طرح های فانتزی و جدید مدل ساق دست بافتنی دخترانه و زنانه

0 10,618

مدل ساق دست بافتنی مدل شال و کلاه بافتنی مدل تونیک بافتنی مدل شال بافت مدل کلاه بافتنی جدیدترین مدل های شال و کلاه بافتنی مدل دستکش بافتنی مدل ساق دست بافتنی کلاسیک مدل بافت ساق دست با کاموا ساق دست بافتنی مدل دستکش بافتنی ابریشمی ساق دست بافتنی انگشتی مدل ساق دست بافتنی دخترانه مدل ساق دست بافتنی زنانه ساق دست بافتنی با قلاب ساق دست بافتنی با میل ساق دست بافتنی جدید مدل ساق دست زمستانی نقش ساق دست قلاب بافی بافت ساق دست دخترانه ساق دست قلاب بافی ست شال و کلاه و دستکش بافتنی

دل ساق دست بافتنی امروزه با سرد شدن هوا در بین زنان و دختران محبوبیت خود را به دست آورده است از این رو جدید ترین مدل ها و طرح های این سـاق دست های بافتنی را برای شما عزیزان قرار داده ایم تا با الگو برداری از آن بتوانید سـاق دست زیبا و شیکی را برای خود آماده کنید.

با فرا رسیدن ماه پاییز هوا کم کم رو به سردی می رود و باید برای در امان ماندن از سرما لباس های بیشتری به تن کنیم در این مطلب انواع مدل سـاق دست بافتنی زیبا و شیک را قرار داده ایم تا با الگو برداری از طرح های اجرا شده این نوع سـاق دست های زیبا برای خود سـاق دست بافتنی جذابی را آماده کنید.

مدل سـاق دست بافتنی زیبا برای دختران و زنان

بافتن سـاق دست های بافتنی کار مشکلی نیست اگر کسی بافت ساده را بلد باشد می تواند به سادگی برای خود ساق دست ببافد. فقط کافیست مستطیلی به طول دلخواه و عرض دور دست بافته شود بهتر است این نوع بافت را کش بافت (یکی زیز یکی رو) ببافید تا در قسمت های مختلف دست مشکل پیدا نکنید.

مدل بافت ساده ساق دست

شما هنرمندان عزیز می توانید از انواع گل ها، قلب ها و زنگوله های بافتنی برای تزئین ساق دست ها استفاده کنید.

مدل ساق دست بافتنی دخترانه

بسیاری از خانم ها در فصل سرما با دستکش احساس راحتی نمی کنند و برای انجام کار های دقیق مجبور می شوند های دستکش را از دستشان خارج کنند اما ساق دست بافتن برای خانم ها راحت تر است چون علاوه بر گرم نگه داشتن دست و مراقبت از پوست در برابر سرما انگشتان دست را در حالت آزاد تری قرار می دهد.

در ادامه می توانید گالری از عکس های مدل ساق دست بافت شده با ایده های جدید را تماشا کنید و از جدید و زیباترین الگوهای بافتنی ساق دست ایده بگیرید.

مدل ساق دست بافتنی      ساق دست بافتنی

مدل ساق دست دخترانه

مدل ساق دست بافتنی

مدل ساق دست کوتاه

ساق دست کوتاه شیک

ساق دست شیک و دخترانه

مدل ساق دست بلند بافتنی

ساق دست بافتنی یک انگشتی

مدل ساق دست بافتنی

مدل ساق دست بافتنی دخترانه

مدل ساق دست کوتاه

مدل ساق دست بافتنی

وجود طرح های متفاوت و زیبای این ساق دست ها میتواند کار شما را برای انتخاب یک مدل کمی دشوار کنید اما با توجه به سلیقه خود بی شک میتوانید یکی از زیباترین ساق دست های بافتنی را برای خود انتخاب کنید و از آن الگو بگیرید.

امیدواریم از تماشای گالری عکس های مدل ساق دست بافتنی نهایت لذت را برده باشید و توانسته باشید از طرح های ارائه شده برای خود و عزیزانتان الگو برداری کرده باشید. همچنین می توانید از مدل بافتنی های  زیبا در مجله نصرینو همچون انواع مدل شال گردن بافتنی و مدل دستکش بافتنی نیز دیدن فرمایید.

منبع:آرگـــامـــگ

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود