برج پیک

0 110
هنگ کنگ یکی از مهم ترین شهرهای کشور چین می باشد که جاذبه های گردشگری زیادی را در خود جای داده است و هر ساله سیل عظیمی از گردشگران برای بازدید از این جاذبه ها به این شهر دیدنی سفر می کنند.

برج پیک بنایی منحصر به فرد با معماری متفاوت بوده که نظیر آن را در هیچ کجای جهان نمی توان دید. نام دیگری که به این برج داده اند “برج ویکتوریا” یا “ویکتوریا پیک” می باشد. تعدادی از طبقات برج پیک به رستوران ها، مراکز خرید، کافی شاپ ها، مراکز تفریحی و فروشگاه ها اختصاص دارد و در بخشی از آن هم موزه هایی قرار گرفته که توجه گردشگران تور چین را به خود جلب کرده اند. جالب است بدانید که موزه مادام توسو نیز در این مکان قرار دارد.
ارتفاع برج پیک از سطح دریا حدود 395 متر بوده و دید 360 درجه ای از شهر را پدیدار می کند. گردشگران تور هنگ کنگ می توانند از بالای این برج که بلندترین نقطه شهر می باشد، به تماشای چشم اندازی بسیار زیبا از جزیره هنگ کنگ بپردازند. در اطراف این برج تپه هایی مملو از پوشش های گیاهی وجود دارد که زیبایی برج پیک را دوچندان نموده است.

پیکتوریا پیک مکانی محبوب برای عکاسان حرفه ای به شمار می رود که عکس های فوق العاده ای را در آن به ثبت می رسانند. یکی از محبوب ترین بخش های برج پیک پیاده رو آن می باشد که گردشگران تور هنگ کنگ می توانند در ارتفاعات، آسمان خراش ها و دیگر قسمت های جزیره را نظاره گر باشند. در فاصله کمی از برج پیک، پارکی سرسبز وجود دارد که در تلطیف هوای منطقه تاثیر شایانی داشته و توریست ها می توانند بعد از بازدید از برج، به گشت و گذار در آن بپردازند و اوقات خوشی را سپری کنند. 

منبع:لحظه آخر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود