رنگ بنفش با چه رنگی ست میشه ؟

0 9,877

در مورد ست مانتوی بنفش توضیح دادیم، این که با چه لباس ها و یا چه رنگ هایی این ست ها زیبا تر می شوند و به استایل شما جذابیت بیشتری می دهند.

در این مطلب تصاویری از انواع مدل های ست رنگ بنفش را گردآوری کرده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

بنفش از ترکیب آبی و قرمز بدست می آید و اگر شما تمایل دارید پوشش و ظاهری متفاوت و خاص داشته باشید بهتر است از ست رنگ بنفش در مهمانی ها و مجالس و مکان های مختلف استفاده نمایید. 

معرفی انواع ست رنگ بنفش

بنفش را می توانید با رنگ هایی نظیر زرد و قرمز و آبی و خاکستری و مشکی و نارنجی و صورتی و سبز و … ترکیب نمایید که هر یک از این ترکیب ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند. در ادامه این مطلب انواع ترکیب رنگ های مناسب با ست رنگ بنفش را مشاهده خواهید کرد.

ست لباس نارنجی و بنفش

مدل های ست لباس

برای داشتن تیپ و ظاهری جذاب و بی نظیر بهتر است رنگ لباس هایتان را به گونه ای انتخاب کنید که با یکدیگر ست شوند. ست رنگ زرشکی، ست رنگ قرمز و ست رنگ بنفش از انواع ست های زیبا و پرطرفدار در بین خانم ها و دختران خوش سلیقه و مدگرا هستند و شما می توانید لباس هایتان را از بین این ترکیب رنگ های بی نظیر انتخاب نمایید.

ست نارنجی و بنفش

  • ست لباس با زرد  و نارنجی

بنفش از انواع رنگ های مکمل و اصلی برای زرد است. اگر شما لباس هایتان را از بین رنگ های بنفش و زرد انتخاب نمایید ترکیب بی نظیری در پوشش تان ایجاد می شود.
اگر به استفاده از رنگ زرد در پوشش خود تمایلی ندارید بهتر است در پوشش تان رنگ بنفش و نارنجی را با یکدیگر ترکیب نمایید. توجه داشته باشید که انتخاب درجه روشنی و تیره ای این رنگ ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

ست رنگ بنفش

ست لباس نارنجی

ست رنگ زرد و بنفش

ست لباس مجلسی

ست لباس بنفش و نارنجی

مدل ست لباس

مدل ست لباس مجلسی

ست خاص لباس زنانه

  • ست لباس قرمز 

یکی از رنگ های اصلی که بنفش را تشکیل می دهد قرمز است و این دو رنگ در یکدیگر اگر قرار بگیرند پرانرژی و جذاب تر به نظر می رسند و اگر شما تمایل دارید تیپی خاص و متفاوت داشته باشید بهتر است از ترکیب رنگ های قرمز و بنفش در پوشش خود استفاده نمایید.

ست رنگ بنفش و نارنجی

ست لباس قرمز

ست لباس قرمز و بنفش

ست لباس مجلسی ساده زنانه

مدل ست لباس مجلسی زنانه

ست بی نظیر لباس زنانه

ست رنگ قرمز و بنفش

مدل لباس زنانه

  • ست لباس با رنگ های سفید و مشکی 

سفید و مشکی جزء رنگ های پادشاه و ملکه دنیای مد به شمار می روند که به راحتی با سایر رنگ ها ترکیب می شوند و اگر شما تمایلی به ترکیب کردن بنفش با رنگ های روشن و جیغ ندارید می توانید این رنگ زیبا را با سفید و مشکی در پوشش خود ترکیب نمایید.

ست لباس سفید و بنفش زنانه

ست لباس سفید

ست لباس مجلسی زنانه

ست لباس مجلسی زنانه

ست زیبا لباس مجلسی

مدل لباس زنانه شیک و زیبا

ست زیبا و شیک لباس مجلسی زنانه

مدل ست لباس دخترانه

ست لباس زنانه مجلسی

ست مشکی

ست لباس سفید و بنفش

ست لباس سفید

ست رنگ سفید و بنفش

مدل لباس زنانه شیک و جذاب

  • ست لباس بنفش با آبی 

آبی یکی دیگر از انواع رنگ های تشکیل دهنده بنفش است و ادغام این دو رنگ با یکدیگر باعث می شود تا مدل و رنگ لباس های مجلسی و اسپرت شما بی نظیرتر به نظر برسند.

ست لباس بنفش

مدل لباس دخترانه مجلسی

ست لباس زنانه

ست لباس آبی و بنفش

  • ست لباس بنفش با خاکستری 

خاکستری یا طوسی از انواع رنگ های خنثی و پرکاربرد در دنیای مد محسوب می شوند و شما می توانید این رنگ های زیبا را با بنفش به راحتی ترکیب نمایید و پوشش و ظاهری متفاوت تر داشته باشید.

ست رنگ لباس

ست خاکستری و بنفش

ست مجلسی زنانه

ست مجلسی بنفش و خاکستری

ست لباس زنانه

ست اسپرت زنانه

مدل لباس زنانه اسپرت

مدل لباس اسپرت زنانه

  • ست لباس بنفش با کرم 

کرم از ترکیب رنگ های سرخ و زرد و آبی و سفید تشکیل می شود و اگر شما تمایل دارید پوششی بی نظیر و متفاوت داشته باشید بهتر است در پوشش خود از ترکیب رنگ کرم و بنفش استفاده نمایید.

لباس زنانه اسپرت

ست اسپرت کرم و بنفش زنانه

مدل های ست لباس بنفش

لباس های بنفش را می توانید با رنگ هایی نظیر صورتی و یاسی و طوسی و طلایی نیز ست کنید که ترکیب این رنگ ها با یکدیگر باعث جذاب تر به نظر رسیدن پوشش و تیپ شما می شوند.
رنگ بنفش در انواع طیف های تیره و روشن موجود است از این رو بهتر است در هنگام ست کردن این رنگ با سایر رنگ ها حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید.

ست لباس زنانه

ست زیبا لباس مجلس

ست لباس زیبا و شیک بنفش

ست بنفش و طلایی

ست لباس زنانه

ست اسپرت لباس زنانه

ست لباس زمستانی زنانه

ست لباس مجلسی

مدل لباس بنفش

ست لباس زنانه مجلسی

لباس مجلسی بنفش دخترانه

ست لباس زنانه مجلسی

ست لباس زنانه و دخترانه

ست صورتی و بنفش

ست لباس صورتی

ست رنگ سبز و بنفش

ست لباس سبز

مدل لباس دخترانه ساده

لباس مجلسی کره ای دخترانه

لباس بنفش زنانه

در این بخش از دنیای مد مجله نصرینو با انواع ست رنگ بنفش آشنا شدید که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید از بین آن ها ست لباس زیبا و مناسبی را انتخاب کنید.

منبع:آرگـــامـــگ

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود