موزه سنت ایرنه استانبول

0 3,847

در شهر استانبول جاذبه های گردشگری فراوانی وجود دارد که در این بین موزه ها نقشی اساسی دارند. یکی از موزه های خیره کننده این شهر موزه سنت ایرنه استانبول می باشد که برای ورود به آن باید جواز دریافت کنید.

موزه سنت ایرنه استانبول در سده چهارم میلادی و به دستور “کنستانتی ها” در شهر استانبول بنا شد، که در ابتدا کلیسا بوده و و با گذشت زمان به موزه تبدیل گشت. کلیسای سنت ایرنه جزو نخستین کلیساهای ساخته شده در این شهر می باشد. این ساختمان در قسمت معبد اولیه مسیحیان واقع شده که گردشگران تور استانبول برای ورود به موزه و بازدید از بخش های مختلف آن باید نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند.

بعد از گذشت چند سال از ساخت این کلیسا “جاستینی ها” اقدام به بازسازی و مرمت آن کردند که ساختمان کنونی آن حاصل از همین عمل می باشد. موزه سنت ایرنه استانبول بخش های جذابی را در خود جای داده که تعداد زیادی از گردشگران تور استانبول تمایل دارند تا از آن ها دیدن کنند. در این موزه آثاری ارزشمند وجود دارد که دیدن آن ها بازدیدکنندگان را به وجد می آورد. بخشی از موزه پله های چوبی زیبایی را شامل می شود که جلوه ی بی نظیری به فضای داخلی بخشیده است.

موزه سنت ایرنه در تمام روزهای عادی هفته پذیرای گردشگران تور ترکیه که جواز لازم را در دست دارند، می باشد. لازم به ذکر است که بگوییم در اطراف این موزه تعدادی درخت سر به فلک کشیده وجود دارد که زیبایی این ساختمان را دوچندان کرده است. همچنین فضای سبز موجود در اطراف موزه محیطی مناسب برای استراحت کردن بازدیدکنندگان بوده که در آن جا می توانند خستگی های حاصل از پیاده روی را به در کنند. گردشگران تور استانبول می توانند با تماشای این موزه تجربه ای دلپذیر و خاطره انگیز را برای خود رقم بزنند.

منبع:لحظه آخر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود