مدل لباس نوزاد پسرانه با طرح های متفاوت شیک و فانتزی

0 19,820

لباس نوزادی پسرانه و مدل لباس نوزادی و لباس سرهمی نوزاد پسر و ست لباس نوزادی پسرانه و لباس بافت نوزادی پسرانه و لباس پاییزی نوزادی و لباس زمستانی نوزاد پسر در نصرینو.

مدل لباس نوزادی پسرانه در انواع طرح و رنگ های متنوع دوخته می شود و بهتر است شما انواع لباس های مجلسی و لباس راحتی و لباس های فانتزی را برای کودک خود تهیه کنید تا بتوانید در مکان های مختلف از این طرح لباس ها برای فرزندتان استفاده نمایید.

مدل لباس نوزاد پسرانه با طرح های شیک و جدید

قبل از بدنیا آمدن نوزاد والدین به فکر تهیه لباس برای فرزند خود می افتند و اگر شما هم چیزی به تولد نوزادتان نمانده بهتر است لباس های مختلفی را برای او خریداری نمایید. توجه داشته باشید که انتخاب طرح و رنگ لباس نوزاد با انتخاب طرح و رنگ لباس برای بزرگسالان متفاوت است و والدین عزیز بهتر است علاوه بر توجه به زیبایی و جذابیت طرح لباس، کیفیت پارچه لباس را نیز مورد بررسی قرار دهند تا بتوانند لباسی زیبا و در عین حال راحت را برای فرزند خود انتخاب نمایند.

در ادامه تصاویری از انواع مدل لباس نوزادی پسرانه را گردآوری کرده ایم که امیدواریم از مشاهده این طرح ها نهایت لذت را ببرید.

مدل لباس نوزاد

طرح و رنگ لباس روی زیبایی ظاهری نوزادان پسر تاثیر زیادی دارد از این رو بهتر است شما لباس هایی را برای نوزاد خود انتخاب کنید که دارای طرح های بی نظیر و متفاوتی هستند.
در هنگام انتخاب مدل لباس برای نوزادان پسر بهتر است به جنس پارچه لباس دقت داشته باشید و از خرید لباس ها با الیاف های مصنوعی یا پلاستیکی برای فرزندتان خودداری کنید. لباس ها با پارچه های پنبه ای و کتان و نخی برای نوزادان انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند و شما می توانید برای جلوگیری از حساسیت در پوست فرزند خود این طرح لباس ها را انتخاب نمایید.
نوزاد شما بهتر است چند ست لباس راحتی و لباس مجلسی داشته باشد تا بتوانید در مواقع نیاز به راحتی لباس فرزند دلبندتان را تعویض کنید.

طرح لباس نوزاد

ست لباس نوزادی

مدل لباس نوزاد

مدل لباس راحتی برای نوزاد

مدل لباس نوزاد پسرانه

مدل لباس شیک و راحتی برای نوزاد

مدل لباس نوزاد جدید

لباس نوزادی پسرانه

مدل لباس مجلسی نوزاد

مدل لباس مجلسی نوزادی

مدل لباس نوزاد پسرانه

مدل لباس نوزادی پسرانه با طرح های شیک

مدل لباس نوزاد شیک

طرح لباس نوزادی پسرانه

ست لباس نوزادی

ست لباس مشکی و زرد نوزادی

مدل سرهمی برای نوزاد

لباس سرهمی نوزاد

لباس مجلسی نوزاد

مدل کت نوزاد پسرانه

مدل لباس نوزاد پسرانه مجلسی

لباس نوزاد با رنگ و تن پوش شیک

مدل لباس نوزاد

مدل لباس نوزادی

رنگ لباس نوزاد نیز از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا رنگ ها روی روحیه نوزادان تاثیر قابل توجهی دارند. لباس های نوزاد پسر را می توانید از بین رنگ های روشن و ملایم نظیر آبی و سفید و کرم و لیمویی و سبز روشن و نارنجی و … انتخاب نمایید.
توجه داشته باشید که بهتر است مدل لباس نوزادی پسرانه را از بین طرح های بدون دکمه و زیپ و هر گونه تزیینات اضافی انتخاب کنید زیرا برخی اوقات وسایلی که برای تزیین لباس به کار برده شده اند باعث ناراحتی و آزار  کودک می شوند.
لباس ها با طرح های فانتزی و رنگ های روشن برای نوزادان انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند و شما می توانید لباس راحتی نوزاد را از بین این مدل ها انتخاب نمایید.

مدل لباس نوزاد پسرانه با طرح های شیک

مدل لباس راحتی و طرح دار نوزادی

مدل لباس راحتی نوزاد

مدل لباس برای نوزاد

مدل لباس مجلسی نوزاد

ست لباس نوزادی

ست لباس نوزادی

۳ تیکه نوزادی پسرانه شیک

مدل لباس نوزاد زیبا و شیک

مدل لباس سرهمی برای نوزاد پسرانه

مدل بلوز و شلوار نوزادی

مدل بلوز و شلوار خاکستری نوزادی

لباس سرهمی نوزاد پسرانه

لباس سرهمی برای نوزاد پسر

لباس مجلسی نوزادی پسرانه

لباس مجلسی نوزادی

لباس نوزادی

مدل لباس زیبا و شیک نوزادی

مدل لباس نوزاد

لباس سرهمی نوزادی

لباس راحتی نوزاد

مدل لباس جدید برای نوزاد

مدل بلوز و شلوار نوزادی

مدل لباس برای نوزاد پسر

مدل لباس راحتی نوزادی

مدل بلوز و شلوار نوزادی

مدل لباس های مجلسی نوزاد پسرانه در انواع طرح های کت و شلوار و جلیقه و شلوار و … موجود است که شما می توانید با پوشیدن این لباس ها برای نوزاد خود جذابیت ظاهری او را افزایش دهید.
انتخاب سایزی مناسب برای لباس نوزاد از اهمیت زیادی برخودار است. از پوشیدن لباس های خیلی تنگ و چسبان برای نوزادان خودداری کنید زیرا فرزند شما در این لباس ها احساس راحتی نمی کند. لباس های گشاد نیز از تن نوزادان آویزان می شوند و جلوی حرکت دست و پای او را می گیرند بنابراین بهتر است شما لباسی را برای فرزند خود انتخاب نمایید که دقیقا هم سایز او است.

لباس سرهمی و راحتی نوزادی

مدل لباس راحتی برای نوزاد

لباس سرهمی طرح دار برای نوزاد پسرانه

لباس سرهمی نوزادی پسرانه

مدل بلوز و شلوار نوزادی

بلوز و شلوار نوزادی زیبا و شیک

لباس نوزادی زیبا و شیک

لباس سرهمی نوزادی

ست لباس نوزادی

ست لباس نوزادی

ست لباس نوزادی

مدل لباس زیبا و شیک برای نوزاد پسر

مدل لباس خاکستری برای نوزاد

مدل لباس خاکستری برای نوزاد

مدل لباس نوزادی

لباس نوزادی پسرانه شیک و جدید

مدل لباس نوزاد پسرانه

مدل لباس مجلسی نوزادی

در این مطلب تصاویری از انواع مدل لباس نوزاد پسرانه را مشاهده کردید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید از بین آن ها لباس نوزادی با طرح و رنگی مناسب را انتخاب کنید.

منبع: آرگــامــگ

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود