مدلهای بافتنی برای عکاسی آتلیه نوزادان

0 5,088

عکاسی نوزاد یکی از ارزشمندترین و البته سخت ترین شاخه هایی است که یک عکاس می تواند به آن وارد شود. برای عکاسی با تم زمستانه نیاز به مدلهای بافتنی جذاب و متنوع دارید که در این پست توجه شما را به تعدادی از این مدلها جلب می کنیم.

اگر از شما خواسته شود تا از نوزادان تازه متولد شده عکس بگیرید، با یک چالش روبرو خواهید شد. عکاسی از نوزاد فرصت عکس گرفتن از نوزادان در کوچکترین، خواب آلودترین، و جوان ترین حالت آنها را به شما می دهد، و نتایج می توانند به طور تاثیرگذاری خوب باشند. اما صبر زیاد، تکنیک درست و کمی شانس لازم است – به خصوص هنگام عکاسی از دوقلوها.

ما یک ظاهر مدرن برای عکس هایمان می خواهیم، و بحش بزرگی از این کار انتخاب رنگ ها و بافت های مناسب برای پس زمینه است. یک شال یا کلاه می تواند راه خوبی برای اضافه کردن رنگ و بافت به عکس های شما باشد.

مدل های عکاسی آتلیه نوزادان

زمان محدود است؛ نوزادان نیاز به تغذیه دارند و پوشک های آنها باید عوض شود. بنابراین، قبل از آوردن نوزاد چیدمان خود را تنظیم کنید. از یک اسباب بازی تقریبا هم اندازه نوزاد برای چک کردن نورپردازی، پس زمینه و تنظیمات دوربین استفاده کنید.

نوزادان نمی توانند بدن خود را بالا نگه دارند، بنابراین پایه و اساس صحنه ما بسیار مهم است. برخی از عکاسان از بالشت مخصوص یا حتی تخت های مخصوص سگ استفاده می کنند. این پایه باید به اندازه کافی نرم باشد تا نوزادان راحت باشند، اما به اندازه کافی محکم باشد تا آنها را در جای خود نگه دارد.

پتو، کلاه، حیوانات، کفش، سبد… همه اینها برای استفاده در طول جلسه عکاسی از نوزاد بسیار زیبا هستند.

اگر از لوازم مشتری خود استفاده کنید، آن وقت اقلام داخل عکس ها برای آنها معنی دارتر خواهند بود (به عنوان مثال، خاله مریم کلاهش را بافته، سبد مال عروسی والدینش است، حیوان مثل همان است که پدر وقتی بچه بود داشت).

همچنین در این صورت عکس ها منحصر به فردتر خواهند بود تا وقتی که از لوازم یکسان بارها و بارها استفاده شود.

جالبترین مدلهای بافتنی برای نوزادان

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود