ارگ آگادیر

0 97
شهر آگادیر واقع در جنوب کشور مراکش، یکی از مقاصد گردشگری محبوب در این کشور می باشد. این شهر در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است، همین امر سبب شده نظر افراد مختلف به آگادیر جذب شود. سالانه گردشگران بسیاری از سر تا سر جهان برای تفریح و بازدید از این شهر، تور آگادیر را در برنامه سفر خود قرار می دهند. یکی از جاذبه های گردشگری محبوب و تاریخی در این شهر، ارگ آگادیر می باشد. در این بخش از وب سایت لحظه آخر با ما همراه باشید تا به بررسی ارگ آگادیر بپردازیم.
ارگ آگادیر در یکی از مناطق قدیمی و تاریخی شهر آگادیر، در بالای تپه های این شهر واقع شده است. گردشگران تور آگادیر لازم است بدانند که نام دیگر ارگ آگادیر، کسبه آگادیر نیز می باشد و مردم محلی این شهر آن را به این نام می شناسند. این ارگ در واقع مجموعه ای از چند قلعه بوده که در حدود 5 قرن پیش، در سال 1541 میلادی ساخته شده است. جالب است بدانید ارگ آگادیر یکی از چندین بنای موجود در آگادیر بوده که پس از زلزله تخریب نشده اند، این زلزله در سال 1960 میلادی در این شهر رخ داد و باعث تخریب بخش های مختلف شهر شد. همین امر نشان دهنده استحکام بسیار این بنا می باشد. پس از این زلزله شهر آگادیر بازسازی و بروز شد. طراحی قلعه های موجود در این ارگ بسیار زیبا بوده و نشان دهنده معماری سنتی و تاریخی کشور مراکش می باشد.
از دلایل محبوبیت ارگ آگادیر در میان گردشگران تور مراکش می توان به معماری اصیل عربی این بنا و نمای بسیار زیبا این منطقه اشاره کرد.
گردشگران تور آگادیر برای رسیدن به این منطقه می توانند از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.
آدرس: Agadir 80000, Morocco

منبع:لحظه آخر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود