مدارک لازم برای اخذ ویزای کانادا

0 3,806

مدارک لازم برای دریافت ویزای کاری کانادا. برای اخذ ویزای کاری کانادا، شما حتما باید مدرک آیلتس هفت به بالا و یا B2 فرانسوی داشته باشید.

در نگاه اول، پروسه اخذ ویزای کانادا ممکن است کمی دشوار به نظر رسد؛ اما به مرور زمان متقاضیان در می یابند که دریافت آن نه تنها دشوار نیست، بلکه می تواند نقش موثری در طی شدن مراحل مهاجرتی داشته باشد. البته این موضوع در صورتی اتفاق می افتد که متقاضیان ضمن دارا بودن از تمامی شرایط، مدارک لازم برای اخذ ویزای کانادا را نیز در هنگام ثبت درخواست، بطور کامل به همراه داشته باشند.

ارائه این مدارک باید پس از تایید واجد شرایط بودن متقاضیان، از سوی ماموران اداره مهاجرت صورت گیرد. بر این اساس، هر یک از درخواست کنندگان می بایست با توجه به روش مهاجرتی مورد نظر و نوع ویزای درخواستی خود، نسبت به تهیه و ارسال مدارک اقدام کنند. این مدارک که برای هر یک از ویزاهای کانادا شامل موارد خاص و تعیین شده از سوی دولت کانادا می باشد، باید بطور دقیق و با اطلاعات کاملا حقیقی، برای سپری شدن روند مهاجرت به کانادا، در اختیار ماموران سفارت قرار گیرد. جعلی بودن و عدم دقت کافی در جمع آوری مدارک، با کاهش شانس قبولی، باعث رد درخواست اخذ ویزای کانادا می شود.

مدارک لازم برای اخذ ویزای کانادا

مدارک برای ویزای توریستی کانادا

دریافت اقامت کانادا در بازه ای کوتاه مدت با هدف گشت و گذار و یا دیدار با اقوام در این کشور، از طریق اخذ ویزای توریستی کانادا ممکن می شود. مهاجرت به کانادا بعنوان توریست هم، نیازمند گذراندن یکسری فرآیند و روند مهاجرتی است. هر فرد می بایست پس از انتخاب یکی از سه نوع ویزای توریستی کانادا که شامل ویزای مولتی، ویزای سینگل و سوپر ویزای کانادا می شود، برای سپری کردن دیگر مراحل، لیستی از مدارک لازم را جهت اخذ ویزا تهیه نماید. مدارکی همچون:

  • اصل گذرنامه با اعتبار حداقل 6 ماهه به همراه دیگر پاسپورت های قدیمی
  • کپی شناسنامه و کارت ملی با ترجمه رسمی
  • دو قطعه عکس در ابعاد 3.5*4.5
  • تکمیل فرم های اطلاعات شخصی و خانوادگی
  • ارائه اسناد بانکی برای نمایش دادن میزان دارایی و داشتن توانایی مالی جهت تامین هزینه های سفر ( این مدارک شامل فیش حساب بانکی، گواهی گردش حساب، اسناد ملکی، سند اتومبیل و… می باشد.)
  • مدارک شغلی (ارائه سوابق کار، فیش حقوقی، بیمه و…)
  • سند ازدواج بصورت ترجمه شده
  • گواهی اشتغال به تحصیل فرزندان در صورت همراهی با والدین
  • ارائه دعوتنامه یا گزارشی از برنامه مسافرتی (در صورت نداشتن دعوتنامه می بایست در گزارشی هدف از سفر، تاریخ رزرو بلیت رفت و برگشت، رزرو هتل و… قید شود.)

مدارک برای ویزای توریستی کانادا

مدارک برای ویزای استارتاپ کانادا

برای متقاضیانی که ایده نو و جدیدی را جهت شروع یک کسب و کار و یا راه اندازی بیزینس در ذهن خود دارند، اخذ ویزای استارتاپ کانادا بسیار مناسب است. هر یک از درخواست کنندگان دارای صلاحیت با دریافت حمایت از سوی یکی از موسسات سرمایه دار در کانادا، پس از تهیه و ارسال مدارک مورد نیاز، می توانند نسبت به مهاجرت و اخذ اقامت این کشور اقدام کنند.

 شرایط و مدارکی که منجر به ثبت درخواست ویزای استارتاپ کانادا می شود شامل موارد زیر است:

  • گزارشی مبتنی بر اثبات ایده استارتاپی

برای جذب حمایت سازمان های معتبری که از طرف دولت کانادا معرفی شده است، افراد باید با ارائه گزارش و یا مصاحبه با این مراکز، نظر مثبت آنها را جهت سرمایه گذاری بر روی ایده خود بدست آورند.

  • دعوتنامه حمایتی از سوی موسسات برنامه استارتاپ کانادا

با پذیرش سازمان های حمایتگر، ارسال دعوتنامه برای درخواست کنندگان، جهت گذراندن روند مهاجرتی جز مدارک مهم محسوب می شود.

  • مدارک زبان

برای نشان دادن میزان مهارت در زبان انگلیسی و یا فرانسوی ارائه مدارک زبان با حداقل نمره CLB 5 در یکی از آزمون های معتبر زبان الزامی است.

  • توانایی مالی

داشتن میزان سرمایه ای در حساب بانکی خود برای تامین مخارج حداقل یکسال اولیه زندگی در کانادا لازم است.

مدارک برای ویزای کانادا

مدارک برای ویزای سرمایه گذاری کانادا

کشور کانادا با هدف افزایش رشد اقتصادی و ایجاد فرصت های شغلی بسیار، به پذیرش سرمایه داران و متقاضیان کارآفرین خارجی اقدام کرده است. دارندگان سرمایه و افرادی که تمایل به شروع یک بیزینس در کشور کانادا را دارند، می توانند با دریافت ویزای سرمایه گذاری کانادا به این هدف خود دست یابند. اخذ این ویزا، با کمک روش های مختلفی همچون برنامه های استانی، خرید ملک، ثبت شرکت و… تنها زمانی امکان پذیر می شود که درخواست کنندگان از همه شرایط و مدارک لازم برخوردار باشند. از مدارک ویزای سرمایه گذاری کانادا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اصل گذرنامه دارای اعتبار
  • گواهی پزشکی برای برخورداری از سلامت جسمی و روحی
  • گواهی عدم سوابق کیفری
  • ارائه اسناد مالی جهت اثبات توانایی پرداخت هزینه های زندگی
  • مدارک شغلی جهت داشتن سابقه کار مدیریتی حداقل به مدت 2 سال
  • در دست داشتن حداقل سرمایه ای بین 100 الی 350 هزار دلار کانادا

لازم به توضیح است که در مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری، فاکتورهایی همچون سن، تحصیلات، مدرک زبان و… بدون هیچ گونه محدودیتی در نظر گرفته می شوند.

اگر قصد اخذ اقامت دائم کانادا از طریق برنامه های سرمایه گذاری در کانادا یا برنامه استارت آپ کانادا را دارید، موسسه مهاجرتی آتلانتیک ۷۲۴ مشاور مناسبی جهت مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و انجام امور دریافت انواع ویزای کانادا می باشد. هم اکنون می توانید تماس بگیرید و از مشاوره کارشناسان حرفه ای و باسابقه جهت دریافت ویزای سرمایه گذاری کانادا بهره‌مند شوید و یا با تکمیل فرم ارزیابی مهاجرت در وبسایت، منتظر تماس کارشناسان و ارائه مشاوره مهاجرتی بمانید.

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود