طرح های زیبا و جذاب مدل پاپوش بافتنی

0 26,121

مدل پاپوش بافتنی دخترانه و مدل پاپوش بافتنی نوزادی و بچه گانه و جدیدترین مدل پاپوش زمستانی و کفش های کاموایی شیک و مدل پاپوش های ساق دار در نصرینو.

با فرا رسیدن فصل سرما همه به دنبال لباس های گرم می روند و در این بین بافتنی ها بسیار مورد توجه اند در این بخش مدل پاپوش بافتنی را برای شما دوستان عزیز قرار داده ایم تا با استفاده از این الگو ها ایده های تازه و نو بگیرید.

مشاهده انواع مختلف مدل پاپوش بافتنی به شما کمک می کند تا الگو های شیک و جدیدی برای بافتنی به دست بیاورید و بتوانید این پاپوش های زیبا را برای هر سنینی ببافید. در این مطلب ۲۰ پاپوش زیبای دخترانه و پسرانه را برای شما عزیزان به اشتراک گذاشته ایم تا از این پاپوش های زیبا ایده بگیرید.

مدل پاپوش بافتنی جدید و فانتزی بسیار زیبا

انتخاب مدل پاپوش بافت شیک و زیبا برای کسانی که قصد خرید و یا بافت پاپوش دارند اهمیت زیادی دارد، انتخاب مدل پاپوش های دخترانه و پسرانه اهمیت بالایی دارد زیرا باید علاوه بر گرم نگه داشتن پاها در فصل سرما زیبایی نیز داشته باشد. ما در مطلبی با عنوان آموزش بافت پاپوش شما را با طریقه بافت پاپوش ها آشنا کردیم. می توانید برای انتخاب ایده های مناسب بافت پاپوش ها تصاویر زیر را مشاهده نمایید.

مدل پاپوش پسرانه

پاپوش های دخترانه اغلب از رنگ های شاد انتخاب می شود و همچنین برای تزئین روی کار از طرح های فانتزی و عروسکی که مورد علاقه دختر هاست استفاده می شود، و در مقابل برای پاپوش های پسرانه از طرح های اسپرت و رنگ های سرد استفاده می شود، توجه داشته باشید که رنگ انتخابی شما اگر این پاپوش ها برای کس دیگری بافته می شود مطابق سلیقه فرد باشد.

مدل پاپوش ساق دار دخترانه

در ادامه این مطلب برای شما دوستان عزیز و هنرمند انواع مدل پاپوش بافتنی های شیک و جدید دخترانه و پسرانه را قرار داده ایم که می توانید با تماشای این مدل های زیبا و الگو برداری از طرح هایی که مطابق سلیقه شماست پاپوشی زیبا برای خود و عزیزانتان آماده کنید.

مدل پاپوش بافتنی دخترانه

مدل بافتنی بچه گانه

مدل پاپوش

  پاپوش بافتنی دخترانه

مدل بافتنی پاپوش دخترانه

مدل پاپوش بافتنی

پاپوش مدل جدید

مدل پاپوش بافتنی گلدار دخترانه

مدل پاپوش ساده

مدل پاپوش پاپیون دار دخترانه

پاپوش پسرانه

مدل پاپوش بافتنی پسرانه شیک

مدل پاپوش بافتنی

پاپوش پسرانه

امیدواریم از تماشای گالری تصاویر مدل پاپوش های بافتنی نهایت لذت را برده باشید و با استفاده از این الگو ها ایده های تازه و نابی گرفته باشید، پیشنهاد می کنیم به مطلب آموزش بافت پاپوش قلاب بافی نیز سر بزنید، تا با ایده های جدید قلاب بافی آشنا شوید.

منبع:آرگـــامـــگ

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود