روش های جدید و خلاقانه برای بستن بند کفش کتانی و اسپرت

0 13,325

در صورتی که با نحوه گره زدن بند کفش آشنایی ندارید و نیز قادر به بستن بند کفش بیشتر از یکی دو مدل نیستید، با همراهی با این مطلب از نصرینو می توانید، مدل های متنوع بستن بند کفش کتانی و اسپورت را ملاحظه نمایید و آموزش ببینید.

کفش های کتانی و اسپورت به دلیل راحتی پا و مناسب برای انواع ورزش ها و انجام فعالیت ها مختلف بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، که با بستن بند کفش با روش های متعدد می توان به زیباتر شدن این کفش ها کمک کرد. همچنین علاوه بر نحوه گره زدن، با استفاده از بند های رنگی متناسب با رنگ کفش می توان به سادگی کفش های خود را با رنگ شلوار، کیف، جوراب و دیگر آکسسوری های مورد استفاده ست نمایید.

بستن بند کفش کتانی و اسپرت

گره ضربدری، گره مخفی، گره پاپیونی، گره موازی، گره با بندهای رنگی و … از انواع مدل های بستن بند کفش می باشند و هر یک از این مدل ها را می توان برای انواع کفش اسپورت و کتانی مورد استفاده قرار داد. اما برای جلوه و تناسب بیشتر کفش بهتر است این مدل گره ها را بر روی کفش های کتانی و اسپورت ساده پیاده کنید.

گره ضربدری

از روش های رایج و بسیار ساده برای بستن بند انواع کفش اسپورت و کتانی گره ضربدری می باشد، این مدل گره حتی برای کفش آکسفورد و کفش قیصری بند دار نیز به کار گرفته می شود.

برای بستن بند کفش با این روش باید بند را از سوراخ دوم روی کفش و از قسمت بالا رد کنید و آن را در ردیف سوراخ های مقابل و از پنجمین سوراخ بیرون بیاورید، این شیوه را به ترتیب برای سوراخ های بعدی کفش انجام دهید، که در نهایت نتیجه کار شما در این مرحله باید سه خط مورب روی کفش ایجاد گردد.

در ادامه باید بند کفش را از زیر نخستین سوراخ کفش در قسمت پایین و در ردیف سوراخ های مقابل آن عبور بدهید.

پس از انجام این کار، ادامه بند کفش را از قسمت پایین سوراخ چهارم و در ردیف مقابل رد کنید، سپس به همین طریق و به شکل مورب و حالت زیر و رو این عمل را انجام دهید. حال دو سر بند را از زیر اولین سوراخ بالای کفش بیرون بیاورید و به حالت پاپیونی آن را ببندید.

بستن بند کفش

بستن بند کفش با گره مخفی:

یکی دیگر از مدل های بستن بند کفش، روش گره مخفی می باشد، که برای بستن این گره باید بند را از داخل سوراخ دوم عبور دهید، قسمت بند زیرین را رها کنید و قسمت بالایی بند را داخل سوراخ کفش ردیف مقابل قرار دهید، این عمل را به حالت یکی در میان از سوراخ های کفش عبور دهید. بند زیرین را نیز به همان ترتیب از بین سوراخ های خالی کفش رد کنید و زمانی که به سوراخ سوم روی کفش در قسمت بالا رسیدید، انتهای آن را ببندید(گره بزنید).

بند کفش با گره مخفی

گره با بندهای رنگی:

دو بند با رنگ های متضاد و متناسب با رنگ کفش به دلخواه انتخاب کنید(به عنوان مثال بند کفش سبز و آبی). سپس بند کفش سبز را از داخل حفره دوم کفش عبور بدهید و از سوراخ سوم همان ردیف سوراخ های کفش خارج کنید، بعد ادامه بند را از قسمت رویی حفره سوم ردیف مقابل رد کنید و از قسمت زیرین سوراخ پنجم در همان ردیف سوراخ های کفش عبور دهید، سپس از سوراخ انتهای همان ردیف رد نماید و در آخر از داخل سوراخ انتهای ردیف مقابل عبور بدهید و اضافه بند سبز رنگ را به وسیله قیچی برش بزنید.

بند کفش آبی رنگ را به همان ترتیبی که بند سبز رنگ را از داخل سوراخ ها عبور دادید، روی کفش پیاده کنید. البته بند آبی رنگ را باید از میان حفرهای خالی ردیف مقابل هر سوراخ کفش که بند سبز داخل آن ها قرار گرفته است، عبور داده شود و در نهایت ادامه بند آبی را درحفره انتهای کفش قرار دهید و اضافه بند را نیز برش بزنید و انتهای بند سبز رنگ و آبی را به هم گره بزنید، به صورتی که گره در قسمت زیرین لبه کفش پنهان شود.

 گره زدن بند کفش با بند های رنگی

مدل های دیگری نیز برای بستن بند کفش وجود دارد، که در ادامه می توانید از این نمونه ها دیدن کنید و با کمی دقت و با حوصله این مدل ها را روی کفش پیاده نمایید.

مدل متفاوت گره زدن بند کفش

بستن بند کفش

روش خاص گره زدن بند کفش

شیوه خاص گره زدن بند کفشبستن بند کفش

شیوه بستن بند های کفش

روش زیبا گره زدن بند کفش دخترانه

بستن بند کفش

شیوه متفاوت گره زدن بند کفش کتانی

همانطور که در بالا مشاهده نمودید با بستن بند کفش کتانی و اسپورت با شیوه های مختلف می توان تغییرات دوست داشتنی را روی کفش ایجاد کرد و از پوشیدن کفش جدید خود لذت برد. ضمن این که دوستداران و علاقمندان به مد روز با مراجعه به قسمت راهنمایی مد می توانند، با مطالب مفید و خواندنی نصرینو در این زمینه آشنا شوند و اطلاعات کسب نمایند.

منبع:آرگـــامـــگ

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود