بهترین هتل شیراز – شهر شاعرانگی‌ها

0 3,732

این که با گروه دوستان خود یک سفر به دل تاریخ را به مقصد شیراز آغاز کرده باشید و یا شاید برای ماه عسل و ای سفرهای خانوادگی شیراز را انتخاب کرده باشید

هنگام رزرو اقامتگاه و هتل های شیراز چه چیزی را بیشتر از همه مورد توجه می دهید؟ چه چیزی باعث می شود که خاطره ای خوش از اقامت در شیراز را در ذهن خود ثبت کنید؟ پاسخ این سوال ها بیشتر به شما و هدف و برنامه شما از سفر به شیراز مرتبط است. مثلا ممکن است برنامه کاری را در شیراز ترتیب داده باشید و در کنار آن یک گشت شهری را نیز برای کارکنانتان برنامه ریزی کرده باشید. یا این که با گروه دوستان خود یک سفر به دل تاریخ را به مقصد شیراز آغاز کرده باشید و یا شاید برای ماه عسل و ای سفرهای خانوادگی شیراز را انتخاب کرده باشید.

پاسخ شما هر چه که باشد صنعت هتلداری شیراز با توسعه و گسترش تعداد هتل ها و اقامتگاه ها و ارتقا سطح کیفی آن‌ها، پاسخ مناسبی برای شما در نظر گرفته است. بنابراین اگر بخواهیم بگوییم بهترین هتل شیراز کجاست؟ پاسخ های متفاوتی به این سوال وجود خواهد داشت که هر یک مزایای خاص خود را دارا است.

در ادامه این صفحه لیست بهترین هتل های شیراز از جهات مختلفی مانند درجه هتل، قیمت، سبک معماری و خدمات هتل و …. برای آشنایی شما معرفی شده‌اند. پس از بررسی واحدهای اقامتی هر یک از این اقامتگاه ها می توانید برای رزرو بهترین هتل های شیراز ، اتاق خود را از طریق وب سایت ایران هتل به سرعت رزرو کنید و سپس مشغول مطالعه مطالب مربوط به جاذبه های شیراز در وبلاگ ایران هتل شوید.

بهترين هتل شيراز كدام است؟

در این جا لیست بهترین هتل شیراز از نظر مسافران، شامل هتل های پنج ستاره و چهار ستاره برای بررسی و مقایسه شما ذکر شده اند:

هتل 5 ستاره بزرگ شیراز

اگر در یک کلام بخواهیم از بهترین هتل در شیراز یاد کنیم شاید صرفا ذکر هتل بزرگ شیراز کافی باشد. هتل بزرگ شیراز بهترین و لوکس ترین هتل شیراز است و  دارای موقعیت مکانی عالی است. چرا که در نزدیکی دروازه قرآن و آرامگاه خواجوی کرمانی واقع شده است.

این هتل لوکس و مجلل شیراز پنج ستاره یکی از لوکس ترین و محبوب ترین هتل های شیراز است. این هتل مجلل 158 واحد اقامتی در کنار رستوران ایرانی، رستوران ایتالیایی، کافی شاپ و فست فود را دارا است. رستوران گردان هتل بزرگ شیراز نیز یکی از جذاب ترین بخش های این هتل برای مهمانان و شهروندان شیرازی است.

از جمله مهم‌ترین امکانات تفریحی هتل بزرگ شیراز برای مهمانان سالن بدنسازی، استخر، سونا خشک، سونا بخار و جکوزی است. استفاده از مجموعه ورزشی این هتل لوکس و مجلل شیراز در برخی از ساعات روز برای مهمانان رایگان اعلام شده است. سرو صبحانه نیز برای مهمانان در این هتل نیز رایگان اعلام شده است. هتل بزرگ شیراز همچنین امکانات مناسبی برای میزبانی رویدادهای مهم کاری و تجاری داخلی و خارجی را دارا است. سالن آمفی تئاتر، سالن تشریفات، سالن اجتماعات و اتاق جلسات این هتل در رویدادهای متنوع بهترین محل برای میزبانی هستند.

واحدهای اقامتی لوکس و مدرن این هتل چشم انداز رو به شهر شیراز را دارا هستند. دسترسی به اینترنت هم در لابی و هم در واحدهای اقامتی هتل میسر است.  همچنین هتل بزرگ شیراز یک واحد فروشگاهی عرضه صنایع دستی را دارا است. پارکینگ، کافی شاپ، کافی نت و صندوق امانات تنها گوشه‌ای دیگر از امکانات این هتل لوکس و مجلل شیراز است. هتل بزرگ شیراز را بسیاری با نام هتل دروازه قرآن شیراز نیز می شناسند.

هتل بزرگ شیراز میزبانی متفاوت برای گردشگران ایرانی و خارجی است که سالانه به عشق جاذبه‌های بی رقیب و دیدنی‌های شیراز از قبیل  تخت جمشید، آرامگاه حافظ و آرامگاه سعدی به این شهر خوش آب و هوا و تاریخی راهی سفر می‌شوند. واحدهای اقامتی هتل بزرگ شیراز شامل اتاق دبل و توئین، فولبرد و سوئیت چهار نفره هستند که می توانید از وب سایت ایران هتل با تخفیف رزرو کنید.

رستوران ایرانی واقع در طبقه چهارم با ظرفیت 300 نفر سه وعده صبحانه نهار و شام را سرو می‌کند. فست فود پانارامیک واقع در طبقه سیزدهم با ظرفیت 300 نفر وعده شام را سرو می کند. کافی شاپ هتل واقع در طبقه ششم با ظرفیت 100 نفر از 8 صبح تا 11 شب فعال است.

اگرچه این هتل در ورودی شیراز جای گرفته است فاصله آن تا حافظیه و باغ ارم 5 دقیقه با خودرو و تا آرامگاه سعدی و آرامگاه شاه چراغ و باغ دلگشا تنها 10 دقیقه با خودرو است. از این هتل تا باغ جهان نما تنها 10 دقیقه به صورت پیاده فاصله دارید. برای رفتن به مسجد و بازار وکیل که از جاذبه های تاریخی و بخشی از مجموعه زندیه هستند، باید مسافت 13 دقیقه‌ای را با خودرو طی کنید. فاصله هتل بزرگ تا مرکز خرید نگین فارس 25 دقیقه رانندگی است. برای بازدید از آرامگاه کوروش کبیر  1 ساعت و 20 دقیقه باید رانندگی کنید.

آدرس هتل بزرگ شیراز: شيراز – ورودی شمالی شیراز – جنب دروازه قرآن

هتل 5 ستاره زندیه شیراز

این هتل لوکس و مجلل شیراز که در مرکز شهر شیراز قرار دارد، از دسترسی بسیار مناسبی برخوردار است و به همین دلیل در لیست بهترین هتل شیراز جای گرفته است. هتل زندیه شیراز یکی از جدیدترین هتل های شیراز است که در سه طبقه بنا شده است. این هتل دارای 72 واحد اقامتی است. در واحدهای اقامتی مجهز و لوکس این هتل این شما به اینترنت نیز دسترسی خواهید داشت. چشم‌انداز اتاق‌ها رو به شهر و یا حیاط سرسبز هتل است.

این هتل دارای سوئیت‌های اختصاصی برای ماه عسل نیز هست که با پرداخت هزینه اضافی پیش از ورود مهمانان دیزاین می‌شود. قطعا سفر ماه عسل یکی از مهم‌ترین سفرهای زندگی هر شخصی است و شیراز یکی از بهترین گزینه‌ها برای سپری کردن دوران زیبای ماه عسل برای هر زوجی است. قطعا اقامت در یک هتل 5 ستاره مانند هتل زندیه می‌تواند همه چیز را برای شما به یادماندنی و خاطره‌انگیز کند؛ زیرا پرسنل این هتل دوره دیده بوده و در بالاترین سطح آداب مهمان داری قرار دارند.

رستوران کلاسیک هتل زندیه واقع در طبقه همکف با ظرفیت 90 نفر وعده صبحانه را سرو می کند. رستوران سنتی نگارستان واقع در طبقه 1- با ظرفیت 60 نفر دو وعده نهار و شام را سرو می کند. کافی شاپ هتل واقع در نیم طبقه اول با ظرفیت 40 نفر به صورت 24 ساعته فعال است.

آدرس هتل زندیه شیراز: شیراز – بلوار هجرت – نرسیده به ارگ کریمخان

هتل پرسپولیس شیراز 5 ستاره

این هتل دارای موقعیت مکانی بسیار مناسبی است. قرار گرفتن در بلوار آزادی دسترسی به مکان‌های دیدنی این شهر بخصوص مقبره حافظ را بسیار آسان کرده است. هتل هفت طبقه پرسپولیس شیراز دارای 104 واحد اقامتی مجهز و مدرن است. رستوران آپادانا تنها رستوران این هتل لوکس و مجلل شیراز است که در طبقه همکف قرار دارد . در کنار این رستوران شما کافی شاپ هتل را نیز در طبقه همکف خواهید یافت.

مجموعه ورزشی و تفریحی این هتل نیز با امکاناتی همچون سونا، استخر و جکوزی میزبان شما خواهد بود. هتل پرسپولیس شیراز با داشتن سالن های چندمنظوره میزبانی خوبی از مهمانان شما به عمل خواهد آورد. پارکینگ، کتابخانه، فروشگاه، آرایشگاه مردانه و صندوق امانات از دیگر امکانات این هتل پنج ستاره است.

آدرس هتل پرسپولیس شیراز: شيراز- بلوار آزادی – حد فاصل چهارراه حافظيه به ميدان اطلسی

هتل هما شیراز 5 ستاره

هتل هما شیراز یکی از قدیمی ترین هتل های 5 ستاره و مشهور درشیراز است که به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته است. تمام واحدهای اقامتی این هتل مشرف به چشم انداز کوه و باغ های اطراف است. این هتل پنج ستاره  232 واحد اقامتی بروز و دلباز را در خود جای داده است. فضای سرسبز اطراف هتل و مسیرهای پیاده روی اطراف هتل یکی از دلایل محبوبیت این هتل است و آن در بین مقاله بهترین هتل شیراز قرار داده است.

این مطلب از مقاله بهترین هتل شیراز شهر شاعرانگی‌ها وبسایت ایران هتل آنلاین برگرفته شده است.

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود