بلدی با اکسسوری های زمستون جذابیت خلق کنی؟ به جای روسری، کلاه و شال گردن و امتحان کن!

استایل با کلاه و شال گردن

0 3,713

شما می توانید با انتخاب یکی از انواع کلاه و شال گردن استایل زمستانی خود را تکمیل کنید. در این‌ بین نکاتی هم برای ست کردن آن ها وجود دارد.

با شروع زمستان، اهمیت گرم نگه‌داشتن بدن و مراقبت از خود چند برابر می‌ شود و به همان نسبت مراقبت از سر و گردن در برابر سرما مسئله ای بسیار مهم است که یکی از دغدغه های مهم خانم ها می باشد. شما می توانید با استفاده درست و صحیح از اکسسوری ها علاوه بر اینکه سر و گردن خود را گرم نگه می دارید به استایل خود جذابیت و تنوع بیافزایید. خوشبختانه به دلیل تنوع زیاد، انتخاب کلاه و شال گردن کار سختی نیست. پس به‌ راحتی می‌توانید با انتخاب یکی از انواع کلاه و شال گردن استایل زمستانی خود را تکمیل کنید و در برابر سرما مجهز باشید. در این‌ بین نکاتی هم برای ست کردن این آیتم های زمستانی با سایر لباس‌ ها و نحوه انتخاب مناسب آن‌ ها وجود دارد که باید بدانید و رعایت کنید. همانطور که در قسمت بالا گفتیم این اکسسوری های دوست داشتنی و محبوب زمستانی دارای مدل های مختلفی هستند که هر کدام از این نوع ها را می توان برای یک سبک از استایل و لباس پوشیدن استفاده کرد.

اگر بخواهیم به چند نوع جذاب از کلاه های زمستانی اشاره کنیم باید بگوییم آویاتور، خزدار، بینی (Beanie)، فدورا و فرانسوی از این دسته هستند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع کلا و شال گردن و اصول ست کردن آنها آشنا شوید.

کلاه و شال گردن

کلاه و شال گردن

کلاه و شال گردن فرانسوی؛ استایلی کلاسیک، شیک و گرم

یکی از نکاتی که باید برای انتخاب کلاه و شال گردن مورد توجه قرار بگیرد فرم صوت و فرم کلاه انتخابی است. شما باید هنگام انتخاب مدل کلاه خود دقت کند که مدل کلاه حتما به فرم چهره و صورتتان می آید یا خیر. اگر امسال زمستان تصمیم دارید استایل کلاسیک و رسمی را امتحان کنید بهترین گزینه برای شما استفاده از کلا فرانسوی است، این کلاه ها دارای طراحی متفاوتی از کلاه های ساده و بافتنی دیگر هستند که معمولا در بازار مشاهده می کنید. رنگ کلاه برای ست شدن با سایر آیتم‌ های استایل اهمیت زیادی دارد. پس برای این‌ که بتوانید شال و کلاهتان را با هر استایلی استفاده کنید، یک کلاه با رنگ خنثی مانند مشکی، کرم و طوسی انتخاب کنید زیرا این رنگ ها برای استفاده در استایل‌ های رسمی هم مناسب هستند.

کلاه و شال گردن

کلاه و شال گردن

کلاه باکت و شال گردن خز؛ لوکس و اشرافی زمستان را بگذرانید

اگر اهل استایل های لوکس و اشرافی هستید و برای زمستان امسال یک پالتو پوست یا خز را انتخاب کرده اید، پیشنهاد ما به شما این است که یک کلاه و شال گردن خز استفاده کنید. کلاه و شال گردن های خز یکی از گرم ترین نوع های اکسسوری در این زمینه هستند زیرا جنس برخی از کلاه‌ ها به ظاهر بافتنی است اما به راحتی سرما را از خود عبور می‌ دهند، پس اگر احساس گرما هم برایتان گزینه مهمی است بهتر است حتما یکی از این مدل ها را خریداری کنید. خز بطور کلی امسال خیلی ترند شده‌ است بطور ی که در بسیاری از آیتم ها در فشن شوها قابل مشاهده است و کلاه باکت هم از ترندی‌ ترین کلاه‌ های موجود در بازار است. بنابراین ست شال و کلاه باکت خزدار امسال بسیار محبوب خواهد بود.

کلاه و شال گردن

کلاه و شال گردن

کلاه بافتنی و شال گردن رینگی؛ عروسکی و کژوال روی برف ها قدم بزنید

یکی از مدل های محبوب و رایج کلاه و شال گردن نوع بافتنی آنها است که از سالیان خیلی دور تا امروز همراه ما هستند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این ست های دوست داشتنی در نوع کلاه دارای تنوع زیادی هستند از نوع ساده آنها گرفته تا نوع منگوله دار و بابانوئلی همگی بسیار زیبا هستند و برای استایل های کژوال مناسب هستند. شال گردن رنگی بافتی متفاوت از دیگر شال گردن ها دارد زیرا بصورت رینگ بافته می شود و از بالای سر قابل استفاده است، این شال گردن ها علاوه بر ظاهری زیبا و متفاوت گرمای خوبی هم دارند و گردن را محافظت می کنند. شال گردن رینگی قابل گره زدن نیست، پس اگر می خواهید با نوعی گره در استایل خود جذابیت ایجاد کنید شال گردن های ساده گزینه مناسب تری خواهند بود.

کلاه و شال گردن

کلاه و شال گردن

منبع:شایانیوز

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود