قیمت هتل در بابلسر چقدر است ؟

0 3,778

بابلسر یکی از شهرهای شمالی کشور است که به‌دلیل نزدیکی به دریا افراد بسیاری آن را برای سفر انتخاب می‌کنند.

 از جاذبه‌های گردشگری این شهر زیبا می‌توان به منطقه کرفون، ساحل میرود، باغ‌وحش، تالاب عزیزک و… اشاره کرد. اگر قصد سفر به این شهر را دارید، در این مطلب با ما همراه باشید تا با قیمت هتل بابلسر، بهترین زمان سفر به آن، روشی برای رزرو هتل بابلسر و یکی از بهترین هتل‌های این شهر آشنا شوید.

بهترین زمان سفر به بابلسر

همان‌طورکه می‌دانید این شهر نزدیکی دریای خزر واقع شده است و به‌همین دلیل در فصل تابستان‌ رطوبت هوا بسیار افزایش می‌یابد. همچنین در این فصل دمای هوا زیاد می‌شود و ممکن است بدن شما دچار آفتاب‌سوختگی شود. زمستان دمای هوا در بابلسر بسیار کاهش پیدا می‌کند و هوا سرد خواهد شد، به‌دلیل بارش‌های زیاد و سرمای بیش از حد هوا بهتر است در این فصل به بابلسر سفر کنید. بهار و پاییز دمای هوای این شهر به معتدل‌ترین حد می‌رسد؛ پس فصول پاییز و بهار بهترین زمان برای سفر به این منطقه محسوب می‌شوند. اگر قصد بازدید از بابلسر و زیبایی‌های آن را داشتید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که در بهار یا پاییز به این منطقه سفر کنید.

قیمت هتل در بابلسر چقدر است؟

قیمت هتل‌های بابلسر نیز مانند دیگر هتل‌ها نسبت به فاصله با جاذبه‌های گردشگری، سطح خدمات قابل ارائه در ساختمان، امکانات اتاق‌ها و… تغییر می‌کند. این شهر فاصله کمی با دریا دارد و به‌همین دلیل بسیاری از افراد آن را برای سفرهای خود انتخاب می‌کنند. برای اقامت در واحدهای یک تخته هتل‌های بابلسر باید هزینه‌ای بین 90 تا 500 هزارتومان برای هر شب پرداخت کنید که طبیعتا ظرفیت اتاق‌ها و امکانات جانبی باعث افزایش این مبلغ خواهند شد.

هتل میزبان بابلسر

میزبان یکی از هتل‌های چهار ستاره بابلسر محسوب می‌شود که امکانات خوبی را دراختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. در این مجموعه رستوران، هتل و مرکز خرید ساخته شده و اشراف کامل به دریا، رشته کوه البرز و کوه دماوند دارد. هتل میزبان یکی از نوسازترین هتل‌های بابلسر بوده و در سال 1394 افتتاح شده است. این هتل چهار طبقه دارد و تعداد 56 اتاق در طبقات آن تعبیه شده است. از اتاق‌های هتل میزبان می‌توانید دشت، کوه و محوطه هتل را تماشا کنید.

امکانات هتل میزبان

در هر اتاق از هتل به‌صورت مجزا امکاناتی از قبیل مبل، آب معدنی رایگان، تلوزیون، دراور، سیو باکس، کمد، اینترنت، روم سرویس، آباژور، لوازم بهداشتی و… تعبیه شده است. لازم به‌ذکر است که برخی اتاق‌های هتل میزبان بالکن دارند.

بخش‌هایی از ساختمان هتل به مرکز خرید، کتابخانه، کافی‌شاپ، لابی، رستوران، پارکینگ، سالن اجتماعات و مجموعه ورزشی اختصاص داده شده است. لابی هتل میزبان 50 نفر ظرفیت داشته و در آن امکاناتی از قبیل خودپرداز، تاکسی، صرافی، ترانسفر، خشکشویی، اینترنت، دستگاه واکس کفش و… دراختیار مهمانان قرار می‌گیرد. در مجموعه ورزشی این هتل میز بیلیارد و سالن ورزشی وجود دارد که مهمانان می‌توانند بدون پرداخت هزینه از آن‌ها استفاده کنند. رستوران روز با 600 نفر ظرفیت در طبقه اول هتل واقع شده است و در آن امکان سرو انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی، گیاهی و دریایی وجود دارد.

مهمانان هتل میزبان می‌توانند خودروی خود را در پارکینگ اختصاصی این مجموعه پارک کنند. این پارکینگ فضایی برای قرار گیری 1700 خودرو دارد. بخش زیادی از طبقه همکف هتل میزبان به سالن اجتماعات اختصاص داده شده است. این سالن 1000 نفر ظرفیت دارد و در آن انواع وسایل صوتی و تصویری تعبیه شده است که افراد می‌توانند سمینار و جلسات خود را در آن برگزار کنند. در طبقه اول هتل کافی‌شاپی با ظرفیت 180 نفر وجود دارد که مهمانان می‌توانند برای سرو میان‌وعده یا صبحانه به آن مراجعه کنند.

نشانی هتل میزبان

اقامت در این هتل می‌تواند برای هر شخصی خاطره‌انگیز باشد؛ زیرا از اتاق‌های آن می‌توانید دریا، دشت و کوه را مشاهده کنید. این هتل در کیلومتر سه کمربندی بابلسر و در محدوده میدان معلم واقع شده است.

نحوه رزرو هتل بابلسر

به‌طورحتم یکی از نگرانی‌های قبل از سفر انتخاب محلی مناسب برای اقامت است. باتوجه به گسترش فضای مجازی، افراد بسیاری از امور را از طریق سایت‌های اینترنی پیگیری می‌کنند و رزرو تور، بلیط و هتل هم از این قاعده مستثنی نیست. به‌همین دلیل تاکنون شرکت‌های زیادی تاسیس شده‌اند تا خدمات در حوزه گردشگری به مسافران ارائه کنند؛ علی بابا را می‌توان یکی از با سابقه‌ترین این شرکت‌ها دانست. این شرکت سال 1393 آغاز به‌کار کرد و اکنون بزرگ‌ترین شرکت ارائه‌دهنده خدمات گردشگری در ایران محسوب می‌شود. با مراجعه به این سایت می‌توانید تور، بلیط و هتل موردنظر خود را رزرو کنید.

ما در این مطلب به بررسی قیمت هتل‌های بابلسر و بهترین زمان سفر به این شهر پرداختیم. همچنین با یکی از بهترین هتل‌ها و روشی برای رزرو هتل بابلسر نیز آشنا شدید. اگر تجربه سفر به این شهر زیبا یا اقامت در هتل میزبان را داشتید، نظرات خود را دراین‌باره با ما و دیگر کاربران به‌اشتراک بگذارید تا افرادی که قصد سفر به بابلسر را دارند، با اطلاعات کافی به این منطقه سفر کنند.

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود