عکس های مدل میز جلو مبلی جدید و شیک

0 4,416

امروزه یکی از وسایل کاربردی در سرویس چوب منزل, مبلمان ها می باشند. طراحی مبلمان ها به شیوه های مختلفی صورت می گیرد. با توجه به این مسئله انواع مدل میز جلو مبلی نیز طراحی می شود. در این مطلب به نمونه های جدید و شیک جلو مبلی می پردازیم.

عکس های مدل میز جلو مبلی جدید و شیک

امروزه در طراحی دکوراسیون داخلی منزل از مبلمان ها و عسلی های متنوعی استفاده می شود. با توجه به فاکتورهایی مانند رنگ و اندازه و تعداد مبلمان ها, جلو مبلی ها طراحی می شوند. مدل میز جلو مبلی چوبی و شیشه ایی از جمله شناخته شده ترین عسلی ها به شمار می آیند. در ادامه به جدیدترین نمونه های جلو مبلی می پردازیم.

مدرن ترین مدل میز جلو مبلی چوبی کشودار

یکی از جدیدترین نمونه های جلو مبلی, نمونه های چوبی می باشند. این نمونه ها به شکل های مختلفی طراحی می شوند. در ساخت برخی از عسلی های چوبی, کشو و فضاهای خالی تعبیه می شود. این نمونه عسلی ها کاربرد بیشتری دارند و وسایل بیشتری می توان درون آن ها قرار داد. تصاویر زیر نمونه هایی از این عسلی ها را نشان می دهد.

مدل جلو مبلیمدل جلو مبلی

جدیدترین جلو مبلی و عسلی

مدل جلو مبلی

جلو مبلی شیک و مدرن

مدل جلو مبلی

مدل جلو مبلی

مدل های جدید عسلی روشن

جدیدترین مدل جلو مبلی ام دی اف

امروزه جدیدترین مدل جلو مبلی با استفاده از ام ادی اف تولید می شود. این عسلی ها در ابعاد و رنگ های مختلف با توجه به مبلمان ها طراحی و ساخته می شوند. همچنین مدرن ترین میز جلو مبلی ام دی اف نمونه های چند ضلعی آن ها می باشند. تصاویر زیر نمونه هایی از این عسلی ها را نشان می دهد.

ایده های طراحی جلو مبلی سفید

مدل های جدید عسلی تیره

مدل جلو مبلی

مدل های جدید عسلی روشن

جدیدترین جلو مبلی جادار

مدل های جدید عسلی

مدرن ترین مدل های جدید عسلی

مدل جلو مبلی

مدل جلو مبلی

شیک ترین نمونه های میز جلو مبلی شیشه ایی و چوبی

در ساخت برخی جلو مبلی ها از شیشه نیز استفاده می شود. از این مدل عسلی ها می توان به منظور تزیین میز نیز استفاده نمود. در  زیر نمونه هایی از این مدل میز جلو مبلی به تصویر کشیده شده است که می توانند برای انواع مدل مبل راحتی و مدل مبل سلطنتی مورد استفاده قرار گیرند.

مدل جلو مبلی

مدل جلو مبلی

طراحی جلو مبلی قهوه ایی

مدل های جدید جلو مبلی

مدل جلو مبلی

شیک ترین جلو مبلی و عسلی

 با توجه به انواع مدل میز جلو مبلی,  می توان هر یک از این عسلی ها را به منظور میز جلوی مبلمان استفاده نمود. هر یک از این مدل ها زیبایی خاص خود را دارند و می توانند بسته به سلیقه ی افراد انتخاب شوند.

منبع:زیبایی خانه

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود