رنگ لباسی که گران قیمت به نظر می رسد

0 4,300

کارشناسان مد و لباس معتقدند این رنگ لباس گران قیمت به نظر می‌رسد

رنگ‌های خنثی نقش مهمی را در استایل زنانه و مردانه بازی می‌کنند. این رنگ‌ها ساده و تطبیق پذیر هستند و با هر نوع رنگ دیگری سازگاری دارند. اما رنگ شتری یکی از این رنگ‌های خنثی است که نسبت به رنگ‌های دیگر برتری خاصی دارد. کارشناسان مد و لباس معتقدند این رنگ لباس گران قیمت به نظر می‌رسد و اگر لباس خود را از رنگ شتری انتخاب کنید تیپ شما سطح بالا و گران به نظر خواهد رسید. رنگ شتری طیف تیره‌تری از رنگ کرم است و از قهوه‌ای هم روشن‌تر به نظر می‌رسد. لباسی که از پشم شتر تهیه شده باشد به طور طبیعی این رنگ را دارد اما امروزه می‌توان شتری را در همه لباس‌ها و اکسسوری‌ها مشاهده کرد. در این مقاله اختصاصی از نصرینو در مورد رنگ شتری و ویژگی‌های آن مطالبی را بیان خواهیم کرد و خواهیم گفت که چطور این رنگ لباس گران قیمت را بپوشید تا تیپ جذاب و هماهنگی داشته باشید.

تیپ ساده با رنگ شتری و کرم

سادگی اولین اصل در شیک پوشی است و برای ساده بودن همیشه باید به دنبال لباس‌های ساده با رنگ‌های ملایمی باشیم که جلب توجه نمی‌کنند. رنگ شتری همه این شرایط را دارا است و در کنار این‌ها ظاهری گران و سطح بالا نیز به تیپ شما می‌دهد. شما می‌توانید در کنار این لباس ساده با ظاهر شیک از لباس‌های ساده دیگری هم استفاده کنید بدون آن که نگران تکراری شدن استایل خود باشید، چون چنین ترکیبی هرچند ساده و موقر است اما هرگز از نظرها دور نمی‌ماند مخصوصا اگر با آرایشی جذاب مثل یک رژ لب قرمز همراه شود.

شتری یک رنگ لباس گران قیمت

سبک کلاسیک با یک رنگ لباس گران قیمت

رنگ شتری یک رنگ خنثی است و رنگ‌های خنثی جزء جدایی ناپذیر استایل کلاسیک به شمار می‌روند. بنابراین اگر شما طرفدار سبک کلاسیک باشید و پوشیدن لباس‌های ساده‌ای را که هرگز از مد نمی‌افتند بر لباس‌های رنگارنگ مد روز ترجیح دهید شتری بهترین انتخاب برای شما است. این رنگ با سایر لباس‌های سبک کلاسیک نیز ترکیبی عالی به وجود می‌آورد مثل ترکیب یک بارانی شتری همراه با پوتین کلاسیک یک استایل ایده آل برای خانم‌های خوش سلیقه در فصل پاییز است.

شتری یک رنگ لباس گران قیمت

کمک گرفتن از رنگ‌های روشن در کنار رنگ کرم

رنگ شتری یک رنگ خنثی است که با هر رنگی هماهنگ می‌شود در نتیجه شما محدودیتی برای هماهنگ کردن رنگ لباس شتری با اکسسوری‌ها و دیگر لباس‌ها ندارید. اما یکی از رنگ‌هایی که در کنار رنگ شتری جلوه بسیار زیبایی پیدا می‌کند رنگ قرمز است. اگر می‌خواهید استایل شما با لباس‌های ساده و معمولی گران قیمت به نظر برسد سراغ لباس‌های اصلی با  رنگ شتری بروید و برای جذاب‌تر کردن این استایل از رنگ‌های تند و شاد مثل قرمز (رنگ‌های گرم هماهنگی بیشتری با شتری دارند چون شتری یک رنگ خنثای مایل به گرم است) در مقدار کم استفاده کنید. این رنگ به استایل ساده اما شیک شما جلوه و زیبایی خاصی می‌دهد و از نظر بصری نیز بیشترین هماهنگی را با آن دارد.

شتری یک رنگ لباس گران قیمت

این رنگ لباس گران قیمت مخصوص فصل خاصی نیست

وقتی صحبت از رنگ شتری می‌شود همه به یاد پالتوهای رنگ شتری و چیزهایی شبیه به آن می‌افتند که مخصوص فصل پاییز و زمستان هستند. اما تجربه نشان داده است که رنگ شتری مخصوص فصل خاصی نیست و در هر فصلی می‌توان از این رنگ لباس گران قیمت استفاده کرد. بنابراین رنگ شتری هم می‌تواند رنگ بارانی، لباس بافتنی، پالتو و پوتین زمستانی شما باشد و هم می‌تواند در لباس‌های خنک تابستانی مثل کلاه و تیشرت و … مورد استفاده قرار گیرد.

شتری یک رنگ لباس گران قیمت

طرح‌های ساده در کنار رنگ کرم و شتری

رنگ شتری به عنوان یک رنگ خنثی این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید در کنار آن از لباس‌هایی با جلوه بصری بیشتر استفاده کنید و آن‌ها را به عنوان نقطه کانونی استایل خود استفاده کنید بدون آن که تیپ شما شلوغ و درهم و برهم به نظر برسد. به طور مثال ترکیب یک ژاکت بافتنی شتری ساده در کنار کیف و کفش همرنگ با آن یک زمینه ساده و جذاب را فراهم می‌آورد که در آن شلوار چهارخانه محبوب شما جلوه بیشتری پیدا کند و تیپ شما هماهنگ، ساده و گران قیمت به نظر برسد.

شتری یک رنگ لباس گران قیمت

ترکیب مشکی و شتری یک ترکیب سنگین و جذاب

رنگ‌های خنثی تطبیق پذیری بالایی با رنگ‌های دیگر دارند اما با یکدیگر چطور؟ تاکنون ترکیب مشکی و قهوه‌ای تیره را امتحان کرده‌اید؟ این ترکیب ظاهر زیبایی ندارد و مناسب خانم‌های شیک پوش نیست اما با رنگ شتری شرایط کاملا متفاوت است، تجربه نشان داده است که ترکیب رنگ شتری با رنگ مشکی یک ترکیب سنگین، سطح بالا و جذاب است که برای موقعیت‌های رسمی انتخابی ایده‌آل است. پس اگر به استفاده از رنگ‌های روشن و چشمگیر در استایل خو علاقه ندارید ترکیب مشکی با شتری بهترین گزینه برای شما است.

کارشناسان مد

ترکیب بنفش و کرم یک ترکیب خاص و چشمگیر

اگر به دنبال یک ترکیب خاص و چشمگیر همراه با لباس شتری خود هستید سراغ رنگ مکمل آن بروید. رنگ شتری از خانواده رنگ زرد است که کمی خاکستری و رنگ‌های دیگر هم در خود دارد. بنابراین اگر در چرخ رنگ نیوتون به دنبال رنگ مکمل شتری باشید به رنگ بنفش و خانواده بنفش خواهید رسید. خوشبختانه رنگ بنفش به عنوان رنگ سال ۲۰۱۸ انتخاب شده است و اگر می‌خواهید تیپ شما گران قیمت، به روز و خاص به نظر برسد همراه با لباس رنگ شتری خود از اکسسوری‌های بنفش به خصوص بنفش تیره استفاده کنید.

کارشناسان مد

پوشیدن این رنگ لباس گران قیمت با لایه‌های همرنگ

هماهنگی رنگی را می‌توان یکی از اصول مهم شیک پوشی به شمار آورد که باعث جمع و جور شدن استایل شما و شخصی شدن آن می‌شود. اما هماهنگی رنگی وقتی جذاب‌تر است که با رنگ‌های خنثی ساخته شده باشد. ضرورتی ندارد همه لباس‌های خود را از یک رنگ خاص انتخاب کنید، اما اگر می‌خواهید تیپی گران قیمت و جذاب در تعداد رنگ‌های محدود داشته باشید لباس رنگ شتری را با لایه‌هایی همرنگ آن طوری بپوشید که این لایه‌ها مانند تصویر متحد و متصل به هم به نظر برسند.

شتری یک رنگ لباس گران قیمت

رنگ کرم و شتری یک رنگ مناسب برای همه موقعیت‌ها

به گفته کارشناسان و به تایید چهره‌های مد رنگ کرم و شتری یک رنگ لباس گران قیمت است یعنی لباسی که با این رنگ انتخاب شود شیک‌تر از رنگ‌های دیگر به نظر می‌رسد. در نتیجه شما می‌توانید از این رنگ برای کامل کردن استایل مجلسی خود استفاده کنید مثلا برای پوشش لباس مجلسی خود از یک پالتو یا کت به رنگ شتری استفاده کنید و تیپ خود را سطح بالا نشان دهید.

شتری یک رنگ لباس گران قیمت

علاوه بر این، رنگ شتری یک رنگ خنثی است که با همه رنگ‌ها اعم از رنگ‌های سرد و گرم مثل قرمز و آبی و بنفش و حتی دیگر رنگ‌های خنثی مثل مشکی هماهنگی دارد بنابراین شما با انتخاب این رنگ مشکلی در هماهنگی رنگی لباس‌ها نخواهید داشت و می‌توانید برای هر موقعیتی، از لباس راحتی خانه گرفته تا لباس رسمی اداره و محیط کار هم از ان استفاده کنید و شیک به نظر برسید.

شتری یک رنگ لباس گران قیمت

کت و شلوار و کت و دامن کرم یک ترکیب جذاب برای لباس‌های مجلسی

همه دوست دارند استایل مجلسی جذابی داشته باشند و لباس‌های آن‌ها گران قیمت و سطح بالا به نظر برسد. در انتخاب لباس مجلسی، رنگ لباس اهمیت زیادی دارد، این رنگ می‌تواند متناسب با رنگ پوست، هماهنگ با اکسسوری‌ها و یا بر اساس شرایط دیگر در نظر گرفته شود. اما رنگ شتری جزو رنگ‌هایی است که به همه می‌آید و شما می‌توانید یک طیف خاص از رنگ شتری را که با پوست شما هماهنگی دارد انتخاب کنید.

 به این ترتیب دیگر نیازی به هماهنگ کردن اکسسوری‌ها و رنگ مو با رنگ لباس نیز وجود ندارد و شما می‌توانید از هر رنگی همراه با آن استفاده کنید. کت و شلوار و کت و دامن مجلسی هم جزو ترکیب‌هایی هستند که با رنگ شتری زیبایی خاصی پیدا می‌کنند و شما را شیک و سطح بالا نشان می‌دهند، این لباس‌ها گران‌تر به نظر می‌رسند و هماهنگ کردن رنگ‌های دیگر با آن هیچ دردسری ندارد.

شتری یک رنگ لباس گران قیمت

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در نصرینو شاخه اصول شیک پوشی مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

 

منبع:مــجله قـــرمز

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود