موزه جانور شناسی پوکت

0 3,912
شهر پوکت از مهم ترین شهرهای کشور تایلند می باشد که جاذبه های گردشگری فراوانی را در دل خود جای داده و وجود این جاذبه ها جهانگردان بی شماری را مجاب می کند تا از سراسر دنیا به این کشور سفر کنند. یکی از جالب ترین جاذبه هایی که در این شهر وجود دارد، موزه جانور شناسی پوکت می باشد. در کشور تایلند جانوران بسیار محبوب هستند و به همین دلیل در هر شهر آن یک موزه ای در زمینه جانور شناسی احداث شده است.
در موزه جانور شناسی پوکت، گردشگران تور پوکت می توانند اطلاعات خوب و کاملی را از حیوانات مختلف کسب کنند. در این موزه بروشورهایی به گردشگران تور تایلند داده می شود که می توانند اطلاعات لازم را در رابطه با حیوانات مختلف کسب نمایند.
از جمله حیواناتی که در موزه جانور شناسی پوکت می توانید به صورت کامل از آن ها اطلاعات به دست آورید می توان به گوزن، گوخر، شترمرغ، میمون، آهو، انواع پرندگان و غیره اشاره کرد.
گردشگران تور پوکت می توانند درباره نحوه زندگی و خصوصیات هر یک از حیوانات موجود در این موزه اطلاعات مفیدی کسب نمایند. این موزه در مکانی نسبتا خلوت واقع شده که بازدیدکنندگان به راحتی می توانند به آن مراجعه نمایند.
خوب است بدانید که فضای این موزه وسعت زیادی ندارد ولی با این حال صندلی هایی جهت استراحت گردشگران تور تایلند در آن تعبیه شده تا بتوانند در شرایط مناسب تری به بازدید از این مکان بپردازند. در قسمت هایی از این موزه پروژکتورهایی قرار گرفته که به صورت متوالی تصاویری از حیوانات مختلف را به نمایش می گذارد و شما گردشگران تور پوکت می توانید از تماشای آن ها لذت ببرید.
البنه لازم به ذکر است که بدانید قسمت هایی از موزه که حیوانات در آن قرار گرفته اند توسط شیشه هایی حفاظت می شود که بازدیدکنندگان در فاصله نزدیکی از این شیشه ها می توانند به تماشای حیوانات مختلف بپردازند.

منبع:لحظه آخر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود