روش های شیک و جدید برای بستن روسری

0 4,116

آموزش بستن روسری یکی از نیازهای هر بانوی ایرانی است که از روسری به عنوان پوششی برای خود استفاده می کند. با پیشرفت هایی که امروزه در دنیای مد شاهد آن هستیم، فراگیری این مطلب امری مهم تلقی می شود.

در آموزش بستن روسری شما یاد می گیرید که برای هر روسری چه مدل گره ای را می توانید استفاده کنید. همچنین شما فرا خواهید گرفت که در انتخاب روسری به چه نکاتی باید توجه داشته باشید. با ما در این مطلب آموزنده همراه باشد.

آموزش بستن روسری :

روش های مختلفی برای بستن روسری وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. اما در نحوه بستن روسری نکات ریزی را باید مورد توجه قرار دهید تا بتوانید جذاب تر دیده شوید. در ادامه با مدل های متنوع بیشتری از مدل های بستن روسری آشنا می شوید.

آموزش بستن روسری به شیوه جدیدآموزش بستن روسری به شیوه شیکآموزش بستن روسری به شیوه مدرنآموزش بستن روسری به شیوه جذاببستن روسری به شیوه زیبابستن روسری به شیوه جدیدبستن روسری به شیوه شیک

نکاتی در بستن روسری به شیوه مدرن:

از آنجاییکه رنگ ها در کنار یکدیگر ترکیباتی را پدید می آورند که در مجموع، مکمل یکدیگر هستند باید دقت داشته باشید که چه نوع رنگی در کنار کدام رنگ دیگر جلوه زیبایی دارد. از این رو بهتر است که ابتدا مانتو و یا لباسی را که قصد دارید روسری مورد نظرتان را همراه با آن استفاده کنید، مشخص کرده و رنگ روسری را هماهنگ با آن انتخاب کنید. نکته دیگری که هنگام بستن روسری توجه به آن مهم است این است که، باید جنس و رنگ روسری را مطابق با رنگ چهره و فرم صورتتان انتخاب کنید. این موضوع بسیار اهمیت دارد، چرا که در نهایت این فرم صورت شماست که باعث می گردد تا یک روسری زیبا و یا زشت به نظر برسد. بنابر این روسری که جنس متناسب با فرم صور شما دارد را انتخاب کنید. به عنوان مثال، تصور کنید فردی چهره ای کشیده دارد که با بستن روسری های لخت و لطیف فرم صورتش کشیده تر دیده می شود. از این رو لازم است تا تغییراتی را در نحوه استفاده و یا جنس روسری خود ایجاد کند تا بهتر و زیباتر دیده شود.

بستن روسری به شیوه مدرنبستن روسری به شیوه جذابشیوه های زیبای بستن روسریشیوه های جدید بستن روسریشیوه های شیک بستن روسریشیوه های مدرن بستن روسریشیوه های جذاب بستن روسری

مدل های بستن روسری :

در جایی دیگر باید به مدل لباس و یا مانتو خود نیز توجه داشته باشید. بر این اساس شما می توانید تصمیم بگیرید که چه گره ای برای مانتو و یا لباستان مناسب تر است. فرض کنید لباسی که قصد پوشیدن آن را دارید، دارای یقه زیبایی است که تنها با دیده شدن یقه به نما می آید. از این جهت لازم است که گره ای را انتخاب کنید که فرم و مدل یقه شما در آن به خوبی دیده شود و مانع از دیده شدن آن نباشد تا زیبایی دو چندانی را برایتان به ارمغان آورد. آموزش های مختلف بستن شال و روسری کمک بسیاری به تنوع در ظاهر شما آن هم بدون هزینه ی اضافی کرده است.

شیوه بستن روسری با سبک زیبا شیوه بستن روسری با سبک جدید شیوه بستن روسری با سبک شیک شیوه بستن روسری با سبک مدرن شیوه بستن روسری با سبک جذاب آموزش بستن روسری به شیوه زیبادر نظر داشته باشید که نتیجه انتخاب شما، جذابیت و زیبایی و یا ناهمگون دیده شدن شما را به دنبال دارد. سعی کنید که با توجه به نکاتی که در مقاله آموزش بستن روسری گفته شد، انتخابی درست و زیبا داشته باشید تا از خرید خود پشیمان نشوید. راهنمای مد همیشه برای شما کمک خوبی در این انتخاب محسوب می شود.   منبع:آرگـــامـــگ

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود