انواع مدل ها و استایل ها با ست رنگ آبی

0 6,652

در این مطلب تصاویری از انواع مدل های ست لباس آبی مخصوص آقایان و خانم های شیک پوش و خوش سلیقه را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

رنگ آبی رنگ آسمان ها و دریا است و این رنگ می تواند نماد آرامش نیز باشد از این رو اغلب افراد تمایل دارند در پوشش خود از طیف های مختلف این رنگ زیبا استفاده نمایند و اگر شما نیز از این دسته از افراد می باشید بهتر است در هنگام ست کردن لباسهای آبی خود با سایر رنگ ها حساسیت لازم را به خرج دهید.

ست لباس آبی مخصوص آقایان و خانم های جذاب

ست کردن رنگ لباس ها با یکدیگر از اهمیت زیادی برخوردار است و می تواند روی استایل و پوشش شما تاثیرگذار باشد از این رو بهتر است در هنگام انتخاب رنگ لباس هایتان حساسیت لازم را به خرج دهید. در مطالب قبلی ست رنگ بنفش و ست رنگ طوسی را مشاهده کردید در ادامه با انواع ایده ها برای ست رنگ آبی آشنا خواهید شد.ست لباس آبی زنانه و مردانه

ست رنگ آبی زنانه و دخترانه

رنگ آبی در انواع طیف های مختلف روشن و تیره نظیر آبی آسمانی و آبی کلاسیک و آبی کاربنی و … موجود می باشد و شما می توانید از این رنگ زیبا برای انتخاب رنگ لباس های مجلسی و رسمی و راحتی خود استفاده نمایید.

اگر تمایل دارید رنگ لباس های اصلی تان نظیر مانتو و پالتو و لباس مجلسی و … را از بین طیف های روشن و تیره رنگ آبی انتخاب نمایید بهتر است در انتخاب رنگ سایر لباس ها و اکسسوری هایتان توجه لازم را داشته باشید.

رنگ آبی را می توانید در پوشش خود با رنگ های خنثی سفید و طوسی و کرم و … به راحتی ست نمایید همچنین این رنگ زیبا با رنگ های تند و جیغ نظیر نارنجی و قرمز و زرد و سبز و بنفش و … به راحتی ست می شود و می تواند جلوه بی نظیری را به پوشش شما ببخشد.

ست لباس مجلسی زنانه

ست لباس زنانه

ست رنگ آبی لباس مجلسی

مدل ست رنگ آبی

ست رنگ آبی برای دختران جوان

ست رنگ مشکی و آبی

ست لباس دخترانه

ست لباس اسپرت دخترانه

ست لباس آبی دخترانه

ست رنگ آبی و طوسی برای دختران جوان

ست رنگ آبی زیبا و شیک

ست آبی و سبز یشمی و قهوه ای دخترانه

ست رنگ آبی زیبا و بی نظیر

ست لباس آبی  برای تیپ های زیبا و خاص

ست لباس دخترانه اسپرت

مدل ست لباس اسپرت دخترانه

ست لباس مجلسی دخترانه

ست لباس مجلسی زنانه

ست لباس آبی زنانه

ست لباس برای خانم های جذاب

ست رنگ آبی و مشکی

ست رنگ آبی

ست رنگ صورتی و آبی

ست لباس برای خانم ها

  مدل مانتوی آبی زنانه

ست مانتو آبی با شلوار مشکی

ست زیبا رنگ آبی

ست مانتو آبی با اکسسوری های سفید

ست آبی و زرد

ست رنگ زرد و آبی برای خانم های جذاب

مدل مانتوی آبی و شیک

ست لباس زنانه

ست لباس مجلسی آبی

ست لباس مجلسی دخترانه شیک

ست رنگ آبی و طوسی

ست شیک لباس برای خانم های خوش سلیقه

ست رنگ آبی مردانه و پسرانه

رنگ آبی از انواع رنگ های مناسب برای استفاده در پوشش آقایان است و شما می توانید رنگ پیراهن های اسپرت یا مجلسی تان را از بین طیف های مختلف این رنگ خاص انتخاب نمایید همچنین از رنگ آبی می توانید به عنوان رنگ شلوار و کاپشن و … استفاده نمایید.

اگر تمایل دارید از رنگ آبی در جزئیات استفاده نمایید می توانید رنگ کفش ها و بند ساعت و کیف دستی تان را آبی روشن یا تیره انتخاب نمایید.

رنگ آبی روشن برای آقایان با فرم اندام متناسب و لاغر انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود و اگر شما دارای اندامی توپر و درشت هستید بهتر است از رنگ آبی تیره برای انتخاب رنگ لباس های خود استفاده نمایید.

ست لباس مردانه آبی

ست رنگ آبی و سفید برای آقایان

ست رنگ آبی و با رنگ های تیره و روشن

ست لباس مردانه اسپرت

ست لباس شیک پسرانه

ست شیک لباس برای آقایان جذاب

ست لباس آبی برای آقایان شیک پوش

ست زیبا و خاص لباس مردانه

ست لباس سفید و آبی

ست لباس مردانه جدید

ست لباس آبی و قهوه ای مردانه

ست لباس برای آقایان مشکل پسند

در این بخش از دنیای مد مجله نصرینو با انواع ایده ها برای ست کردن رنگ آبی در پوشاک خانم ها و آقایان آشنا شدید که امیدواریم مورد توجه تان قرار گرفته باشند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها از این رنگ زیبا در پوشش خود بدرستی استفاده نمایید.  منبع:آرگـــامـــگ

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود