برج چاچا باتومی

0 3,764
باتومی شهری ساحلی واقع در گرجستان است که دارای جاذبه های گردشگری زیادی مانند برج چاچا باتومی دارد که به لطف آن ها سالانه میلیون ها گردشگر از این شهر بازدید می کنند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با برج چاچا باتومی بیشتر آشنا شویم.
گردشگران تور باتومی در سفر به این شهر با جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی مختلفی روبرو می شوند که در فاصله کمی از یکدیگر قرار گرفته اند. یکی از این بنا ها برج چاچا باتومی است. با توجه به اینکه این برج یکی از مکان های دیدنی شهر محسوب می شود اما گردشگران نمی توانند وارد آن شوند، به بالای آن رفته و از چشم انداز بی نظیر دریای سیاه و شهر باتومی لذت ببرند.
برج چاچا باتومی در خیابان گوجباشویل قرار دارد و گردشگران هنگام گذر از این خیابان با ازدحام جمعیت در اطراف آن مواجه می شوند. برج چاچا سفید رنگ می باشد که زیبایی خاصی را به شهر باتومی بخشیده است. جالب است بدانید در زمستان و هنگامی که سطح شهر باتومی پوشیده از برف می شود، به زیبایی برج نیز افزوده می شود.
گردشگران تور باتومی در سفر به این شهر می توانند ساعت ها در فضای سبز اطراف برج نشسته و علاوه بر لذت بردن از فضای سبز، ساحل زیبا و محیطی دلنشین، اقدام به برگزاری پیک نیک کنند تا از سفر به باتومی خاطره خوبی را برای خود بسازند. همچنین لازم به ذکر است افراد مختلفی نیز در محوطه این برج حضور دارند که دوربین به دست بوده و با گرفتن مبالغ کمی، از شما عکس های یادگاری با برج چاچا می گیند. یکی از جالب ترین امکانات برج، آبنمای جلوی آن است که هرروز به مدت 15 دقیقه، آب نوشیدنی ارائه می دهد افراد زیادی هم برای نوشیدن آن صف می بندند.

منبع:لحظه آخر

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود