هر آنچه که باید برای انتخاب گوشواره ها بدانید

0 3,772

در انتخاب گوشواره ها هم دقت کنید. هر چند  این گوشواره ها  خیلی زیبا  و خاص باشند. بازهم برای شما خوب و متناسب نمیشوند.

انتخاب طلا وجواهرات در  کل انتخاب زیور آلات به خصوص گوشواره‌ها مدل ،نوع و فرم صورت بسیار مهمه. به عنوان مثال اگر شما مدل مویی رو دوست داشته باشین ولی بهتون نیاد و با فرم صورت هماهنگ نشه هر چقدر که آن مدل مو زیبا باشه شما راضی نمیشین.

پس باید در انتخاب گوشواره ها هم دقت کنید. هر چند  این گوشواره ها  خیلی زیبا  و خاص باشند. بازهم برای شما خوب و متناسب نمیشوند.

 ما چند مدل فرم صورت داریم:  گرد،الماسی، مثلثی، دایره، مربعی،  و بیضی با نگاه کردن به صورت تان و یک روش ساده می توانید به راحتی فرم صورت خودتان را تشخیص دهید. مدلهای فرم صورت در اینترنت موجود است و شما می توانید با یک سرچ ساده مدل های مختلف صورت را ببینید و متناسب با اون زیورالات مخصوص به خودتون رو انتخاب کنید.

 یک راه ساده هم هست که میشه طبق اون  فرم صورتتون رو تشخیص بدین. برای انجامش شما نیاز به ماژیک، نخ،آینه دارین.

 البته میتونید با استفاده از یک نخ و خط کش این کار را انجام بدین نیازی به استفاده از ماژیک نیست چون روی صورتتان خط میندازه و شاید یکم پاک کردنش سخت باشه.

 اول موهاتون رو جمع کنید .به طرف بالا یا گوجه ای .به آینه نگاه کنید یکی از چشمات رو ببندین با چشم دیگه تون مستقیم به آینه نگاه کنید خوب حالا با استفاده از یک ماژیک،خط کش، مداد چشم یا سایه قسمت بالای پیشانی، اطراف شقیقه ها فک و پایین چانه رو علامت بزنید و یک خط فرضی بکشین. خطی که به راحتی قابل پاک شدن باشد.

 حالا این خط ها رو به وسیله کانتور و کانسیلر به هم وصل کنین و به شکلی که قطر های آن را تشخیص بدهید و بکشید.

انواع مدل های مختلف گوشواره های جدید طلا به چه صورتی می آید؟

  • اگر اندازه قطر ها باهم برابر بود فرم صورت شما دایره ای یا گرده.
  • اگر که در قسمت چانه و فک زاویه  ای محسوس داشتید و پیشانی شما کوتاه بود فرم صورت شما مربعی شکل است.
  • اگر اندازه قطر ها با هم متفاوت بودند صورت شما کشیده است. در صورت بیضی قطر گوش های شما و دو سوم پیشانی هم اندازه ی گوش تا چانه است.
  • اگر هم که صورتتان قلبی باشد قسمت پیشانی شما کاملا پهن و قسمت چانه بسیار ظریف و باریکه.

چند نکته برای انتخاب و خرید آنلاین و غیرحضوری گوشواره طلا از وبسایت های معتبر فروش آنلاین طلا

  • حالا بریم سراغ گوشواره هایی که مناسب با انواع فرم صورت هست.
  • اگر صورتتون گرد هست بهتره از گوشواره های آویز دار و بلند استفاده کنید چون که صورت تون رو کمی کشیده تر و جذاب تر نشان می دهد. از گردی صورت شما کم می کند.
  • گوشواره های اشکی، ظریف و باریک و گوشواره های نگین دار و الماسی که در طراحی و ساخت آنها ظرافت به کار رفته است انتخاب مناسبی است بدترین انتخاب برای صورت صورتهای گرد انتخاب گوشواره گرد است چون گردی صورت را بیش از حد نشان میدهد.
  •  اگر فرم صورت شما قلبی میتونید از گوشواره های بیضی شاخه ای، اشکی و مثلثی های معکوس و لوزی استفاده کنید در کنار گوش هاتون زاویه ایجاد می کنن.  و در پایین تر می شوند برای صورت های قلبی بهتر است حجمی در اطراف چانه ایجاد کند که تیزی چانه را کمتر نشان دهند و همین مدل باعث خطای دید و ایجاد  یک تعادل بین چانه و اندازه پیشانی می شود.
  •  اگر صورت شما بیضی است تقریباً مدل مناسب و ایده آل ترین صورت را دارید محدودیتی در هنگام استفاده از گوشواره ها ندارید اما درکل گوشواره هایی در اشکال متفاوت برای شما متناسب اند.
  • گوشواره های، دکمه ای و مثلث معکوس برای شما گزینه های بهتری هستن. در واقع شکلی را انتخاب کنید که عرض گوشواره بیشتر از طول ان باشه اینجوری باعث ایجاد تعادل در فرم صورت میشه وزیبایی چهره شما رو بیشتر در معرض دید قرار میده و توجه‌ها را به سمت شما جلب میکنه.
  •  اگر که شما فرم صورتتان مربعی هست یعنی صورتی دارید که اندازه پیشانی کمتر و اطراف چانه ها زاویه دار هستش انتخاب گوشواره های حلقه ای و گرد بهترین مدل برای فرم صورت مربعی است چون این جوری تعادل رو در صورت شما ایجاد میکنه اگر که گوشواره های بلند انتخاب کنید در این صورت صورت شما را کمی بد فرم نشان میدهد.
  • آویز گوشواره ها و اندازه آنها نباید از خط فک بیشتر باشد.
  • رنگ پوست فاکتور مهم در انتخاب زیورآلات
  •  مورد دیگه ای که در انتخاب زیورآلات باید به آن دقت کرد رنگ پوست است.
  •  رنگ پوست ها به طور کلی  سبزه ،گرم ،سرد و معمولی تقسیم بندی می شود.
  •  زیورآلات مناسب رنگ پوست گرم. بهتره که از رنگهای گرم تری استفاده کنید تا هم خوانی زیورآلات با پوست و رگهای دست تان بسیار زیبا و چشم نواز جلوه کند. رنگ های گرمی مثل زرد، سبز و پرتقالی در کنار یاقوت زرد هم می تواند انتخاب مناسبی برای پوست های گرم باشد.
  •  توپاژ سلطنتی،لعل منگنزدار و ماه سنگ هم انتخاب خوبی  باشه.
  • در کل استفاده از جواهرات قیمتی مثل یاقوت کبود، یاقوت یشم به زمرد سبز و زمرد زرد همچنین الماس هم رنگ بسیار خوب و انتخاب هوشمندانه وعاقلانه ای است.
  • چون رنگ سفید خیلی بیشتر پوست ها میاد و زیبایی شما را بیشتر جلوه میده.

  •  اگر رنگ پوستتان سرده رنگ های آبی و قرمز و بنفش برای شما مناسب تره زیورآلاتی مثل یاقوت و لعل و کهربای اصل برای شما بسیار خوبه میتونید از طلای سفید هم استفاده کنید.
  •  اگر رنگ پوستتان خنثی است یا معمولیه انتخاب رنگ مناسب جواهرات تون زیاد به محدودیت نیازی ندارید می تونید از هر نوع طلا و جواهرات که دوست دارین استفاده کنید.
  •  در انتخاب زیور آلات باید به رنگ مو هم توجه کنید اگر رنگ موی شما مشکی و تیره هست بهتره که از طلای سفید یا الماس استفاده کنید البته رنگ طلای زرد هم بیشتر به شما می آید.
  •  اگر که موهای بلوند و طلایی هم دارید استفاده از زیورآلات سفید بسیار مناسب هست گوشواره ها در تکمیل استایل زیبای شما نقش مهمی دارند.

انگشترهای طلا جدید و ترند دنیای فشن و همه فن حریف

 اگر انگشتان کشیده ای دارید شما  از هر مدل انگشتری که دوست دارید، میتونید استفاده کنید.

 انگشتر های بزرگ جواهر نشان، برلیان و مرواریدی برای انگشتای کشیده شما بسیار زیبا هستند و  شما را خیلی خوب نشان می‌دهند و اگر دستان تپل وگردی دارید استفاده از انگشترهای ظریف دستان شما را بسیار زیبا و جذاب تر می کند.

برای خرید و کسب اطلاعات جدید در مورد ترند های به روز گوشواره ها و انگشتر ها به سایت یا پیج اینستاگرام گالری ربیعی مراجعه کنید و خریدی با کیفیت و مطمئن داشته باشین. می تونین هم به صورت انلاین و هم حضوری ازشعب سون سنتر و پالادیوم خریداری کنین.

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود