رستوران گردان برج میلاد (معرفی، قیمت و رزرو)

0 4,049

​برج میلاد که برجی با کاربرد مخابراتی به شمار می رود، امروزه یکی از مهم ترین مکان های گردشگری تهران محسوب می شود که هر روزه میزبان بسیاری از شهروندان تهرانی و گردشگرانی از سایر شهرها می باشد.

امکاناتی که برج میلاد را به برجی گردشگری تبدیل کرده شامل سالن های همایش های بین المللی، سینما، سکوی تهران، موزه گالری هنر و از همه مهم تر رستوران گردان می باشد که تجربه بی نظیری را برای مشتریان فراهم می سازد.

رستوران گردان برج میلاد تهران

برج میلاد 435 متر ارتفاع داشته و رستوران گردان برج در ارتفاع 276 متری برج میلاد واقع شده است لذا مشتریان چشم انداز زیبایی از شهر تهران و کوه های اطراف شهر خواهند داشت. همچنین جالب است بدانید رستوران گردان برج میلاد دارای قسمت گردان نیز می باشد که این قسمت هر یک ساعت، 360 درجه می چرخد تا مشتریان بدون عوض کردن میز خود یک بار کل تهران را مشاهده کنند.

فضای رستوران برج میلاد

رستوران برج میلاد محیطی لوکس با دکوراسیون زیبا دارد. فارغ از مبلمان و صندلی های شیک و راحت، میزها دارای ظرفیت های مختلفی از 2 تا بیش از 12 نفر هستند لذا اگر به دنبال رستورانی لوکس برای قرارهای کاری، جلسات مهم، قرارهای دوستانه و غیره هستید، رستوران گردان برج میلاد می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما باشد. همچنین برای برگزاری جشن های تولد نیز رستوران دارای پکیج های ویژه تولد بوده و امکان رزرو نیز وجود دارد.

فضای رستوران برج میلاد

نحوه رزرو رستوران گردان برج میلاد

اگر قصد دارید از غذاهای بی نظیر رستوران گردان تهران میل کنید، می بایست حداقل 48 ساعت قبل نسبت به رزرو جا اقدام کنید چرا که به دلیل محبوبیت بالای این رستوران، همواره تمام میزها و صندلی ها از قبل رزرو شده هستند. لازم به ذکر است که بگوییم ظرفیت رستوران 300 نفر می باشد.

اگر قصد رزرو میز در رستوران گردان برج میلاد را دارید، می توانید با شماره زیر تماس بگیرید:

شماره رزرو میز در رستوران برج میلاد: 02172809

نحوه رزرو رستوران گردان برج میلاد

قیمت ورودی رستوران گردان برج میلاد 1401

برای رفتن به رستوران برج میلاد باید میلغی را به عنوان ورودی بپردازید، علاوه بر قیمت غذاهای انتخابی، مبلغی به عنوان ورودی نیز از شما دریافت می شود. ورودی رستوران گردان برج میلاد 90 هزارتومان است که این مبلغ در ازای استفاده از منوی اردور و سوپ از شما دریافت می‌شود.

قیمت ورودی رستوران گردان برج میلاد

ساعت کاری و منوی رستوران گردان برج میلاد

اما می رسیم به سراغ جذاب ترین قسمت رستوران گردان برج میلاد. رستوران برج میلاد سه وعده صبحانه، ناهار و شام را برای مشتریان سرو می کند و برای هر وعده، تنوع بالایی در زمینه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی دارد.

همانطور که می دانید، رستوران برج میلاد به صورت بوفه بوده و مجهز به تکنولوژی های روز است و مشتریان می توانند با پرداخت هزینه ای بابت ورودی، بدون محدودیت از تمام غذاهای موجود بر روی بوفه رستوران میل کنند. صبحانه از ساعت 7:30 الی 10:30 سرو می شود و در کنار انواع صبحانه هایی مانند نان و پنیر، خامه، عسل، مربا، صبحانه های دیگری هم وجود دارد که شامل پنکیک، صبحانه های انگلیسی و موارد مشابه می شود.

در وعده ناهار تنوع غذایی بیشتر می شود. مشتریان می توانند با پرداخت ورودی بوفه ناهار از انواع غذاهای ایرانی شامل انواع خوراک ها، غذاهای برنجی، خورشت ها و در کنار آن ها از تمامی غذاهای فرنگی مانند پیتزاهای ایتالیایی، انواع پاستا، انواع استیک و غیره برخوردار شوند. طبق نظر افرادی که قبلا غذاهای رستوران گردان برج میلاد را میل کرده اند، کیفیت غذاها بی نظیر بوده و ظاهری شکیل هم دارند. لازم به ذکر است وعده ناهار در رستوران گردان برج میلاد همه روزه از ساعت 12:30 الی 16:00 سرو می شود. شاید جالب باشد بدانید منوی غذایی برج میلاد به 4 دسته کلی شامل بشقاب ایرانی، بشقاب پرندگان، بشقاب استیک و بشقاب دریایی تقسیم می شود.

منوی شام هم تا حدودی همانند منوی ناهار بوده و مشتریان هم می بایست هزینه ای را جهت ورودی بوفه شام رستوران پرداخت کنند. برای وعده شام در کنار غذاهای ایرانی که عمدتاً به صورت خوراک سرو می شوند و بشقاب های استیک و غیره، انواع غذاهای ایتالیایی مانند پیتزاها، سالادها و پاستاها نیز سرو می شود. لازم به ذکر است وعده شام نیز از ساعت 20:00 الی 24:00 سرو می شود.

ساعت کاری و منوی رستوران گردان

نکاتی در رابطه با رستوران گردان برج میلاد که خوب است بدانید:

  • وعده صبحانه فقط در روزهای پنج شنبه و جمعه سرو می شود آن هم در ساعات 7:30 الی 10:30.
  • روزهای سه شنبه، مختص بانوان است چرا که تمامی پرسنل رستوران گردان خانم بوده و ورود آقایان در روزهای سه شنبه ممنوع می باشد.
  • به غیر از غذاهای اصلی ایرانی و فرنگی، انواع سالادهای ایرانی و فرنگی، دسرهای مختلف مانند تیرامسو، ژله، موس شکلات وانواع چاشنی ها مانند ماست موسیر، ماست و خیار و غیره نیز به صورت میز اردو در کنار بوفه رستوران قرار داده شده و هیچ محدودیتی بابت استفاده از آن ها وجود ندارد.
  • به دلیل شلوغ بودن و صحبت کردن مشتریان با صدای بلند، محیط رستوران هیچگاه آرام نیست اما در ساعات پایانی روز یا اوایل صبح، می توان آرامش قابل توجهی را در محیط رستوران مشاهده کرد.
  • مشتریان در تمام نقاط رستوران به اینترنت پرسرعت بی سیم که به صورت رایگان ارائه می شود نیز دسترسی دارند.
  • پیش‌تر گفتیم که این رستوران می تواند یکی از منحصر به فردترین و بهترین انتخاب ها برای برگزاری جشن ها باشد. لذا در صورتی که قصد دارید جشن های تولد خود را در رستوران گردان برج میلاد برگزار کنید می بایست ابتدا هماهنگ کرده و در صورتی که قصد داشته باشید تزئینات و دکوراسیون تولد توسط رستوران انجام شود، باید هزینه جداگانه برای آن پرداخت نمایید.
  • همانطور که می دانیم، جهت ورود به رستوران گردان برج میلاد برای هر وعده صبحانه، ناهار و شام می بایست هزینه قابل توجه و گرانی را بابت ورودی پرداخت نمود اما سامانه های مختلفی هستند که کوپن های تخفیف ارائه داده و می توان به هزینه کمتری بلیط ورودی رستوران گردان را تهیه نمود. هرچند بازهم با ارائه تخفیف، قیمت بالا است اما حداقل یکبار رفتن به رستوران گردان برای میل کردن وعده های صبحانه، ناهار و شام ارزشش را دارد تا غذاهای لذیذی را بر فراز تهران میل کنید.
  • شاید جالب باشد بدانید در گذشته گفته می شد در رستوران گردان برج میلاد، در میان دسرها نوعی بستنی با روکش طلا سرو می شد که برچسب قیمتی 400 هزار تومان داشت. فارغ از گفته هایی بابت مفید بودن بستنی با روکش طلا برای بدن، شهرداری تهران ضمن برخورد با پیمانکار برج بابت سرو همچین بستنی ای، دستور داد تا سرو آن متوقف شود هرچند تعداد زیادی از گردشگران تور تهران شانس میل کردن این بستنی را داشتند.

جالب است بدانید رستوران گردان برج میلاد در تهران از بزرگترین رستوران گردان های دنیا بوده و بزرگترین رستوران گردان در خاورمیانه نیز می باشد.

منبع:لحظه آخر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود