رنگ سال 2023 شرکت پنتون/ رنگ مد سال ۱۴۰۲

0 4,967

رنگ سال ۲۰۲۳ شرکت پنتون/ رنگ مد سال ۱۴۰۲ نگاهی به انتخاب رنگ مخصوص سال ۲۰۲۳: پیش‌بینی انتخاب رنگ شرکت پنتون

رنگ سال ۲۰۲۳ شرکت پنتون/ رنگ مد سال ۱۴۰۲

نگاهی به انتخاب رنگ مخصوص سال ۲۰۲۳: پیش‌بینی انتخاب رنگ شرکت پنتون در بهار و تابستان ۲۰۲۳ که الهام‌بخش فصلی، دستورالعمل‌های رنگی کلیدی، هماهنگی‌های رنگی پیشنهادی به‌علاوه کاربرد مواد و محصول در لباس‌های مردانه، زنانه، لباس‌های فعال، لوازم آرایشی، داخلی، صنعتی و طراحی چند رسانه‌ای را ۲۴ ماه قبل ارائه می‌کند. / رنگ سال ۱۴۰۲

روح طبیعت بر اتصال مجدد ما به طبیعت تمرکز می کند و از ما می خواهد که تأثیر طبیعت را بر طراحی در نظر بگیریم زیرا تأثیرات خیانت ما به محیط طبیعی توسط همه گیری جهانی تسکین یافته است!!.

با برجسته کردن سه جهت رنگ کلیدی، رنگ را با میراث ماده، رنگ از Deep Nature و رنگ تحت تأثیر نیروهای عنصری بررسی می کنیم.

در حالی که تمرکز ما بر روی سایه های کلاسیک بادوام و ماندگار است؛ مشکی، بژ و خاکستری، رنگ های جهت دار مانند سایه های جذاب سبز، زرد و نارنجی هنوز اهمیت دارند.

مهمتر از همه کاربرد رنگ در نظر گرفته شده کلیدی است. دور از تغییر سریع رنگ‌های فصلی که برای بردهای سریع و ارتباط کوتاه‌مدت در نظر گرفته شده‌اند، پالت‌های برآمده از روح طبیعت به آرامی از الگوی فعلی و ضروری ما تکامل می‌یابند، الگویی که ما را در دنیای طبیعی قرار می‌دهد، نه بالاتر از آن.

این شرکت برای بهار و تابستان ۲۰۲۳ دوگانگی رنگ را گرد هم آورده است. پاستیل های الهام گرفته از علمی تخیلی فراواقعی و نورهای تپنده ای که منعکس کننده دنیای مجازی جدیدی از فانتزی های حیرت انگیز و واقعیت افزوده و همچنین رنگ های آشناتر در سراسر طیف هستند.

که تحت تأثیر عناصر موجود در دنیای فیزیکی ما قرار دارند. با ادغام دو نگرش رنگی کاملاً متضاد، واقعیت را با فضای مجازی مخلوط می کنیم و مرزهای رنگی بین آنچه وجود دارد و آنچه در مورد آن در رویا هستیم محو می کنیم.

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود