شهر کلاچی آنتالیا

0 3,781
در این قسمت قصد داریم مطلبی در رابطه با یکی از جاذبه های زیبای توریستی شهر آنتالیا برای شما شرح دهیم، شهر کلاچی آنتالیا یکی از زیبا ترین، زیبا ترین و پر طرفدار ترین جاذبه های این شهر به حساب می آید. آنتالیا شهری است پر از جاذبه های گردشگری فراوان اما شهر کلاچی آنتالیا یکی از پر بازدید ترین آن ها به شمار می آید. در ادامه با ما همراه باشید، تا شما گردشگران عزیز تور آنتالیا را با این شهر زیبا بیشتر آشنا کنیم.
شهر کلاچی یکی از زیبا ترین و جذاب ترین مناطق آنتالیا می باشد این شهر به شهر قدیمی نیز شهرت دارد. در شهر قدیمی یا همان کلاچی، خانه هایی به سبک عثمانی با سقف های شیروانی قرمز رنگ و کوچه های سنگ فرش شده به سبک قدیمی قرار دارد. شهر کلاچی آنتالیا پر پیچ و خم می باشد و بسیاری از گردشگران تور آنتالیا تنها به دلیل قدم زدن در این شهر زیبا و تاریخی به این منطقه سفر می کنند، با قدم زدن در این شهر، تاریخ کشور ترکیه را از نزدیک مشاهده می کنید. در این شهر کوچک فروشگاه های سوغاتی، هتل های درجه یک و عالی، رستوران های عالی و متعدد و نیز گالری های هنری به چشم می خورند.
شهر کلاچی دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است که از آن ها می توان به میدان اصلی (کاله کاپیسی)، دروازه بزرگ و برج ساعت سنگی، مسجد تکلی محمت پاشا، مناره باشکوه کسیک، کلیسای بیزانس اشاره کرد. با تمامی این تفاسیر امروزه کالیچی یک منطقه محافظت شده با مقرارت سختگیرانه در ساخت و ساز بناهای جدید و نگهداری از ساختمان های تاریخی می باشد. در کالیچی برخی ساختمان های مدرن افسانه ای نسبتا بد نما را مشاهده خواهید کرد، اما تمامی این ساختمان ها اینگونه نیستند در شهر کلاچی آنتالیا سه ورودی وجود دارد که زیبا ترین، تاریخی ترین و معروف ترین آنها کاله کاپیسی می باشد.
با تمامی این تفاسیر به گردشگران تور ترکیه پیشنهاد می شود در زمان سفر خود سری به این شهر بی نظیر بزنند و خاطره خوشی را برای خود رقم بزنند.

منبع:لحظه آخر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود