مدل بلوز بچه گانه با انواع طراحی شیک و دوست داشتنی

0 5,798

بلوز کودکانه در انواع طرح های مختلف ساده و فانتزی و اسپرت و مجلسی موجود می باشد که شما می توانید با توجه به نیاز فرزند خود از بین این طرح ها بلوزی با تن پوش و رنگی مناسب را انتخاب نمایید.

مدل بلوز بچه گانه با طرح و رنگ های فانتزی

بلوز یکی از کاربردی ترین لباس ها برای کودکان دختر و پسر محسوب می شود که در انواع رنگ های تیره و روشن موجود است. در ادامه با انواع مدلهای بلوز کودکانه آشنا خواهید شد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

مدل بلوز بچه گانه

طرح های بلوز برای پسر بچه

بلوزهای بچهگانه به صورت طرح های پاییزه و زمستانه و تابستانه دوخته می شوند که والدین عزیز بهتر است در هر فصلی بلوز متناسب با همان فصل را برای فرزند خود تهیه نمایند.
بلوزهای بچهگانه پسرانه به صورت طرح های مجلسی و اسپرت و راحتی موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید برای مکان های عمومی و منزل از بلوز برای فرزند خود استفاده نمایید می توانید بلوزهای راحتی و اسپرت را انتخاب کنید.

بلوزهای مجلسی بچه گانه نیز دارای طرح های متنوعی می باشند و این بلوزها را می توانید در مهمانی ها و مجالس به همراه شلوار جین و شلوارک برای فرزندتان استفاده نمایید.
اگر فرزند شما به سنی رسیده است که می تواند برای انتخاب لباس های راحتی بچه گانه و لباس های مجلسی بچه گانه اظهار نظر کند بهتر است در هنگام انتخاب طرح و رنگ آن نیز از نظر او نیز استفاده کنید.

بلوز آستین دار راه راه

بلوزهای کودکانه و زیبا

طرح های جدید لباس پسرانه

بلوز شیک و زیبا  کودکانه

بلوزهای دو رنگ بچه گانه

مدل تیشرت بچه گانه

طرح بلوز بچهگانه پسرانه

بلوز راه راه و شیک پسرانه

پلیور اسپرت بچه گانه

بلوز و شلوار بچهگانه

لباس سفید و مشکی بچه گانه

بلوز طرح دار پسرانه

بلوز سفید مرد عنکبوتی پسرانه

 بلوز آستین دار طرح دار

بلوز و شلوار اسپرت برای کودکان

لباس راحتی بچه گانه

طرح بلوز شیک پسرانه

بلوز دو رنگ بچهگانه

طرح های بلوز بچهگانه دخترانه

بلوزهای دخترانه بچه گانه نیز دارای طرح های متنوعی می باشند و اغلب این بلوزها به صورت فانتزی دوخته می شوند و برای تزیین بلوزهای بچه گانه دخترانه اغلب از تورهای رنگی و تصاویر شخصیت های کارتونی و … استفاده می شود که بلوزهای طرح دار برای مکان های عمومی و منزل انتخابی مناسب تر می باشند.
بلوزها و شومیزهای بچه گانه مجلسی را بهتر است از بین طرح های تزیین شده انتخاب نمایید تا فرزند شما در مهمانی ها و مجالس ظاهری جذاب و بی نظیرتر پیدا کند.

انتخاب رنگی مناسب برای لباس بچه گانه نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و با توجه به اینکه روحیه کودکان بسیار حساس می باشد و رنگ های روشن می توانند روی روحیه آن ها تاثیرگذار باشند از این رو بهتر است بلوزهای بچه گانه را از بین رنگ های روشن و شاد انتخاب نمایید.
برای دوخت برخی از بلوزهای بچه گانه نیز از ترکیب رنگ های روشن و تیره استفاده می شود که این طرح ها نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

لباس راحتی بچه گانه دخترانه

 بلوز فانتزی بچهگانه

شومیز مجلسی و شیک بچه گانه

مدل بلوز بچه گانه مجلسی

شومیز ساده بچه گانه

بلوز اسپرت بچهگانه

 تیشرت شیک و اسپرت برای کودکان

پلیور طرح دار بچه گانه

 بلوز شیک برای دختر بچه ها

بلوز طرح دار و زیبا دخترانه

بلوز سفید و ساده کودکانه

بلوز ساده و شیک دخترانه

طرح بلوز کودکانه

بلوز فانتزی کودکانه

شومیز شیک و جذاب بچه گانه

شومیز بچه گانه مجلسی

بلوز طرح دار و جذاب برای دختر بچه

بلوز سفید و زیبا دخترانه

بلوز و شلوار بچهگانه

بلوز اسپرت و راه راه  کودکانه

بلوز دخترانه شیک و جذاب

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل بلوز بچه گانه آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما عزیزان مطابقت و همخوانی داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها بلوزی شیک و مناسب را برای فرزند خود انتخاب نمایید.  منبع: آرگــامــگ

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود