مدل ریش کوتاه و ته ریش برای آقایان خوش تیپ

0 9,447

اگر نمی‌خواهید که ریش بسیار متفاوتی داشته باشید و یا نمی‌خواهید که وقت خود را برای بلند شدن موهای صورتتان تلف کنید، پس این مدل‌ها انتخاب مناسبی برای شما هستند.

در این مطلب تصاویری از انواع مدل ریش کوتاه مخصوص آقایان جذاب را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

ریـش یکی از مهم ترین عناصر ظاهری برای آقایان است و اگر شما ریـش هایتان را بدرستی اصلاح کنید و فرم دهید زیبایی و جذابیت ظاهری تان افزایش پیدا می کند. مدل ریـش کـوتاه و ته ریـش از انواع مدل های پرطرفدار در بین آقایان در رده سنی مختلف می باشند و شما می توانید با الگوبرداری از این مدل ها ریـش هایتان را اصلاح نمایید. 

مدل ریـش کـوتاه جدید مخصوص آقایان جذاب و به روز

ریـش و سبیل آقایان تغییرات شگفت انگیزی را در ظاهر آن ها ایجاد می کند از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل سبیل و ریـش هایتان توجه و حساسیت لازم را به خرج دهید. در ادامه توجه شما را به چند مدل ریـش کـوتاه جلب می کنیم که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

مدل ریش کوتاه و جذاب

مدل های ته ریـش و ریـش کـوتاه

ته ریـش از انواع مدل های مورد علاقه برای اغلب خانم ها می باشد و اگر شما تمایل دارید ظاهر و چهره ای بی نظیر و مردانه داشته باشید بهتر است ته ریـش داشته باشید و این مدل ریـش برای آقایانی که ریـش های پرپشتی ندارند می تواند انتخابی مناسب و ایده آل باشد و علاوه بر این ته ریـش باعث می شود تا ظاهر شما مردانه تر به نظر برسد.
توجه داشته باشید که اگر شما تمایل دارید ته ریـش داشته باشید باید ریـش هایتان را همیشه آراسته و مرتب نگه دارید تا در همه مکان ها آراسته و تمیزتر به نظر برسید.
مدل ریـش کـوتاه یکی دیگر از انواع مدل ریـش ها برای آقایان است که برای داشتن ریـش کـوتاه باید ریـش هایتان پرپشت باشد و این مدل ریـش برای افرادی مناسب است که ریـش های آن ها به صورت یکنواخت رشد می کنند.

مدل ریش زیبا و کوتاه

مدل ریـش جدید

مدل ریش کوتاه

ریـش زیبا و کـوتاه مردانه

ریش کوتاه و زیبا مردانه

ریـش مردانه زیبا و جذاب

مدل ته ریش مردانه

مدل ته ریـش مردانه

مدل ریش کوتاه و زیبا

مدل ته ریـش مردانه

ریش زیبا و شیک مردانه

ریـش کـوتاه و زیبا مردانه

ریش کم پشت و کوتاه مردانه

ریـش زیبا و جذاب مردانه

مدل ریش زیبا و کوتاه مردانه

ریـش مردانه شیک و خاص

ریش مردانه

مدل ریـش جدید مردانه

مدل ریش جدید

ریـش جدید مردانه

مدل ریش کوتاه

ریـش جدید و جذاب مردانه

ریـش کـوتاه را بهتر است به صورت صحیحی زوایه دهید تا عیب های موجود در صورت شما رفع شود و نقاط مثبت صورتتان بیشتر به نظر برسد. اگر شما دارای صورتی گرد هستید می توانید با کم کردن طول ریـش هایتان در اطراف صورت باعث شوید که از گردی صورت شما کاسته شود و صورتتان کشیده و نرمال تر به نظر برسد.
ریـش کـوتاه برای آقایانی که غبغب دارند انتخابی مناسب و ایده آل محسوب نمی شود و بهتر است این دسته از آقایان از ریـش بلند استفاده نمایند تا فرم صورت آن ها جذاب تر به نظر برسد.

ریش زیبا و شیک مردانه

ریـش زیبا و جدید مردانه

ریش مردانه زیبا

ریـش مردانه جدید

ریش مردانه

مدل ریـش شیک و رسمی

ریش کم پشت مردانه

ریش صورت

ته ریش مردانه

ته ریش زیبا مردانه

مدل ته ریش شیک و جدید مردانه

مدل ریش مردانه و ساده

ریش زیبا و شیک مردانه

ریش زیبا و جذاب مردانه

ریش مردانه زیبا و کوتاه

ریش صورت شیک و زیبا

ریش زیبا و جدید مردانه

مدل سبیل و ریش

ریش مردانه زیبا و شیک

ریش کـوتاه و جذاب

ریش مردانه زیبا و بی نظیر

ریش کـوتاه و زیبا مردانه

مدل ریش کم پشت مردانه

تصاویری از انواع مدل ریش کـوتاه را در این مطلب مشاهده کردید که شما می توانید با ایده گرفتن از این مدل ها، ریش هایتان را به زیبایی کـوتاه و فرم دهید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

منبع:آرگـــامـــگ

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود