت خانه با فضای کوچک       طراحی دکوراسیون زیبا و متفاوت اتاق نشیمن

دکوراسیون زیبا و متفاوت خانه کوچک

طراحی داخلی خانه کوچک

در طراحی دکوراسیون خانه با فضای کم بهتر است از رنگ های روشن و نورپردازی مناسب استفاده شود رنگ های روشن باعث بزرگ تر به نظر رسیدن خانه های کوچک می شوند در طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان چهارم از رنگ های روشن استفاده شده و همانطور که مشاهده می کنید فضای اتاق خواب توسط درب شیشه ای کشویی از سایر بخش های خانه جدا شده است که این طراحی متفاوت برای اتاق خواب فضای خانه را مدرن و شیک تر کرده است.

طراحی دکوراسیون سفید اتاق نشیمن طراحی شیک و کاربردی اتاق نشیمن دکوراسیون داخلی خانه کوچک با رنگ روشن طراحی دکوراسیون زیبا و شیک خانه کوچک

آپارتمان پنجم طراحی مدرن و شیکی دارد و ترکیب رنگ های آبی و خاکستری روشن و تیره و رنگ سیاه باعث متفاوت تر به نظر رسیدن دکوراسیون داخلی این خانه کوچک و زیبا شده اند. در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه از ترکیب رنگ های سفید و سیاه استفاده شده است که این ترکیب رنگی دکوراسیونی شیک و زیبایی را در فضای آشپزخانه ایجاد کرده اند.

طراحی شیک و کاربردی اتاق نشیمن کوچک طراحی داخلی خانه با فضای کم

دکوراسیون داخلی آشپزخانه کوچک

در این مطلب طراحی دکوراسیون داخلی ۵ خانه با فضای کم را مشاهده کردید که امیدواریم این دکوراسیون ها مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها به دکوراسیون شیک و ایده آل در فضای کوچک منزل خود دست یابید.

منبع:زیبایی خانه

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود