انواع مدل ها و استایل ها با ست رنگ صورتی

0 5,420

در مورد ست مانتوی صورتی توضیح دادیم، این که با چه لباس ها و یا چه رنگ هایی این ست ها زیبا تر می شوند و به استایل شما جذابیت بیشتری می دهند.

در این مطلب با انواع ایده ها برای ست رنگ صورتی با سایر رنگ های تیره و روشن آشنا خواهید شد که امیدواریم این مدل ست ها مورد پسندتان قرار بگیرند.

رنگ صورتی از انواع رنگ های شاد و با انرژی است که می توانید به کمک آن استایلی متفاوت و جذاب داشته باشید همچنین اگر شما از ست رنگ صورتی در تیپ و استایل خود بدرستی استفاده نمایید جذاب و زیباتر از همیشه به نظر خواهید رسید.

مدل های ست رنگ صورتی

اگر از داشتن استایل ساده خسته شده اید و تمایل دارید در پوشش تان تنوع ایجاد نمایید می توانید به سراغ طیف های روشن رنگ صورتی نظیر صورتی درخشان و صورتی پاستیلی و … بروید و تنوع رنگی خاصی را در پوشش خود ایجاد نمایید. در مطالب قبلی ست بنفش و ست قهوه ای و ست سرمه ای را مشاهده کردید در ادامه مدل هایی از ست رنگ صورتی را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

ست رنگ صورتی

مدل های زیبا ست صورتی زنانه و دخترانه

رنگ صورتی از انواع رنگ های پرطرفدار در بین خانم ها و دختران جوان است که اگر بدرستی با سایر رنگ ها در پوشش ترکیب شود باعث ایجاد استایلی بی نظیر خواهد شد.
صورتی در انواع طیف های مختلف تیره و روشن موجود می باشد و شما می توانید در پوشش خود این رنگ را به همراه رنگ هایی نظیر کرم و سفید و مشکی و آبی و قرمز و خاکستری روشن و سبز زیتونی و بژ و ارغوانی و فیروزه ای و قهوه ای روشن و تیره و خاکستری تیره و … به کار ببرید. توجه داشته باشید که رنگ صورتی اگر با رنگ های تیره ترکیب شود جلوه زیبا و جذاب تری پیدا خواهد کرد.
خانم ها و دختران جوان می توانند از رنگ صورتی در لباس های مجلسی و لباس های راحتی و لباس های رسمی و … استفاده نمایند که در این صورت بهتر است برای تکمیل جذابیت ظاهر و استایل از اکسسوری های مناسبی در کنار رنگ صورتی استفاده شود.

مدل های ست صورتی

ست صورتی

مدل لباس زنانه

ست قرمز و صورتی

ست صورتی برای خانم ها

ست خاکستری و صورتی

ست خاکستری و صورتی زنانه

ست خاکستری تیره و صورتی

ست صورتی و خاکستری روشن

ست صورتی و شیک

ست رنگ صورتی و سفید

مانتو و دامن مجلسی

ست رنگ صورتی

ست خاکستری و صورتی

ست صورتی

ست لباس زنانه

ست رنگ خاکستری و صورتی

ست لباس مجلسی زنانه

ست رنگ آبی و صورتی

ست آبی و صورتی

ست مشکی و صورتی

ست مشکی و صورتی

ست صورتی و کرم

ست لباس دخترانه

ست مشکی و صورتی

ست صورتی و مشکی دخترانه

ست زنانه

ست لباس زنانه

ست لباس دخترانه

مدل ست لباس زنانه

ست مجلسی

ست لباس دخترانه شیک

ست زنانه

ست لباس زنانه

ست رنگ صورتی

مانتوی دخترانه زیبا و شیک

مدل های ست صورتی پسرانه و مردانه

اغلب آقایان تصور می کنند که رنگ صورتی از انواع رنگ های مناسب برای خانم ها است در صورتی که این تصور نادرست می باشد و در استفاده از این رنگ برای آقایان هیچ محدودیتی وجود ندارد. رنگ صورتی اگر با سایر رنگ ها بدرستی در پوشش به کار برده شود باعث می شود تا ظاهر و استایل آقایان به روز و متفاوت تر به نظر برسد.
اگر شما از آن دسته از آقایانی هستید که تمایل دارید از رنگ صورتی در پوشش خود استفاده نمایید بهتر است این رنگ زیبا را با رنگ های روشن و تیره هماهنگ کنید و جذابیت ظاهری تان را افزایش دهید.
توجه داشته باشید که از رنگ صورتی می توانید در فصول مختلف سال در پوشش خود استفاده نمایید و منحصر به فرد و شیک پوش تر به نظر برسید.

پیراهن مردانه صورتی

پیراهن صورتی مردانه

ست صورتی مردانه

ست صورتی و سفید

کت صورتی

ست لباس مجلسی مردانه

ست صورتی

ست لباس زمستانی مردانه

ست مردانه زمستانی

مدل لباس مردانه شیک

ست لباس مردانه

ست صورتی و سفید پسرانه

ست لباس مردانه زیبا و شیک

مدل ست مردانه و پسرانه

در این بخش از دنیای مد مجله نصرینو با انواع مدل های ست رنگ صورتی آشنا شدید که امیدواریم این مدل ها مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود