جدیدترین مدلهای سرهمی نوزاد دختر

0 4,973

سرهمی نوزاد : خرید لباس نوزاد خصوصا برای فرزند اول و برای کسانی که برای اولین بار تجربه شیرین مادر و پدر شدن را دارند، یک چالش مهم محسوب می‌شود.

سرهمی نوزاد

سرهمی نوزاد

مدلهای شیک سرهمی نوزاد مجلسی

سرهمی نوزاد

سرهمی نوزاد

زیباترین مدلهای سرهمی نوزاد دختر

سرهمی نوزاد

سرهمی نوزاد

مدل سرهمی نوزاد دخترونه

سرهمی نوزاد

سرهمی نوزاد

سرهمی نوزاد

سرهمی‌های بدون پا و آستین کوتاه برای نوزادان یکی از لباس‌های اساسی مهم به شمار می‌رود، سرهمی نوزاد همان لباسی است که در طول تابستان و در خانه نوزاد دختر یا پسر شما می‌تواند به تنهایی بپوشد و در زمستان به عنوان لایه زیرین لباس‌های دیگر مورد استفاده قرار گیرد.

سرهمی نوزاد

سرهمی نوزاد

سرهمی نوزاد

کلاه نوزاد مهم‌ترین بخش لباس است که نباید آن را فراموش کنید، کلاه‌ها به خوبی سر حساس نوزاد تازه متولد شده شما را گرم نگه می‌دارند. با دو کلاه نوزاد شروع کنید که همیشه اگر یکی از آن‌ها به شست و شو نیاز داشت یک کلاه برای پوشیدن وجود داشته باشد.

سرهمی نوزاد

سرهمی نوزاد

سرهمی نوزاد

یکی از نکاتی که در انتخاب پوشاک نوزادی باید مورد توجه قرار گیرد این است که یک لباس چه میزان حس راحتی به کودک شما می‌دهد، اگر یک لباس به اندازه کافی راحت نباشد یا جنس مناسبی نداشته باشد، نوزاد را نارحت و ناراضی می‌کند و فراموش نکنید یک نوزاد ناراضی اجازه نمی‌دهد شما هم در آرامش باشید.

سرهمی نوزاد

سرهمی نوزاد

سرهمی نوزاد

پارچه‌ای که یک بلوز یا پیراهن نوزادی از آن درست شده است باید محکم و بادوام باشد و البته در عین حال باید به اندازه کافی امن هم باشد. ترکیب نخ و پلی استر معمولا بهترین انتخاب است اما ممکن است پلی استر موجود در پارچه پوست نوزاد شما را اذیت کند.

سرهمی نوزاد

لباس‌های تنگ به ویژه آن‌هایی که در ترکیب پارچه شان از الاستین یا اسپاندکس استفاده شده است می‌تواند نوزاد شما را ناراحت کند. پس حتما کش‌ها را امتحان کنید تا مطمئن شوید بیش از حد تنگ نباشند. بهتر است لباس‌های کشی یا شلوار کمر کشی نوزاد به خوبی باز شده و به اصطلاح کش بیاید چرا که در این صورت لباس فضای بیشتری خواهد داشت و در طی رشد نوزاد شما قابل استفاده خواهد بود.

سرهمی نوزادمنبع:حرف تازه

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود