جدیدترین طرح های شیک و لاکچری سال برای مدل نیم ست طلا

0 5,412

امروزه استفاده از نیم ست های طلا و نقره در میان بانوان ایرانی محبوبیت زیادی یافته است و انتخاب طرح جدید نیم ست اهمیت زیادی دارد. در ادامه این مطلب انواع مدل نیم ست طلا را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم.

مدل نیم ست طلا یکی از انواع جواهرات زیبا است که شامل گوشواره و گردنبند می باشد و معمولا انگشتر نیز در بین اینها موجود است. در تصاویر ادامه این بخش انواع طرح های زیبا و جدید را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد پسند شما قرار بگیرند.

یکی از بهترین هدیه هایی که آقایان می توانند برای خانم ها خریداری کنند جواهرات است اگر شما قدرت خرید سرویس کامل را ندارید می توانید از مدل نیم ست برای خرید هدیه استفاده کنید.

نیم ست های زنانه و دخترانه

مدل نیم ست با طرح های زیبا و شیک

امروزه در بیشتر طلا فروشی ها نیم ست ها موجود هستند که بسیار مقرون به صرفه تر از ست کامل طلا می باشند. مدل های دخترانه و زنانه را در این مطلب برای شما به نمایش گذاشته ایم.

مدل نیم ست طلا مدل نیم ست طلا دخترانه

نیم ست دخترانه با جدیدترین طرح های مد سال

جواهرات از وسایلی هستند که خانم ها از آن ها برای زیبایی و جذابیت خود استفاده می کنند طرح های جواهرات متنوع هستند و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود انوع جواهرات طلا را برای خرید انتخاب کنید.

نیم ست دخترانه زیبا
جدیدترین و زیباترین نیم ست های طلا دخترانه را در تصاویر زیر مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد پسند شما قرار بگیرند.
مدل نیم ست دخترانه   مدل نیم ست طلا دخترانه   model half set Gold (17) نیم ست طلا دخترانه نیم ست طلا   نیم ست دخترانه

جدیدترین انواع مدل های  نیم ست طلا زنانه شیک و جذاب

جواهرات کامل کننده زیبایی و جذابیت برای یک خانم هستند بنابراین شما باشد در هنگام انتخاب آن ها باید نهایت دقت را داشته باشید.

model half set Gold (16)
یکی از جواهراتی که در نیم ست طلاهای طلا موجود است گوشواره است و می توان گفت گوشواره اولین چیزی است که توجه دیگران را به سوی خود جلب می کند. باید مدل گوشواره با صورت شما هماهنگی داشته باشد و علاوه بر این بتواند بر زیبایی شما بیافزاید.
علاوه بر گوشواره, گردنبند نیز در نیم ست های طلا موجود است و شما باید با توجه به رنگ پوست و فرم صورت خود مدل گردنبند را انتخاب نمایید.

نیم ست زنانه

model half set Gold (18)
مدل نیم ست طلا زنانه با طرح های متنوع را در ادامه مطلب جمع آوری کرده ایم این نیم ست ها از به روز ترین و برگزیده ترین مدل های جواهرات سال انتخاب شده اند.

نیم ست زنانه مدل های زیبا و جدید نیم ست زنانه مدل های جدید نیم ست طلا زنانه انواع طرح های نیم ست طلا آویز نیم ست طلا مدل نیم ست طلا زنانه نیم ست طلا با طرح های زیبا نیم ست طلا مدل نیم ست طلای زیبا نیم ست طلا زنانه نیم ست طلا زیبا و شیک

مدل نیم ست زنانه طلا

مدل نیم ست زنانه و دخترانه را با طرح های متنوع و جدید در این بخش از دنیای مد مجله نصرینو مشاهده کردید که امیدواریم این مدل های متنوع و ایده آل مورد پسند شما قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از این مدل ها برترین طرح نیم ست را برای خود خریداری کنید.

منبع:آرگـــامـــگ

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود