ایده های دوست داشتنی برای لباس ست پدر و دختر

0 4,088

در این مطلب تصاویری از انواع مدل ست لباس پدر و دختر را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید از بین آن ها ست زیبایی را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

یکی از انواع کارهای هیجان انگیزی که هر پدری می تواند برای فرزند دختر خود انجام دهد این است که لباسی مشابه او بپوشد و طرح و رنگ لباس خود را با لباس فرزندش ست نماید. مدل لباس ست پدر و دختر در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود است و شما می توانید با توجه به ویژگی های ظاهری خود و فرزندتان از بین این مدل ها، لباسی با تن پوش شیک را برای پوشیدن انتخاب نمایید. 

لباس ست مادر و دختر و لباس ست دختر و پدر و لباس ست خانوادگی از انواع لباس های ست شیک و پرطرفدار در بین خانواده های به روز و امروزی هستند و اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها یا مکان های بیرون از منزل و … لباس خود را با فرزند یا اعضای خانواده تان ست کنید این مدل لباس ها می توانند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل محسوب شوند.

مدل لباس ست قرمز

مدل لباس ست پدر و دختر با جدیدترین طرح های مد سال

امروزه لباس های ست زیادی طراحی شده اند و شما می توانید در صورت تمایل لباس خود را با فرزندان یا همسرتان ست کنید و ظاهر و تیپی متفاوت و خاص در مکان های مختلف داشته باشید. در ادامه توجه شما را به مدل های لباس ست پدر و دختر جلب می کنیم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

لباس ست پدر و دختر

مدل های لباس ست برای پدر و دختر

ست لباس پدر و دختر در انواع مدل های ساده و طرح دار موجود هستند که انتخاب هر یک از این مدل ها به سلیقه شخصی و رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری شما بستگی دارد.
در طراحی لباس های ست مخصوص پدر و دختر لباس های مردانه ممکن است ظاهر لباس های دخترانه را به خود بگیرند همچنین ممکن است لباس های دخترانه نیز کمی ظاهر لباس های مردانه را به خود بگیرند که هر یک از این مدل ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند. اگر شما تمایل دارید لباس هایتان را با لباس فرزند دختر خود ست کنید نباید زیاده روی نمایید همچنین برای داشتن ظاهری مردانه بهتر است از پوشیدن لباس ها با طرح های عجیب و غریب بپرهیزید.
برای دوخت لباس های ست پدر و دختر از رنگ های مشابه یا متضاد استفاده می شود و اگر شما تمایل دارید رنگ لباس تان با رنگ لباس فرزندتان متضاد باشد بهتر است لباس های ست با رنگ هایی نظیر قرمز و مشکی و مشکی و سفید و … را انتخاب نمایید که این رنگ ها در کنار یکدیگر از زیبایی خاصی برخوردار هستند.
اگر فرزند شما به سنی رسیده است که می تواند برای انتخاب طرح و رنگ لباس هایش تصمیم گیری کند بهتر است در هنگام انتخاب ست لباس برای دختر و پدر به سلیقه شخصی او نیز توجه داشته باشید تا در هنگام پوشیدن این ست لباس فرزندتان احساس رضایت بیشتری داشته باشد.

مدل لباس ست زرد  لباس زرد پدر و دختر

مدل لباس ست پدر و دختر سفید  لباس سفید پدر و دختر

مدل لباس ست طرح دار دختر و پسر

لباس مخصوص پدر و دختر

مدل ست لباس

لباس ست برای دختر و پسر

مدل لباس ست مخصوص دختر و پدر

ست لباس شیک برای دختر و پدر

لباس ست برای پدر و دختر

ست تی شرت برای پدر و دختر

مدل لباس طرح دار

مدل ست لباس پدر و دختر

مدل لباس ست مشکی مخصوص پدر و دختر

مدل لباس هماهنگ برای پدر و دختر

مدل لباس ست مشکی و سفید

مدل تیشرت ست برای پدر و دختر

مدل لباس طرح دار ست

ست لباس سفید طرح دار برای دختر و پدر

مدل لباس اسپرت

ست لباس شیک برای بابا و دختر

مدل لباس ست شیک

مدل ست تی شرت و شلوار دختر و پدر

لباس طرح دار ست

مدل لباس اسپرت ست

مدل لباس ست قرمز

مدل ست تی شرت برای دختر و پدر

مدل لباس ست سفید

مدل لباس ست برای پدر و دختر

مدل لباس طرح دار ست پدر و دختر

مدل ست لباس پدر و دختر طرح دار

مدل لباس ست سفید

تی شرت ست شیک و جالب مخصوص پدر و دختر

مدل ست لباس خانوادگی

ست لباس خانوادگی

مدل لباس ست آبی

ست لباس جالب

مدل لباس طرح دار و ست

مدل ست لباس

مدل لباس اسپرت ست

مدل لباس ست سفید و مشکی

مدل لباس ست قرمز دختر و پدر

در این بخش از دنیای مد مجله نصرینو تصاویری از انواع مدل های ست لباس پدر و دختر را گردآوری کردیم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.    منبع:آرگـــامـــگ

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود