معرفی شیک ترین ساعت های مردانه اتوماتیک

0 3,759

در این مقاله ما قصد داریم بهترین ساعت های مچی مردانه از دو برند ساعت هابلوت و ساعت کارتیه، موجود در فروشگاه ساعت اکسو را به شما معرفی کنیم

بسیاری از ما عادت داریم به تیپ و ظاهرمان اهمیت ویژه ای بدهیم و میدانیم که داشتن ظاهری مناسب میتواند در روابط اجتماعیمان تاثیر شگرفی داشته باشد، خرید ساعت مچی زیبا و با کیفیت یکی از بهترین روش های تکمیل تیپظاهریمان است. برای داشتن تیپ و ظاهری آراسته، وجود یک ساعت با ظاهر زیبا بسیار لازم می باشد. امروزه کاربرد ساعت، دیگر نشان دادن زمان نیست، بلکه وجود ساعت، یکی از ملزومات خوشتیپی می باشد. برند های گوناگون با ساخت ساعت های شیک و منحصر به فرد کمک شایانی به خوشتیپ بودن افراد می کنند.شاید به نظر شما آنقدری که می‌گویند خرید یک ساعت شیک و استفاده از آن اهمیت نداشته باشد، اما بد نیست بدانید که اگر در انتخاب خود دقت کرده باشید و متناسب با آن پوشش مناسب را انتخاب کنید، آن ساعت مچی شگفت انگیز می تواند غوغایی در ظاهر شما بپا کند.

در این مقاله ما قصد داریم بهترین ساعت های مچی مردانه از دو برند ساعت هابلوت و ساعت کارتیه، موجود در فروشگاه ساعت اکسو را به شما معرفی کنیم، شما عزیزان میتوانید جهت ثبت سفارشتان به وبسایت فروشگاه آنلاین ساعت اکسو به آدرس (EKSO.IR) مراجعه نمایید.

خرید ساعت هابلوت-کیفیت باور نکردنی در کنار زیبایی بی نظیر

اگرچه ممکن است برند ساعت هابلوت نبست به بسیاری دیگر از برند های ساعت لوکس تازه کارتر باشد اما این دلیل به هیچ وجه سبب نمیشود که این برند ساعت های خوبی تولید نکرده باشد.درواقع از ابتدایسال 1980تولید هابلوت افزایش یافته وبه یکی از معتبرترین نام ها در صنعت تبدیل شده است.با در دست داشتن لیست برندهای برتر به نظر میرسد این مارک با موفقیت به کار خود ادامه خواهد داد.

خاص بودن یک ساعت فقط در ظاهر آن نیست، ساعت هابلوت را میتوان نماد تحقیق عمیق در ساعت یک ساعت دانست، ترکیب زیبایی و مدرنیته در ساخت یک ساعت زیبا و در عین حال محکم.

ساعت های مچی مردانه و زنانه هابلوت را میتوان در زمره به روز ترین زمان سنج های امروز بازار دانست، این برند حتی وظیفه زمان سنج جام جهانی فوتبال را نیز در اختیار داشته است.

ساعت هابلوت مدل ۱۲۸۰-ساعت منتخب گالری اکسو برای شما :

دلیل انتخاب این ساعت کیفیت و پیچیدگی در ساخت آن میباشد، در نمونه High Copy این محصول که در گالری ساعت اکسو برای شما عزیزان فراهم گردیده، تمامی متریال استفاده شده در ساخت بدنه و موتور همگی عالی و درجه یک هست. این مدل پیش روی شما از برند هوبلو (هابلوت) به Hublot Classic Fusion Chronograph  ‌معروف می باشد.

ساعت کارتیر، ساعتی لوکس، زیبا و با ظرافتی باور نکردنی

یافتن ساعت لوکس، ساده، باکلاس و باظرافت به سختی می‌تواند باشد. با این وجود، تمام این ویژگی ها در مدل های مجموعه ساعت کارتیه قابل مشاهده است. ساعت‌های مچی کارتیه تنها تعدادی از معدود ساعت‌های منحصربه‌فرد با ویژگی‌های تاریخی و زیبایی‌شناسی سنتی هستند که از طرح‌های بیش از یک قرن پیش الهام گرفته شده‌اند. در واقع، بسیاری از کلکسیونرهای ساعت به دلیل ظاهر مجلل و همچنین ویژگی های متمایز آنها با این ساعت ها آشنا هستند.
اوج ظرافت یک ساعت را میتوان از ظاهر آن فهمید، اما ساعت کارتیر، یعنی ظرافت و زیبایی درونی و بیرونی، دقت زمانی این ساعت دیگر ثانیه نیست بلکه میکروثانیه ها را نشانه رفته است. قطعات ساعت های مچی کارتیه بصورت دست ساز تهیه و اسمبل میشوند و از پیچیدگی ساخت منحصر به فردی برخوردارند ، زیبایی و وسواس در ساخت ساعت های زنانه و مردانه این شرکت بطور یکسان قابل لمس است.

ساعت کارتیر مدل ۱۲۹۷ :

یکی از پرفروش ترین و خاص ترین برندها است که به صورت اسکلتن  و موتور کوکی است  یعنی موتورهای پشت و داخل آن قابل مشاهده است با طراحی های خاصی که دارد همیشه از رقیب هایش بالاتر است .ساعت مچی مردانه کارتیه اسکلتون مدل 1297 CARTIER ، کار خاص و عالی از برند لوکس کارتیه مدل (cartier ballon bleu) که خیلی هم پرفروشه.

برند پتک فیلیپ

 پتک فیلیپ یک شرکت سوئیسی تولید کننده انواع مختلف ساعت های مچی و جیبی است . لقب پادشاه ساعت را دارد به دلیل تولید ساعت های گران قیمت و پیچیده این برند را می توان از قدیمی ترین و بهترین شرکت های تولید کننده ساعت مچی اشرافی گری در نظر گرفت وقتی می‌گوییم اشرافی ‌گری یعنی فقط افراد  خاص می‌ توانند ان را تهیه و از آن استفاده کنند . این شرکت با قدمت حدود دو قرن و با روندی رو به رشد به کار و فعالیت خود ادامه می‌دهد . ساعت های اتوماتیک این کمپانی هم جزو ساعت های پیچیده جهان است که رقیب های زیادی ندارد این کمپانی تمام قطعات موتور و بدنه ساعت را خودش تولید می کند .

 معرفی برند پتک فیلیپ

ساعت پتک فیلیپ، مانند سایر برندهای ساعت لوکس نیست. Patek Philippe ، بهترین اثر هنری با توجه بسیار زیاد به جزئیات است، با میراث غنی چیزی جز کمال نیست. به دلیل ماهیت محدود و تعداد محدود، تقاضا برای ساعت‌های پتک بیش از هر زمان دیگری است و کلکسیونرها آماده پرداخت مبالغ هنگفتی برای به دست آوردن آن‌ها هستند.

تاریخچه  تاسیس ساعت پتک فیلیپ

به سال ۱۸۳۹ بر می گردیم انتونی پتک که یک طراح ساعت بود و البته لهستانی در این سال به کشور سوئیس مهاجرت می کند و به کمک دوست و دستیارش به فعالیت در زمینه ساعت سازی پرداخت اما آنها چند سال بعد یعنی در سال ۱۸۴۴ همکاری خود را قطع و از یک دیگر جدا شدند و یک سال بعد انتونی پتک  به گروه ساعت سازی فرانسوی به نام آدرین فیلیپ اضافه شد پتک فیلیپ در سال ۱۸۵۱ در نتیجه این همکاری تاسیس شد .

پتک فیلیپ چه ساعت هایی تولید می‌کند ؟

این برند تولید کننده ساعت های مچی اشرافی است یعنی به طوری که این شرکت ساعت مچی قیمت ارزان ندارند و همه ی محصولاتش با بالا ترین کیفیت و قیمت به بازار وارد می شود .

دلیل قیمت ساعت پتک فیلیپ چیست ؟

همان طور که بار ها به این موضوع اشاره کردیم پتک فیلیپ در ساخت ساعت هایش از استیل و مواد پلاستیکی ارزان قیمت استفاده نمی کند چون این کمپانی از همان اول به قصد تولید جنس با کیفیت تاسیس شده بود بنابر این چون در ساخت ساعت هایش از طلا و پلاتین استفاده می کند همین باعث قیمت زیاد این مدل ساعت ها می شود این کمپانی همین طور از مواد مختلف گران قیمت برای خلاقیت های جالب و ایجاد طرح های مختلف روی ساعت ها استفاده می کنند و در برابر این کار قیمت ان را زیاد می کنند .

جالب است بدانید به دلیل نوع نگین های کار شده در ساعت نگین دار پتک فیلیپ و جنس خوبی که دارد این مدل یکی از گران قیمت ترین ساعت مچی های این برند است .

مزایای این خرید ساعت های معرفی شده

ساعت مچی اسکلتون

به ساعت هایی گفته می شود که از پشت و جلو موتور های آن قابل مشاهده است و خیلی راحت می‌توان اجزای داخل ساعت را دید . معمولاً اینطور ساعت ها بدون باتری و به صورت کوکی اتوماتیک کار می کند البته این نوع ساعت ها  به دلیل اینکه در طراحی ظریف و با دقت زیاد انجام می شوند  نسبت به ساعت های مختلف دیگر احتیاج به مراقبت بیشتر دارند.

کیفیت ساخت بسیار بالا

ساعت های های کپی دارای کیفیت بسیار بالایی در ساخت هستند و در تولید آنها از مواد اولیه مشابه برند اصلی استفاده میشود، توجه به جزییات ساخت و مشابهت با برند اصلی جزو ویژگی های خاص ساعت های های کپی هست که آنها را بسیار محبوب کرده است

قیمت بسیار مناسب ساعت های های کپی

با توجه به قیمت های نجومی ساعت های برند اصلی، شما میتوانید با خرید ساعتهای های کپی، با پرداخت هزینه ای معقول ساعتی فوق لاکچری را در اختیار داشته باشید و بجای پرداخت صد ها میلیون تومان، تنها با پرداخت چند میلیون تومان ساعتی با کیفیت خیلی بالا و مشابهت بالا با برند اصلی در اختیار داشته باشید.

شما با در نظر گرفتن المان های مختلف مثل قیمت، سلیقه، برند مورد علاقه، بودجه ی در نظر گرفته شده و … می توانید به کمک گالری ساعت اکسو یک خرید آسان و لذت بخش را به خودتان هدیه دهید.

در این مقاله چند نکته برای راهنمایی خرید ساعت مچی اسکلتون  گفته شد . در اخرخرید ساعت یک انتخاب شخصی است .  چیزی که اهمیت دارد این است که بدانید دقیقا چه می خواهید و قبل از خرید در مورد انتخاب هایتان تحقیق کنید تا یک خرید عالی داشته باشید . امیدواریم این راهنمای  ساعت مچی اسکلتون به دردتان خورده باشد .جهت مشاهده نمونه ساعت های روز دنیا با کیفیت باور نکردنی گالری اکسو میتوانید به سایت فروشگاه ساعت اکسو مراجعه نمایید.

گالری ساعت اکسو (EKSO.IR)

آدرس : تهران ، بازار بزرگ تهران ، خیابان ناصر خسرو ، کوچه مروی ، پاساژ رضای مروی ، طبقه مثبت ۲ ، شماره ۲۲۰

شماره تماس :

۰۲۱۳۳۹۷۶۷۲۵

منبع : کاماپرس

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود