آبشار پلنگ دره

0 3,789

آبشار پلنگ دره یکی از زیباترین و جذاب ترین جاذبه ها برای طبیعت گردی در استان زیبای مازندران است . این مکان بکر و دیدنی در ابتدای مسیر دارای جنگل های سرسبز و دیدنی است . با لحظه آخر همراه باشید تا اطلاعات مفیدی را در مورد این آبشار زیبا کسب کنید .

پلنگ دره

موقعیت مکانی آبشار پلنگ دره

این آبشار در شمال شرقی شهر شیرگاه قرار دارد که میتوان گفت یکی از زیبا ترین مکان های دیدنی این شهر به حساب می آید . گردشگران تور مازندران با سفر به این منطقه اول از همه با رودخانه ای زلال روبه رو خواهند شد و سپس شاهد آبشاری هشت متری و ریزش آب به یک حوضچه سنگی که از یک لابه خره پوشیده شده است میشوند .

پلنگ دره

بهترین زمان سفر به آبشار پلنگ دره

یکی از مناسب ترین فصل های دیدن آبشار پلنگ دره فصل بهار از ابتدای اردیبهشت ماه تا اوایل تیر ماه است  اگر شما هم از گردشگران تور داخلی هستید پیشنهاد میکنیم در این فصل به آبشار پلنگ دره سفر کنید به این دلیل که در این فصل تور های گردشگری مختلفی برای بازدید از این جنگل وجود دارد.

پلنگ دره

بهترین روش بازدید از پلنگ دره

شما میتوانید با یک روز سفر از این جاذبه زیبا به طور کامل دیدن کنید، کافیست صبح از تهران به سمت فیروزکوه حرکت کنید و مسیرتان را به شمت شیرگاه پیش ببرید . زیبایی مسیر این جاده شمارا شگفت زده خواهد کرد و از تماشای جنگل های سواد کوه لذت خواهید برد . شما قبل از ظهر به آبشار پلنگ دره میرسید و رودخانه ای که در بالا به آن اشاره شد را مشاهده میکنید . مسیر این آبشار به گونه ای است که احتمال گم شدن بسیار کم است و در مسیر تماشای صخره های پوشیده شده از خزه های سبز میتواند برای شما لذت بخش باشد .

پلنگ دره

منبع:لحظه آخر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود