مدل شلوار جین دخترانه و لی زنانه 2021 – 1400

0 4,718

در این بخش از زیبامون با مدل های مختلف شلوار جین دخترانه و لی زنانه آشنا بشید و به بهترین شکل از این شلوارهای محبوب در استایل خود استفاده کنید.

شلوار جین یکی از آیتم های محبوب در کمد لباس خانم ها و آقایان هست و میتونه استایل فوق العاده شیک و جذابی رو به وجود بیاره. فرقی نمیکنه چه سبک و استایلی رو دوست داشته باشید چراکه میتونید از مدلهای متنوع و شیک شلوار جین دخترانه و لی زنانه بهترین و مناسب ترین مدل رو برای کامل شدن استایل خودتون انتخاب کرده و خوشتیپ و منحصر به فرد به نظر برسید.

نکته قابل توجهی که در رابطه با شلوار جین دخترانه و زنانه وجود داره این هست که دوام و ماندگاری خیلی بالایی دارند ، نیاز نیست خیلی زیاد شسته بشن و میتونید در تمام فصل های سال از این شلوار استفاده کنید و استایلی شیک داشته باشید.

ما در این بخش از زیبامون دات کام تصمیم گرفتیم تا مدل های مختلف شلوار جین دخترانه و لی زنانه رو به شما معرفی کنیم تا بتونید با توجه به استایل و شکل اندام خود ، بهترین و مناسب ترین مدل شلوار جین رو انتخاب کرده و استایلی فوق العاده زیبا برای سال 1400 و 2021 داشته باشید.

مدل های مختلف شلوار جین دخترانه

1. مدل شلوار جین اسکینی

شلوار جین اسکینی (Skinny jean) همانطور که از نام آن مشخص هست کاملا به پا میچسبه و شکل پاها رو به خودش میگیره و کاملا فیت و چسبان هست. اگه پاهای بلند و خوش فرمی دارید استفاده از این مدل شلوار جین میتونه استایل شما رو فوق العاده جذاب تر کنه. شلوار جین اسکینی معمولا از پارچه هایی که کشش زیادی دارند دوخته میشه و همین موضوع کمک میکنه تا این مدل شلوار جین ایستایی خیلی خوبی داشته باشه.

  • شلوار جین اسکینی برای خانم هایی که اندام ساعت شنی دارند ، ریزه اندام هستند و یا پاهای بلند و باریکی دارند کاملا مناسبه.
  • شلوار جین اسکینی برای خانم هایی که دارای اندام گرد یا گلابی شکل هستند ، اصلا مناسب نیست.

مدل شلوار جین اسکینی

2. مدل شلوار جین اسکینی کوتاه (شلوار لی قد 90 یا 80)

شلوار جین اسکینی کوتاه (Skinny crop jean) کاملا شبیه به شلوار جین اسکینی هست با این تفاوت که بلندی این شلوار تا روی ساق پا بوده و کوتاه تر هست. برخی از مدل های شلوار جین کوتاه در قسمت پایین شلوار دارای یک تا خوردگی هستند که این مدلها زیبایی و جذابیت بیشتری دارند. از نظر طراحی و تکنیک ، تفاوت زیادی بین این شلوار جین اسکینی معمولی و این مدل وجود نداره.

  • شلوار جین اسکینی کوتاه برای خانم هایی که اندام ساعت شنی دارند ، ریزه اندام هستند و یا پاهای بلند و باریکی دارند کاملا مناسبه.
  • شلوار جین اسکینی کوتاه برای خانم هایی که دارای اندام گرد یا گلابی شکل هستند ، اصلا مناسب نیست.

شلوار جین اسکینی کوتاه

3. مدل شلوار جین راسته

اگه عاشق شلوارهایی هستید که کاملا صاف باشند و ایستایی خوبی روی پاها داشته باشند ، به احتمال زیاد شلوار جین راسته (Straight Leg Jeans) جز اولین انتخاب ها برای شما خواهد بود. این مدل از شلوار جین دخترانه هم زیبایی و جذابیت شلوار جین اسکینی رو داره و هم مثل شلوار جین بوی فرند دارای برش و دوخت عالی و بی نظیر هست و میتونید با هر مدل از لباس و استایلی که دارید ست کنید. در واقع خرید یک مدل شلوار جین راسته میتونه به شما کمک کنه تا در هزینه های خود صرفه جویی کنید!

  • شلوار جین راسته به طراحی خوبی که داره برای تمام فرم های بدن مناسبه و همه خانم ها با هر سبک و استایل و اندامی میتونن این مدل شلوار جین رو بپوشند.

مدل شلوار جین راسته

4. مدل شلوار جین بوت کات

شلوار جین بوت کات (boot cut jean) در حالت کلی دارای یک شکل مخروطی هست که قسمت بالای این شلوار به شکلی کاملا فیت روی پاها قرار میگیره و سپس با ظرافت از ماهیچه های ساق پا به پایین باز میشه و حالت مخروطی و کمی دمپا گشاد پیدا میکنه. این مدل شلوار لی زنانه و دخترانه هم میتونه استایلی زیبا و شیک رو برای خانم ها به وجود بیاره.

  • شلوار جین بوت کات برای انواع فرم بدن خانم ها مناسبه و همچنین جز انتخاب های عالی برای خانم هایی هست که دارای انحنا در بدن خود هستند.

مدل شلوار جین بوت کات 

5. مدل شلوار جین دمپا گشاد

شلوار جین دمپا گشاد (Flared Jean) دخترانه و زنانه جز مدل های محبوب و مد روز در دهه 90 میلادی بوده و از آن زمان تا به امروز محبوبیت خودش رو در بین خانم ها حفظ کرده است. این مدل شلوار لی زنانه و دخترانه تا روی زانوها کاملا فیت و مناسب هست و از قسمت زانو به پایین باز میشه و حالت زنگوله ای و دمپا گشاد پیدا میکنه.

  • مدل شلوار جین دمپا گشاد برای خانم های قد بلند که اندام آنها دارای انحنا هست و خانم هایی که فرم بدن گلابی شکل و گرد دارند کاملا مناسبه.
  • شلوار جین دمپا گشاد برای خانم های کوتاه قد اصلا مناسب نیست.

مدل شلوار جین دمپا گشاد

6. مدل شلوار جین فاق کوتاه

شلوار جین فاق کوتاه (Low rise jean) از جمله مدل های شلوار جین هست که قسمت کمر و فاق کوتاهی داشته و معمولا دکمه این شلوار در زیر ناف بسته میشه. این مدل شلوار جین دخترانه به دلیلی طراحی خاصی که داره معمولا جز مدل های محبوب و پرطرفدار برای خانم های ورزشکار بوده و یکی از انتخاب های عالی خانم هایی هست که دارای کمر باریک و شکم تخت هستند. در واقع شلوار فاق کوتاه یک ترکیب عالی از مدلهای شلوار جین اسکینی ، بوت کات و بوی فرند هست که میتونه جذلبیت خیلی زیادی رو برای استایل خانمها به وجود بیاره.

  • شلوار جین فاق کوتاه برای خانم های ریزه اندام که فرم بدن ساعت شنی یا مثلث وارونه دارند ، کاملا مناسبه.
  • شلوار جین فاق کوتاه برای خانم هایی که دارای شکم و پهلو هستند یا برامدگی ناموزونی در اندام آنها وجود داره اصلا مناسب نیست و شکل و ظاهر نامناسبی رو برای اندام آنها به وجود میاره.

مدل شلوار جین فاق کوتاه

7. مدل شلوار جین بوی فرند

شلوار جین بوی فرند (Boyfriend Jean) یکی از مدل های پرطرفدار شلوار جین برای خانم هاست و به دلیل طراحی ویژه ای که داره با نام شلوار جین بوی فرند معروف هست ؛ زیرا اینطور به نظر میرسه که این شلوار رو از دوست پسر خود قرض کردید! اگرچه تا چندین سال پیش مدلهای شلوار جین کاملا فیت و چسبان جز ترندهای محبوب بود اما در چند سال اخیر این مدل از شلوار جین دخترانه که راحت و گشاد بوده و فرم و طراحی ویژه ای هم داره بسیار محبوب و پرطرفدار شده است.

این مدل از شلوار لی دخترانه معمولا از قسمت کمر و ران کاملا فیت هست و با پایین رفتن کمی باز می شه و حالت راسته پیدا میکنه. اگه قسمت پایین این مدل شلوار جین رو کمی تا کنید ، جذابیت بیشتری رو برای استایل شما ایجاد خواهد کرد.

شما میتونید شلوار جین بوی فرند رو با یک بلوز گشاد و گره خورده برای آب و هوای خنک تر و یک پیراهن بلند یا پیراهن گشادبرای هوای گرمتر ست کنید. هر لباسی رو که انتخاب کردید ، قسمت کمر رو مشخص نگه دارید تا وزن این شلوارهای بزرگ رو در استایل متعادل نگه دارد.

  • شلوار جین بوی فرند برای خانم هایی که اندام آنها دارای انحنا هست و فرم بدن گلابی یا سیب شکل دارند ، کاملا مناسبه.
  • شلوار جین بوی فرند برای خانم های ریزه اندام و کوتاه قد مناسب نیست ، زیرا ممکنه باعث بشه کوتاه تر به نظر برسند.

مدل شلوار جین بوی فرند

8. مدل شلوار جین مام استایل (مدل شلوار لی مام استایل)

شلوار مام استایل (Mom Jean) یکی از مدل های شلوار لی قدیمی هست که از سال 2017 دوباره محبوبیت خودش رو در بین خانمها پیدا کرده است. این مدل شلوار جین دخترانه و زنانه یه استایل و ظاهر شیک و جسورانه ای رو برای خانم ها در بهار و تابستان ایجاد میکنه. این شلوار جین ها درست شبیه شلوار جین های دهه 80 و 90 میلادی رنگ آبی روشن دارند، فاق بلندی داشته و سایز و اندازه اون از بالا تا پایین شلوار به یک اندازه بوده و حالت چسبنده و اسکینی نداره. در واقع پاچه های شلوار در قسمت ران و ساق پا، گشاد هست و در انتها و نزدیک به مچ پا، کمی تنگ میشه. اگه قسمت پایین این شلوار لی رو هم کمی به بالا تا بزنید استایلی مدرن تر و جذاب تری رو براتون به وجود میاره.

  • شلوار مام استایل برای تمام فرم های بدن مناسبه و به دلیل فاق بلندی که داره شکم و پهلو رو کاملا پوشش میده و اندام ساعت شنی رو به وجود میاره.

مدل شلوار جین مام استایل

9. مدل شلوار جین بگ

شلوار جین بگ (Baggy Jean) از جمله مدل های شلوار لی هست که اگرچه جز مدل های نوستالژی از دهه 90 میلادی محسوب میشه اما این روزها نیز دوباره جز مدلهای محبوب و ترند شده و طرفداران بیشتری پیدا کرده است. این مدل شلوار لی زنانه و دخترانه همانطور که از نام آن مشخص هست یک شلوار کاملا گشاد هست که از بالا تا پایین شلوار به یک اندازه بوده و کاملا راحت و ازاد روی پاها قرار میگیره. با استفاده از این شلوارها می تونید ترکیب های باورنکردنی را برای هر موقعیتی ایجاد کنید.

  • شلوار جین بگ برای تمام فرم های بدن خانم ها مناسب هست و استایلی شیک و مد روز رو برای اونها به وجود میاره.

مدل شلوار جین بگ

سخن آخر

شلوار جین دخترانه و زنانه یکی از آیتم های پر کاربرد در استایل خانم هاست که به راحتی با اجزای مختلف استایل ست میشه و جذابیت ویژه ای رو هم برای استایل روزمره و کژوال به وجود میاره و هم کمک میکنه تا یک استایل شیک و نیمه رسمی داشته باشند. شما به کدوم مدل از شلوار جین علاقه مند هستید و در استایل خودتون مورد استفاده قرار میدید؟

منبع:zibamoon

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود