خوش پوشی با ست رنگ زرشکی

0 6,087

رنگ زرشکی از ترکیب دو رنگ قرمز و بنفش به وجود می‌آید، در نتیجه خاص بودن رنگ بنفش و جلوه رنگ قرمز را دارد. بنابراین تمام شیک پوشان باید یک ست رنگ زرشکی را در کمد لباس خود داشته باشند.

زرشکی از انواع رنگ هایی است که از ترکیب رنگ های قرمز و بنفش ایجاد شده است و شما می توانید از این رنگ برای انتخاب رنگ لباس های مجلسی و رسمی خود استفاده کنید؛ در ادامه این مطلب ست رنگ زرشکی برای انواع لباس های مجلسی و رسمی را مشاهده خواهید کرد.

اگر شما تمایل دارید شیک پوش و جذاب تر از همیشه در مکان های مختلف به نظر برسید بهتر است از ست رنگ زرشکی در پوشش خود استفاده کنید؛ این رنگ زیبا باعث متفاوت تر به نظر رسیدن ظاهر شما می شود و علاوه بر این به خوش تیپ و به روز تر به نظر رسیدن تان کمک می کند.

اغلب افراد تمایل دارند رنگ هایی را که برای لباس های خود انتخاب می کنند به گونه ای هوشمندانه با یکدیگر ست کنند تا شیک پوش تر به نظر برسند. ست رنگ کرم و ست رنگ زرشکی از انواع ست های مناسب و پرطرفدار در بین خانم ها و دختران جوان است که اگر این رنگ ها به درستی با انواع رنگ های تیره و روشن ترکیب شوند شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر می رسید.

ست شیک و جذاب رنگ زرشکی

ست رنگ زرشکی با انواع رنگ های تیره و روشن

رنگ زرشکی را می توانید با انواع رنگ های روشن و تیره نظیر سبز و قرمز روشن و نارنجی و خاکستری و مشکی و سفید و کرم و طلایی و … ست کنید؛ در ادامه نمونه هایی از ست رنگ زرشکی با سایر رنگ های مختلف برای لباس های رسمی و مجلسی را ملاحظه خواهید کرد.

ست رنگ زیبا زرشکی با نقره ای

ست مانتو زرشکی با انواع رنگ های زیبا و مناسب

یکی از انواع رنگ های مناسب برای ست کردن با رنگ زرشکی رنگ سبز ارتشی یا لجنی است همچنین شما می توانید رنگ زرشکی را با رنگ قهوه ای ست کنید که بهتر است رنگ کیف و کفش؛ و یا شال و روسری تان را سبز لجنی و یا قهوه ای انتخاب کنید همچنین پوشیدن مانتو زرشکی با شلوار جین زیبایی و جذابیت ظاهر شما را چند برابر می کند.

ست رنگ لجنی و زرشکی

ست رنگ سبز لجنی با رنگ زرشکی

ست شیک رنگ زرشکی

ست شیک رنگ زرشکی

ست رنگ زرشکی با رنگ آبی

ست شیک و جذاب رنگ زرشکی

رنگ نارنجی یکی دیگر از انواع رنگ های مناسب برای ست کردن با رنگ زرشکی است که بهتر است رنگ کیف و کفش و یا شال خود را نارنجی انتخاب کنید تا شیک پوش و زیباتر از همیشه به نظر برسید. ترکیب رنگ زرشکی با خاکستری یکی دیگر از انواع ست های شیک و متفاوت است و اگر شما می خواهید ظاهر و تیپی اسپرت داشته باشید بهتر است از ترکیب این دو رنگ استفاده کنید.

ست رنگ زرشکی با رنگ نارنجی

ست رنگ نارنجی و زرشکی

ترکیب رنگ زرشکی و سرمه ای نیز می تواند ظاهر و تیپ شما را از این رو به آن رو کند.

ست رنگ زرشکی با رنگ سرمه ای

ست رنگ سرمه ای و زرشکی

ست رنگ شیک رنگ زرشکی

ست شیک رنگ سرمه ای و زرشکی

ست لباس مجلسی زرشکی با رنگ های جذاب و شیک

رنگ کرم و طلایی از انواع رنگ های مناسب برای ست کردن با رنگ زرشکی به شمار می روند و شما می توانید کیف و کفش مجلسی خود را از بین این رنگ های زیبا و شیک انتخاب کنید.

ست لباس مجلسی با رنگ زرشکی

ست رنگ کرم و طلایی با رنگ زرشکی

ست زیبا و شیک رنگ زرشکی

مدل ست لباس مجلسی

رنگ مشکی و سفید از انواع رنگ هایی هستند که می توانید این نوع رنگ ها با انواع رنگ های تیره و روشن ست کنید. اگر شما تمایل دارید شیک پوش تر به نظر برسید بهتر است رنگ زرشکی را با انواع رنگ های سفید و مشکی ست کنید و ترکیب زیبایی را در رنگ لباس های خود ایجاد کنید.

 ست شیک و جذاب رنگ زرشکی

  ست رنگ مشکی و زرشکی  ست زرشکی لباس مجلسی

ست رنگ سفید و زرشکی     ست شیک و زیبا رنگ زرشکی

ست شیک و جدید رنگ زرشکی   ست رنگ سفید و زرشکی

ست رنگ زرشکی با رنگ سفید   ست رنگ زرشکی برای لباس مجلسی

ست شیک و جذاب رنگ زرشکی با رنگ قرمز روشن

  ست زرشکی برای لباس زمستانی

ست زرشکی برای لباس زمستانی

ست رنگ زرشکی برای لباس مجلسی زنانه

ست زیبا و شیک لباس مجلسی با رنگ زرشکی

در این بخش از راهنمای مد مجله نصرینو با انواع ست رنگ زرشکی با سایر رنگ های متنوع آشنا شدید که امیدواریم با الگوبرداری از این ست های رنگی زیبا بتوانید ظاهر و تیپی متفاوت در مکان های مختلف پیدا کنید.    منبع:آرگـــامـــگ

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود