موزه هنرهای زیبای آجارا

0 133
شهر باتومی یکی از شهرهای توریستی و ساحلی گرجستان می باشد که جاذبه های گردشگری بی نظیری را در دل خود جای داده است. یکی از بهترین مکان هایی که می توانید به همراه فرزندان خود مراجعه کنید و ساعاتی لذتبخشی را سپری کنید “موزه هنرهای زیبای آجارا” می باشد.

موزه هنرهای زیبای آجارا در سال 1998 در شهر باتومی احداث گشت. این موزه دارای معماری خاص و زیبایی می باشد و در 2 طبقه بنا شده است. در این موزه، مجموعه ای از آثار و نقاشی های هنرمندان گرجی و برخی هنرمندان خارجی گردآوری شده و در معرض دید گردشگران تور باتومی قرار گرفته است. بسیاری از آثار هنرمندان ارزنده گرجی همانند: لادو گودیاشویلی، نیکو پیروسمانی و الن آخلدیانیریال در این موزه وجود دارد که بازدیدکنندگان را برای لحظاتی مبهوت خود می کنند.

بخشی از موزه هنرهای آجارا به آثار انگلیسی و روسی اختصاص دارد که توجه گردشگران تور باتومی را به خود جلب نموده است. توضیحات لازمه در رابطه با آثار هنری موجود در این موزه زیبا، به زبان های انگلیسی و گرجی در کنار آن ها وجود دارد که بازدیدکنندگان می توانند بخوانند و اطلاعات مفیدی کسب کنند.
*هزینه بلیط موزه هنرهای زیبای آجارا
قیمت بلیط این جاذبه بسیار ارزان و مقرون به صرفه بوده و بزرگسالان برای بازدید از این موزه باید 1 لاری و کودکان 0.5 لاری پرداخت کنند. همچنین بازدید از این موزه آثار هنری برای کودکان زیر 6 سال، سربازان، افراد ناتوان، کارمندان موزه های گرجستان و کارمندان موزه های خارجی رایگان می باشد.
در اطراف این موزه تعدادی کافی شاپ وجود دارد که گردشگران تور گرجستان می توانند بعد از بازدید از این جاذبه، برای میل کردن یک نوشیدنی دلچسب، به آن ها مراجعه کنند.
آدرس: گرجستان/ باتومی/ خیابان گرگیلادزه/ شماره 8
ساعات کاری: 10 الی 18 (همه روز به جز دوشنبه ها) 

منبع:لحظه آخر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود