گنبد آسمان برج میلاد

0 798

در این صفحه ای سایت لحظه آخر قصد داریم مرتفع ترین بخش قابل بازدید برج میلاد یعنی گنبد آسمان را معرفی کنیم، بنابراین اگر قصد بازدید از گنبد آسمان برج میلاد را دارید در ادامه با ما همراه باشید.
گنبد آسمان برج میلاد در ارتفاع 302 متری از سطح زمین قرار دارد و در واقع یک سالن با سقف گنبدی شکل می باشد که حدود 13 متر ارتفاع دارد، گردشگرانی که از این بخش بازدید می کنند می توانند از اثر هنری دکتر رضا یحیایی دیدن کنند، این هنرمند با الهام از چهار عنصر اصلی خلقت یعنی آب، باد، خاک و آتش، تمدن نه هزار ساله ایران را به تصوری کشیده و اثر هنری بسیار زیبایی خلق کرده است که نظر هر بیننده ای را به سوی خود جلب می کند.

 

چنانچه قصد بازدید از گنبد برج میلاد را دارید توجه داشته باشید که باید پکیج کلی بازدید از برج میلاد به قیمت 350000 ریال خریداری کنید.
خوب است بدانید در گنبد آسمان برج میلاد علاوه بر اثر هنری دکتر یحیایی می توانید از پرچم بارگاه ائمه نیز بازدید کنید، گفتنی است این پرچم ها در مناسبت های مختلف به مجموعه برج میلاد اهدا شده اند.
احتمالاً می دانید که برج میلاد یکی از بلندترین برج های مخابراتی دنیا می باشد و دکل آنتن مخابرات این سازه از گنبد آسمان آغاز شده و حدود 120 متر ارتفاع دارد، در این آنتن یک آسانسور دو نفره نیز وجود دارد که استفاده از آن تنها برای تکنیسین ها مجاز می باشد و گردشگران تور تهران اجازه استفاده از این آسانسور را ندارند، در انتها باید اشاره کنیم که برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با برج میلاد می توانید مقاله مربوطه را بر روی سایت لحظه آخر مطالعه کنید تا علاوه بر شناخت این سازه از قیمت بلیط برج میلاد نیز مطلع شوید. 

 

ارتفاع برج میلاد – شما عزیزان میتوانید برای دیدن اطلاعات کامل برج میلاد بر روی لینک کلیک کنید. 

 

تصاویر گنبد آسمان برج میلاد

 

گنبد آسمان برج میلاد

گنبد آسمان برج میلاد

گنبد آسمان برج میلاد

گنبد آسمان برج میلاد

منبع:لحظه آخر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود