مدل سویشرت بچه گانه شیک و جذاب با طرح های فانتزی و بانمک

0 7,804

دراین مطلب شما را با مدل های شیک و جذابی از سویشرت بچه گانه آشنا می کنیم و انواع متنوعی از این مدل لباس را برای مشاهده شما به تصویر کشیده ایم.

مدل سویشرت بچگانه از انواع لباس های اسپرت است که شما می توانید از این مدل لباس ها در فصول سرد سال در مکان هایی نظیر باشگاه ها و سالن های ورزشی و … برای کودکان خود استفاده کنید. سویشرت های بچگانه طرح های زیبا و متفاوتی دارد و در انواع رنگ های متنوع در مغازه ها موجود است و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خود طرح مناسبی از سویشرت را انتخاب کنید.

مدل سویشرت بچه گانه شیک و جدید

با شروع فصل پاییز و زمستان والدین به فکر تهیه سویشرت برای کودک خود می افتند. مدل سویشرت های بچگانه در انواع طرح و رنگ های مختلف موجود است و شما می توانید از بین این مدل های متنوع سویشرتی زیبا و شیکی را برای فرزند خود انتخاب کنید.

مدل سویشرت بچگانه در انواع طرح های ساده و فانتزی موجود است بنابراین بهتر است شما این مدل لباس ها را با توجه به ویژگی های ظاهری فرزند خود انتخاب کنید تا فرزندتان شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسد.

گالری تصاویر انواع مدل سویشرت بچگانه در طرح های مختلف و با نمک

انواع مدل سویشرت دخترانه و سویشرت های پسرانه بچگانه دارای تنوع زیادی هستند در ادامه تصاویری از مدل های زیبای سویشرت های بچگانه را ملاحظه می فرمایید.

مدل سویشرت دخترانه

مدل سویشرت دخترانه

سویشرت پسرانه بچگانه با طرح انیمیشن زوتوپیا

سویشرت پسرانه با طرح انیمیشن ماشین ها

مدل سویشرت پسرانه رنگ قرمز

مدل سویشرت بچه گانه

سویشرت اسپرت پسرانه با طرح فانتزی ماشین ها

سویشرت اسپرت دخترانه و پسرانه با طرح میکی ماوس و مینی ماوس

سویشرت فانتزی پسرانه

مدل سویشرت پسرانه با طرح مرد عنکبوتی

سویشرت اسپرت پسرانه

سویشرت پسرانه با طرح ماشین ها

سویشرت با طرح انیمیشنی

مدل سویشرت اسپرت ساده

مدل سویشرت بچگانه با طرح فانتزی فیل

سویشرت دخترانه صورتی

سویشرت بچگانه با طرح انگری برد

سویشرت دخترانه با نمک

مدل سویشرت بچه گانه

سویشرت با طرح باب اسفنجی

توجه داشته باشید که علاوه بر مدل و طرح سویشرت های بچگانه باید در انتخاب رنگ این مدل لباس حساسیت لازم را به خرج دهید. بهتر است رنگ این مدل لباس های بچگانه را از بین رنگ های روشن انتخاب کنید همچنین در انتخاب رنگ سویشرت بچگانه بهتر است به جنسیت فرزند خود توجه کنید و از بین رنگ و طرح های مختلف مدلی مناسبی را انتخاب کنید.

مدل سویشرت بچه گانه

اگر شما می خواهید کودکتان خوش تیپ تر به نظر برسد می توانید سویشرت را با شلوار مناسبی بپوشید. سویشرت کودکان به صورت تکی و یا به صورت ست شلوار و سویشرت در بازار موجود است و شما می توانید از ست شلوار و سویشرت در باشگاه ها و سالن های ورزشی در روز های سرد استفاده کنید.

در این مطلب با انواع جدید و بامزه مدل سویشرت بچه گانه آشنا شدید که امیدواریم مورد پسند و قبول شما دوستان عزیز واقع شده باشد. در صورت تمایل برای تماشای انواع مدل سویشرت کلیک کنید.    منبع: آرگــامــگ

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود