مدل روسری ۹۸ با طرح های دوست داشتنی و بسیار شیک

0 821

مدل روسری ۹۸ با طرح های دوست داشتنی و بسیار شیک

  • ندا خوشرو
  • ۲۵ فوریه ۲۰۱۹
  • ۰

در این مطلب انواع مدل روسری ۹۸ زنانه و دخترانه با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

مدل و رنگ روسری می تواند تکمیل کننده زیبایی و جذابیت ظاهر خانم ها و دختران جوان باشد از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل روسری ۹۸ حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید تا ظاهرتان متفاوت و خاص تر به نظر برسد. 

روسری هایی که برای سال جدید طراحی شده اند در انواع مدل های ساده و طرح دار موجود هستند و شما می توانید از بین این مدل ها، روسری با طرح و رنگ مناسبی را برای خود انتخاب نمایید و تغییرات مثبتی را در ظاهر خود بوجود آورید.

مدل روسری دو رنگ


  • bolej.gif

  • teka300.gif


مدل روسری ۹۸ زنانه و دخترانه

روسری و شال از انواع ضروری ترین پوشش ها برای خانم ها هستند و مدل و رنگ آن ها می تواند روی ظاهر و تیپ خانم ها تاثیر زیادی داشته باشد از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل روسری و شال به طرح و رنگ سایر لباس ها و فرم صورت و ویژگی های ظاهری خود توجه کنید. در ادامه گلچینی از انواع مدل روسری ۹۸ با طرح های مجلسی و ساده را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

روسری گلدار و شیک

طرح های روسری ساده ۹۸

انتخاب رنگ روسری از نکات مهمی است که باید به آن توجه ویژه ای داشت. برای انتخاب رنگ روسری بهتر است به رنگ پوست خود توجه کنید. اگر رنگ پوست شما گرم است روسری ها با رنگ های قرمز و نارنجی و زرد و قهوه ای تیره و قهوه ای شتری می توانند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل باشند.
خانم ها با رنگ پوست خنثی می توانند از انواع رنگ های مختلف روسری استفاده نمایند و این دسته از افراد در انتخاب رنگ روسری محدودیتی ندارند. اگر رنگ پوست شما سرد است روسری ها با رنگ های سرد نظیر آبی و سبز و صورتی و بنفش و … می توانند برایتان انتخابی مناسب محسوب شوند.

روسری زیبا و شیک زنانه

مدل روسری ۹۸ زنانه

روسری ساده و رنگ روشن

روسری ساده زنانه

مدل روسری مشکی

روسری مشکی زنانه

مدل روسری مشکی کار شده

مدل روسری شیک و ساده

روسری مجلسی

روسری مجلسی زیبا و خاص

رنگ چشم نیز بهتر است در هنگام انتخاب رنگ روسری مورد توجه قرار بگیرند. روسری های آبی و بنفش برای افراد با رنگ چشم قهوه ای مناسب هستند و اگر رنگ پوست شما سبز است بهتر است از رنگ های مکمل رنگ سبز نظیر قرمز و … استفاده نمایید.
روسری ها با رنگ طلایی و نارنجی و برنزی برای خانم ها با رنگ چشم آبی مناسب می باشند و تغییرات مثبتی را در ظاهر آن ها بوجود می آورند.

روسری 98

روسری مشکی و مجلسی زنانه

روسری زیبا و ساده

روسری زنانه مجلسی

مدل روسری خاص و مجلسی زنانه

مدل روسری ۹۸ مجلسی و شیک

مدل روسری زنانه

روسری ساده و جذاب زنانه

 روسری طرح دار ۹۸

مدل روسری ۹۸ طرح دار از انواع روسری های پرطرفدار در بین خانم ها و دختران جوان است و طرح های بکار رفته در روسری باعث زیبایی و جذابیت بیشتر آن می شوند. روسری ها با طرح نقطه دار و گل های کوچک و طرح های متقارن با همه مدل لباس ست می شوند و انتخاب آن ها نیز آسان تر می باشد.
اگر شما تمایل دارید از روسری ها با طرح های کوچک استفاده نمایید بهتر است روسری ها با رنگ های محدود را انتخاب کنید زیرا اگر در طراحی این مدل ها از رنگ های متنوع استفاده شده باشد طرح روسری شلوغ دیده می شود.
اگر تمایل دارید استایل تان را تو پر نشان دهید بهتر است روسری ها با طرح بزرگ را برای پوشیدن انتخاب کنید همچنین این مدل ها جذابیت خاصی دارند و باعث می شوند ظاهر شما زیباتر از همیشه به نظر برسد.
علاوه بر طرح و رنگ روسری بهتر است برای جذابیت بیشتر آن از روش های مناسب برای بستن روسری استفاده کنید و آراسته از همیشه به نظر برسد.

مدل روسری 98

روسری طرح دار و شیک زنانه

روسری طرح دار و شیک

روسری زنانه طرح ریز

روسری زیبا و طرح دار

روسری مجلسی زنانه

روسری زیبا و شیک

روسری دو رنگ زیبا

روسری زیبا و طرح دار

مدل روسری ۹۸ زنانه

روسری زیبا و شیک زنانه

روسری شیک زنانه

روسری زیبا و شیک زنانه

روسری طرح دار و جذاب زنانه

روسری زیبا و طرح دار

روسری بزرگ دخترانه

مدل روسری مشکی طرح دار

روسری مشکی و طرح دار زنانه

روسری زیبا و طرح دار زنانه

مدل روسری جدید زنانه

روسری زنانه طرح دار

روسری شیک و طرح ریز زنانه

روسری زیبا و جذاب زنانه

روسری شیک زنانه

روسری زیبا و شیک زنانه

روسری زیبا زنانه

روسری زیبا و جذاب زنانه

روسری آبی و زرد زنانه

طرح روسری زنانه

روسری رنگ روشن زنانه

مدل روسری 98 زنانه

مدل روسری طرح دار

روسری طرح دار و شیک

روسری طرح دار و جذاب

مدل روسری جدید

روسری جدید زنانه

روسری زیبا و جدید زنانه

روسری شیک و خاص زنانه

مدل روسری طرح دار و زیبا

روسری زنانه شیک و خاص

در این بخش از دنیای مد مجله نصرینو با انواع مدل روسری ۹۸ آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها روسری با طرح و رنگی مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

منبع : نصرینو

منبع:آرگـــامـــگ

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود