تالار آیینه ایران مال

0 584
تالار آیینه ایران مال یکی از زیبا ترین بخش های موجود در این مجموعه می باشد که ویژه پذیرایی از مهمانان ویژه است، در این بخش از سایت لحظه آخر قصد داریم اطلاعاتی کلی در رابطه با این تالار آیینه در اختیارتان قرار دهیم بنابراین اگر از علاقمندان به کسب اطلاعات در رابطه با این تالار هستید در ادامه با ما همراه باشید.
معماری و طرح این تالار با بهره گیری از معماری تالار آیینه مجلس شورای ملی صورت گرفته و باید بدانید که تمامی دیوار ها و همچنین سقف آن با 38 میلیون قطعه آیینه ای تزئین شده است.
از دیگر نکات جالبی که در رابطه با تالار آیینه ایران مال باید بدانید این است که کف تالار توسط یک فرش دست بافت به مساحت 126 متر مربع پوشیده شده و انعکاس نقش این فرش نفیس در قطعات آیینه موجود در دیوار ها و سقف، صحنه و منظره بسیار زیبایی را به وجود می آورد که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند.
امیدواریم با مطالعه این بخش از سایت لحظه آخر اطلاعات کلی در رابطه با تالار آیینه ایران مال کسب کرده باشید و اطلاعات در سفر با تور تهران برایتان مفید واقع شود، در صورتیکه به اطلاعات سایر بخش های موجود در ایران مال نیاز دارید می توانید مقاله معرفی ایران مال را بر روی سایت لحظه آخر مطالعه نمایید.

منبع:لحظه آخر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود