بهترین عطر شنل که باید خرید

بلوشنل
0 3,752

هنگامی که نام شنل به میان می‌آید، باید از آن به عنوان یک موسیقی شگرف یاد نمود که نت‌های آن یکی پس از دیگری شروع به نواختن می‌کنند و ما را شیفته خود می‌نمایند.

 گویی با استفاده از این برند خود را در تارهایی معجزه آسا گیر انداخته‌ایم که راهی به بیرون نداریم. عطرهای این برند فرانسوی واقعا فوق‌العاده هستند؛ عطرهای شنل با توجه پخش و ماندگاری فوق‌العاده‌ای که دارند می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای کادو تولد باشد. از جمله بازیگران معروف استفاده کننده از این عطرها می‌توان به جرمی رنر و آرجون کاپور اشاره کرد. اگر قصد هدیه دادن دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا پایان با ما همراه باشید تا با مجموعه عطر  برند شنل بیشتر آشنا شوید.

بلو شنل  Bleu de chanel

یکی از بهترین و محبوب‌ترین عطرهای برند شنل، بلوشنل است که همگان آن را به خوبی می‌شناسند. عطری با رایحه خنک که بیشتر معتدل است. این عطر جذاب در سال 2010 به بازار جهانی عرضه شد؛ عطری معطر که بیس آن را نت‌های چوبی و دودی تشکیل داده‌اند و دارای ماندگاری بیشتری نسبت به پخش آن است. بلو شنل می‌تواند یک هدیه عالی برای کادو تولد مردان باشد. از رایحه‌های غالب این عطر می‌توان به زنجبیل، نعناع، گریپ فروت و… اشاره نمود.

شنل پاریس بیاریتز  Chanel Paris Biarritz

اگر به فکر خرید عطر برای استفاده روزانه هستید، عطر شنل پاریس بیاریتز می‌تواند بهترین گزینه ممکن باشد. رایحه این عطر از آن بو‌های مست کننده است و خیلی شیک و جذاب می‌باشد؛ اما در عین حال دارای سنگینی عجیب و غریب عطرهای کلاسیک نیست.

به عبارتی می‌توان گفت رایحه این عطر یادآور طبیعت خوشبو می‌باشد و بوی گل در آن به خوبی احساس می‌شود. در فرمول شنل بوی گل‌هایی مثل موگه و مرکباتی مانند نارنگی به مشام می‌رسد. نعنای هندی یا پاچولی از دیگر نت‌های این عطر دلربا است؛ بنابراین اگر برای استفاده روزانه، در جست‌وجوی عطری با بویی خوشبو که خسته‌کننده نباشد، هستید این مدل از برند شنل می‌تواند ایده خوبی باشد.

شنل گابریل  Chanel Gabrielle

اگر از غالب بودن بوی گل در عطرها لذت می‌برید و آن را می‌پسندید، شنل گابریل می‌تواند نظر شما را به خود جلب کند. این عطر زنانه دارای نت‌هایی از شکوفه‌های درخت پرتغال، گل یاس و رزهای سرخ ابریشمی است که در کنار یکدیگر رایحه‌ای بی‌نظیر از گل‌های زیبا و خوش بو را در خود جای داده است. شنل گابریل دارای رایحه‌ای همه‌پسند است و کمتر کسی با استشمام آن نظر منفی خواهد داشت.

شنل گابریل
شنل گابریل

شنل چنس ادوپرفیوم  Chanel chance

با اولین اسپری از این مدل عطر برند شنل بوی لیمو، فلفل قرمز و آناناس به طور خیلی محسوسی احساس می‌کنید. نت غالب این ترکیب اگرچه به شیرینی می‌زند، اما به طور ناگهانی یک ترشی را به مشامتان وارد می‌‌کند. وجود این رایحه ترش در کنار شیرینی و استشمام آن، موجب افزایش انرژی و سرخوشی شما خواهد شد.

نت‌های میانی چنس شنل را گل‌های یاسمن، زنبق و یاس تشکیل داده‌اند که این رایحه ضمن طراوت و شادی آرامشی درونی را به شما منتقل می‌کند. نت‌های پایانی آن نیز دارای رایحه مشک، درخت خس خس و گیاه پاتچولی است. وجود این نت‌های تند و شیرین و خنک در کنار هم، یک دو قطبی ایجاد کرده که اجازه نمی‌دهد روحیه شما یکنواخت شود. این عطر یکی معروف‌ترین عطرهای زنانه برند شنل است.

شنل پاریس ونیز –  Chanel Paris Venise

این عطر ادای احترامی از طرف کوکو شنل به شهرهایی است که به آن‌ها علاقه دارد. نت‌های ابتدایی شنل پاریس ونیز دارای بوی خوش مرکبات هستند و بعد از آن رایحه جذاب و دوست داشتنی وانیل استشمام می‌شود. البته این ترکیب فراتر از حد شیرین نیست اما ماندگاری خیلی خوبی دارد. از دیگر ترکیبات این عطر می‌توان به روغن نرولی گرفته شده از شکوفه نارنج، گل بنفشه و شمعدانی اشاره کرد.

شنل 1932- Chanel 1932

عطر شنل 1932 دقیقا همزمان با عرضه اولین کلکسیون یا مجموعه جواهرات کوکو شنل وارد بازار شد. در معرفی این عطر این‌طور بیان شده که تنها یک پاف از آن  می‌تواند احساس فردی قدرتمند و فوق‌العاده شیک را به فرد منتقل کند. به نظرتان این تمجید مبالغه آمیز چه دلیلی می‌تواند داشته باشد؟ در واقع، رایحه بی‌نظیر گریپ فروت و گلابی در کنار راحیه گل‌ها و عطر خوش علف وتیور آن را به یکی از خوشبوترین و خاص‌ترین عطرهای جهان تبدیل کرده است.

شنل کریستال او ورت- Chanel Cristalle Eau Verte

شنل کریستال او ورت با رایحه‌های خوش مرکبات، یادآور بوهای خوش  طبیعت است و با استشمام آن بوی چمن‌های شاداب روح و روانتان را زنده می‌کند. در این عطر بی‌نظیر شنل ترکیبات دیگری چون بوی لیمو، عطر شکوفه نارنج و ترنج نیز به کار رفته است.

لازم است که اشاره کنیم تلفظ صحیح نام این عطر به فرانسوی شنل کقیستال او وقت است. اگر از آن دسته افرادی هستید که عاشق طبیعت‌اند، این عطر می‌تواند از بهترین عطرهای زنانه شنل برای شما باشد که بوی آن واقعا شما را شگفت زده خواهد نمود.

شنل کوکو مادمازل  Chanel Coco Mademoiselle

شنل کوکو مادمازل عطری فوق‌العاده برای استفاده در روز و شب است. به همین دلیل به آن عطری چند منظوره گفته می‌شود. نت‌های ابتدایی این عطر دارای بوی شیرینی است اما به مرور زمان از آن رایحه‌هایی با تم تند و فلفلی و گیاهان معطر احساس می‌شود.

از دیگر عناصر سازنده شنل کوکو مادمازل می‌توان به عطر خوش پرتغال، رز ترکی، پاچولی اشاره نمود. این عطر دارای طرفداران بسیاری در میان جوانان در سراسر دنیاست؛ بنابراین اگر به فکر خرید عطر خاص و شگفت انگیز هستید شنل کوکو مادمازل می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

شنل N5
شنل N5

شنل N5

یکی از محبوب‌ترین  و پرفروش‌ترین عطرهای تاریخ عطر شنل شماره 5 است که توسط ارنست باوکس طراحی و تولید شده است. زیبایی رایحه، ماندگاری طولانی، جذابیت بیش از حد، پیچیدگی منحصر به فرد و قابل استفاده بودن در بیشتر مناسبت‌ها موجب محبوبیت این عطر شنل شده است.

عطر شماره 5 شنل، عطری کلاسیک با ماندگاری 6 تا 8 ساعته است و دارای رایحه گرم، شیرین، خوراکی، طبیعی و گل می‌باشد. نت آغازین این عطر متشکل از بوی پرتغال، لیمو، نارنج، یلانگ یلانگ است و در نت‌های میانی آن گل و ریشه زنبق، گل رز، یاسمین و زنبق دره خود نمایی می‌کند. این عطر را می‌توان در هر ساعتی از روز و در مراسمات مختلف استفاده نمود؛ زیرا شنل N5 انتخابی یکتا و بی‌نظیر است.

خرید عطر برند شنل
خرید عطر برند شنل

خرید عطر از فروشگاه‌های معتبر

 همانطور که اشاره شد برند شنل از معروف‌ترین و محبوب‌ترین برندها در جهان است که عطرهای آن به دلیل رایحه‌های بی‌نظیر و پخش بود و ماندگاری بالای دارای طرفداران بسیاری هستند. این کمپانی عطرهای متنوعی دارد که در این میان برخی از آن‌ها به دلیل ویژگی‌های منحصربه فردی دارند بسیار پرفروش هستند و از بهترین عطرهای موجود در بازار محسوب می‌شوند.

اگر می‌خواهید یک عطر اصل و اورجینال از برند شنل خریداری نمایید باید حتما به یک  فروشگاه معتبر مراجعه کنید. جزیره عطر، یکی از معتبرترین و بهترین وب‌سایت‌هایی است که می‌توانید برای خرید عطر شنل اصل و اورجینال با بهترین قیمت بازار به آن مراجعه کرده و یک خرید مطمئن را تجربه نمایید.

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود