آموزش گره زدن بند کفش با ۶ روش متفاوت

0 23,609

در این مطلب با انواع روش ها برای گره زدن بند کفش آشنا خواهید شد که امیدواریم با کمک این روش های خلاقانه و کاربردی بتوانید بند کفش هایتان را به راحتی گره بزنید.

بندهای کفش همیشه دارای شکلی ساده و تکراری هستند ولی با به خرج دادن کمی خلاقیت می توانید گره زدن بند کفش هایتان را تغییر دهید و بند کفش هایتان را به صورت زیبا و منحصر به فرد گره بزنید و از این طریق در استایل تان تغییراتی را ایجاد کنید. 

گره زدن بند کفش تاثیر زیادی در جذابیت ظاهری کفش های شما دارد بنابراین بهتر است برای بستن بند کفش هایتان از روش های خلاقانه و جالب استفاده کنید.

مدل بستن بند کفش

آموزش گره زدن بند کفش با روش های مختلف

برای گره زدن بند کفش روش های مختلفی وجود دارد و شما می توانید با کمک این روش ها تغییرات مثبتی را در طرح کفش هایتان ایجاد کنید. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با روش های جدید بستن بند کفش آشنا سازیم.

مدل بستن بند کفش

نحوه بستن بند کفش به شکل ارتشی

این مدل گره بند کفش انعطاف پذیری زیادی را برای کفش ایجاد می کند و از پاره شدن و سایش لبه های کفش جلوگیری می کند. این مدل بستن بند کفش برای کفش های ساق دار بسیار متفاوت است و ظاهری متفاوت را به این مدل کفش ها می بخشد.

بستن گره کفش ها به صورت ارتشی

نحوه بستن بند کفش به صورت نردبانی

در این مدل گره زدن بند کفش بندها به صورت نردبانی روی کفش قرار می گیرند و این مدل بستن بند کفش برای کوهنوردان و دوچرخه سواران و افرادی که باید کفش هایشان به صورت محکم درون پا قرار بگیرد مناسب است برای بستن این مدل باید از بندهای بسیار بلند استفاده نمایید.

گره زدن بند کفش به صورت نردبانی

نحوه بستن کفش به صورت دندانه اره

این مدل گره زدن برای هر مدل کفشی مناسب و ایده آل است و ظاهری شیک و خاص را برای کفش های شما ایجاد می کند. با کمک این روش می توانید به سادگی اندازه کفش را بعد از پوشیدن محکم کنید.

نحوه بستن بند کفش به صورت ضربدری

۱٫ ابتدا بند کفش را از سوراخ دوم از قسمت بالا عبور دهید و از سوراخ پنجم در ردیف مقابل بند کفش را بیرون آورید و این روش را با سوراخ های بعدی روی کفش هایتان تکرار کنید تا زمانی که سه خط مورب با بند کفش روی کفش هایتان ایجاد شود.
۲٫ ادامه بند کفش را زیر اولین حفره از قسمت پایین در ردیف مقابل عبور دهید سپس بند کفش را درون حفره چهارم از قسمت پایین در سمت مقابل قرار دهید و همین روش را برای سوراخ های بعدی صورت مورب و به شکل زیر و رو تکرار کنید تا بندهای کفش شما به صورت بافت مانند روی نوارها ایجاد شوند.
۳٫ هر دو سر بند کفش را از حفره اول از قسمت بالا بیرون بکشید سپس بند کفش هایتان را به صورت پاپیونی گره بزنید.

گره زدن بند کفش به صورت ضربدری

گره زدن بند کفش به صورت مخفی

۱٫ بند کفش را از درون سوراخ دوم بیرون آورید و بخش زیرین بند را کنار بگذارید و بخش رویی را درون حفره مقابل ببرید و این روش را به شکل یک حفره در میان تکرار نمایید.
۲٫ انتهای بند کفش هایتان را به صورت یکی در میان از بین حفره های خالی باقی مانده عبور دهید تا به حفره سوم برسید سپس بند کفش را گره بزنید.

گره زدن بند کفش با روش های خلاقانه

نحوه بستن بند کفش به صورت پاپیونی

۱٫ ابتدا کفش را روبروی خودتان قرار دهید و مطابق شکل زیر بند آبی را بند سمت چپ کفش و بند قهوه ای را بند سمت راست کفش در نظر بگیرید.

مراحل بستن گره کفش ها
۲٫ با بند سمت چپ کفش شروع کنید و آن را روی بند سمت راست کفش گره بزنید.

بستن بند کفش آموزش بستن بند کفش به صورت پاپیونی
۳٫ در این مرحله با حلقه ای که بند سمت راست ایجاد کرده است شروع کنید.

مراحل گره زدن بند کفش
۴٫ انتهای بند باز را گرفته و آن را دور بند آبی بپیچید سپس بند را زیر حلقه سمت راست که ایجاد شده است ببرید توجه داشته باشید بردن بند کفش زیر حلقه سمت راست از مهم ترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد و اگر این مرحله را بدرستی انجام دهید موجب می شود که بند به صورت افقی روی کفش هایتان قرار بگیرد.

مراحل بستن بند کفش
۵٫ در این مرحله با کمک بند سمت چپ که در فضای ایجاد شده قرار دارد هر دو حلقه را نگه دارید و گره ایجاد شده را در جهت مختلف بکشید تا گره سفت و محکم شود.

روش هایی برای بستن بند کفش نحوه بستن بند کفش
۶٫ برای اینکه گره بند کفش هایتان زیباتر به نظر برسد مطمئن شوید که گره در مرکز کفش قرار دارد و طول هر دو طرف بندها به صورت مساوی است.

مراحل ساده برای بستن بند کفش

انواع مدل های بستن بند کفش به صورت تصویری

گره زدن بند کفش می تواند تغییرات مثبتی را در ظاهر کفش های شما ایجاد کند بنابراین بهتر است برای ایجاد تنوع در مدل کفش های بند دار از روش های مختلفی برای بستن بند آن ها استفاده کنید. در ادامه روش های ساده و زیبا برای بستن بند کفش را به صورت تصویری در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

آموزش تصویری گره زدن بند کفش مدل بستن بند کفش مدل بستن بند کفش روش های خلاقانه برای گره زدن بند کفش بستن بند کفش با روش های خلاقانه آموزش ساده برای بستن بند کفش مراحل بستن بند کفش مدل بستن بند کفش گره زدن بند کفش با روش های ساده و خلاقانه بستن بند کفش با روش های ساده بستن بند کفش ها با ساده ترین روش ها آموزش گره زدن بند کفش روشی آسان برای گره زدن بند کفش

در این مطلب با نحوه گره زدن بند کفش با روش های مختلف آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از این مدل ها بتوانید بند کفش هایتان را به صورت خاص و شیک گره بزنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل های بستن بند کفش کلیک کنید.

منبع:آرگـــامـــگ

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود