دلت سفر با طبیعت گل گلی می خواد؟ بیخیال بابا بزن به جاده ببین مقاصد پاییزی چیا که نداره

بهترین مقاصد پاییزی

0 3,775

اگر فکر کردی سفر پاییزی یعنی همش سرما و بارون و خبری از پشت و گذار و لذت بردن از طبیعت نیست سخت در اشتباهی دلبندم این مقاصد که میگم بهترینن.

 

اصولا اکثر آدم ها از زیبایی و طبیعت سحر آمیز بهار و پاییزی خیلی لذت می برند و برای همین هم هر جور شده یه سفر تابستونی یا بهاری ردیف می کنند تا به قول قدیمی ها دلی از عزا در بیارند اما تعداد بی شماری از این افراد زیبایی و طبیعت چشمگیر پاییزی رو از دست میدند و ازش غافل میشند اونم به هوای این که هوا سرد و بارونی است یا این که طبیعت سبز و گل گلی ای پیش رو نخواهد بود. شاید باورتون نشه اما این یه غفلت بسیار بزرگ است چرا که طبیعت پاییزی به قدری زیبا و مجذوب کننده است که هر چی ازش بگیم هم کم گفتیم.

این روزها اصولا کسی حال و حوصله سفر کردن و گشت و گذار نداره اما با این حال اگر دوست دارید که یه دلی به دریا بزنید و با کمی زمان گذروندند در طبیعت به داد دلتون برسید براتون پیشنهاد های جذاب پاییزی داریم که مثل تکه ای از بهشت می مونند و به قدری می تونند شما رو به خودشون جذب کنند که شاید دیگه هیچ وقت از سفر تو پاییز نتونید بگذرید.

1.پاییز روستای سنگان

در شمال غربی تهران روستایی واقع شده است به اسم سنگان که برای اهالی پایتخت می تونه یکی از جذاب ترین مناطق گردشگری به حساب بیاد. یکی از عمده علت های شهرت این روستا آبشار زیبای آن است که چه در فصول سرد و چه در فصول گرم زیبایی منحصر به فرد خودش رو داره که نمیشه ازش گذشت.

پاییز روستای سنگان

2.پاییز جنگل درازنو

 در استان گلستان و در جنوب شهرستان کردکوی، روستا یا دهکده ای به نام درازنو واقع شده است که جنگل های آن به طرز باور نکردنی ای هر کسی رو تحت تاثیر زیبایی خلقت خودشون قرار میدند. این روستا چون در ارتفاعات بالا واقع شده چشم انداز خیره کننده ای از جنگل رو در اختیار شما قرار میده.

پاییز جنگل درازنو

3.پاییز شهر خوانسار

ابیانه و کاشان به قدری معروف و شهره عام و خاص هستند که باعث می شوند معمولا افراد از دیگر مناطق دیدنی استان اصفهان غافل شوند اما باید به شما بگوییم که خوانسار یکی از زیباترین و دیدنی ترین مناطق این استان می باشد. خوانسار به خاطر تعدد چشمه هایی که دارد شهرت یافته است جالب است بدانید که حتا خوانسار نیز به معنای دارای چشمه های فراوان می باشد.

پاییز شهر خوانسار

4.پاییز روستای جوراج

در جنوب استان همدان شهرستان نهاوند احاطه شده با رشته کوه های زاگرس واقع شده است که قدمتی بسیار غنی دارد و در زمان یزدگرد سوم پایتخت ایران بوده است. در این شهرستان روستایی هست به نام جوراج که طبیعت رنگی آن در پاییز به طرز باور نکردنی ای زیباست و دقیقا مانند یک بوم نقاشی است که توسط استادی هنرمند و با استعداد طراحی شده است.

پاییز روستای جوراج

5.پاییز شهر تفت

بدون شک همه بر سر این اصل تفاهم داریم که یزد از زیبا ترین و گردشگری ترین استان های ایران می باشد در این استان زیبا شهری واقع شده به نام تفت که می تونه از زیبا ترین مقاصد برای سفر های پاییزی شما به حساب بیاد. تفت به خاطر آب و هوای معتدل و باغ های اناری که دارد شهرت یافته است تا جایی که گذر کردن از کوچه باغ های اون به یکی از تفریحات دلچسب گردشگران تبدیل شده.

پاییز شهر تفت

منبع:شایانیوز

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود